YAZARIN ANLATIMI İLE
3 GÜN SONRAO günkü seanstan sonra felix ve hyunjin birkaç saniyelik karşılaşmaları saymazsak hiç yan yana gelmemişlerdi. Bunun için Felix de hyunjin de biraz zamana ihtiyaçları olduğunu düşünüyordu. En azından birkaç hafta daha.
Bugün hyunjin'in kontrol günüydü. Bu yüzden yeji hyunjin ile beraber hastaneye giderken felix evde evin hizmetlisi ile yalnız kalacaktı. Felix de bunu bildiğinden şuan evin salonunda oturarak onlarla bir kaç saatliğine vedalaşmayı bekliyordu. Sonunda merdivenlerden inen hyunjin ve yeji görüş alanına girmişti felix'in. Onun yanına geldiler. Yeji şefkatle gülümseyerek saçlarını okşadı felix'in.
"Sadece birkaç saatliğine başının çaresine bakabilirsin değil mi? İstersen jay'i arayıp yanına birkaç tane polisin gelmesini isteyebilirim."
Başını iki yana salladı felix ardından ellerini oynattı.
"Merak etme yeji. Dediğin gibi, sadece birkaç saat. Merak etme bunu yapabilecek kadar iyiyim. Hem yanımda somi'de duracak."
Bunları anlattıktan hemen sonra mutfakta öğlen yemeğini hazırlayan evin hizmetlisi somi'yi işaret etti felix.Yeji ikna olmuş bir şekilde başını salladı.
"Pekâlâ o zaman görüşürüz tatlım."
Felix ona el salladı. Yeji hemen kapıya doğru adımladı. Tabi Hyunjin'de onu takip etti. Yeji'nin arkasından ilerlerken de uzaklaşmadan son bir kez felix'e bakıp hafif bir şekilde tebessüm etti. İçinin rahat olmadığı her hâlinden belli oluyordu ama ağzını açıp tek kelime etmedi ve yeji'nin ardından kapıya doğru ilerledi.
Onun içinin rahat olmadığını anlayan felix bir an tereddütte kalsa da kolunu tuttu uzaklaşmasına izin vermeden. Hyunjin felix'e baktıktan sonra felix hafif tebessüm ederek ellerini oynattı.
"Merak etme hyunjin. İçin rahat olsun lütfen. İkimizin de bu hikayenin sonunda eski mutlu hâllerimizden bile daha mutlu olacağımızı hissedebiliyorum ve buna tüm kalbimle inanıyorum." Tebessümü büyünüştü hyunjin'in. "İyi olacağız"
"İyi olacağız.." diye tekrarladı onu hyunjin yüzündeki tebessümü silmeden. Daha sonra ise yeji ile beraber evden çıkıp gittiler. Felix derin bir nefes aldı ve tekrardan salona doğru ilerledi. Canı televizyon izlemek istemiyordu bu yüzden köşedeki küçük kitap okuma köşesine doğru ilerledi. Raflardaki kitaplarda gezdirdi küçük elini. En sonunda ilgisini çekmiş olan bir kitap bulunca eline aldı ve asma sandalyeye oturup kitabın ilk sayfasını açıp okumaya başladı. Kitap kısa bir sürede ilgisini çekmeyi başarmıştı. Etrafındaki sesleri duyamayacağı kadar.
"Felix bey."
Felix'in karşısında dikilmiş ona sesleniyordu somi.
"Felix bey!"
Somi'nin hafif bir şekilde sesini yükseltmesiyle onun orada olduğunun farkına vardı Felix. Kitabı kapatıp söyleyeceği şeyi bekledi felix.
"Yemek için eksik olan birkaç malzeme var. Onları almak için markete gideceğim. Gelmek ister misiniz?"
Bir süre düşündü felix. Daha sonra başını iki yana salladı.
"Peki efendim. O zaman ben hemen gidip geleceğim. 20 dakika içinde burada olacağıma söz veriyorum."
Gülümseyerek başını salladı Felix. Daha sonra ise somi'nin salonla evin çıkıp kapısı arasında olan koridorda kayboluşunu izledi. Daha sonra ise gelen kapı kapanma sesi ile somi'nin evden çıktığını anlamış oldu.
Kitabını tekrar açıp okumaya çalıştı fakat bir türlü odaklanamadığı için pes edip ayağa kalktı. Ağzının kuruduğunu hissediyordu. Mutfağa gidip dolapların birinden bir bardak alıp su doldurdu ve içti. Bardağı lavaboya koydu.
'o da neydi?'
(Uzun zamandır böyle bir yazı stili kullanmadığımdan unutmuş olabilirsiniz diye söylüyorum. Bu yazı stili felix'in düşünceleri.)Salondan gelen bir ses ile oraya doğru baktı. Yeji ve hyunjin gelmiş olamazdı. Jay zaten karakoldaydı. Somi ise evden 10 dakika kadar önce ayrılmıştı. İşte o an konuşmak istedi felix. Bunun eksikliğini şuan hiç olmadığı kadar fazla hissediyordu.
Yavaş ve temkinli adımlar ile salona doğru yürüdü. Salona geldiğinde ise bir an fazla korktuğunu düşündü. Her şey gayet normal görünüyordu. Bir şey dışında az önce oturduğu asma sandalyenin hemen yanında bulunan cam. Az önce bunun açık olmadığına adı kadar emindi Felix.
Cama doğru yürüdü ve etrafa bakındı. Yine herşey gayet normal gözüküyordu. Camdan biraz uzaklaşıp onu kapatmak için camın kulpunu tutmuştu ki bir el onu saçlarından tutup yere fırlattı.
"Beni özledin mi?"
Karşısında duran sam bütün bedeninin titremesine sebep olmuştu şimdiden. O an lanet etti kendine. Somi'nin markete gitme teklifini kabul etmeliydi.
Sam yerdeki felixin yanına gelip dizlerinin üzerine çöktü ve onu tekrar saçlarından tuttu.
"Seni o gün öldürmeliydim." Felix"in yüzünü inceledi bir süre küçük çocuğun saçlarındaki elini sıkılaştırarak. Sanki iğrenç birşey görmüş gibi yüzünü buruşturdu. "Aptal dilsiz nasıl oldu da böyle güzel bir yer buldun kendine? Kimin evi burası ha? Embesil çocuk."
Ona iğrenircesine bakıyordu.
"Sen gittiğinde o kadar çok üzüldüm ki."
Kaşları çatıldı küçük çocuğun.
Sam ise gözlerini devirerek felix'in saçlarındaki elleri ile kafasını hareket ettirerek iki kez yere vurdu.
"Aptal olma. Senin için üzülen kim? Öldüremediğim için üzüldüm."
Artık bedeninin tamamı onun kontrolü dışında titriyordu felixin.
"Ama merak etme bugün seni öldürmeye geldim. Yani daha fazla üzülmeyeceğim."
Pantolonunun kenarına sıkıştırdığı silahı alıp boğazına dayadı felix'in. Felix'in boğazına kocaman bir yumru oturmuştu. Yutkunarak onu yok etmeye çalıştı felix ama olmadı.
Sam oldukça mutlu görünüyordu. Onun işini çabucak bitirebilmek istiyordu. Parmağını tetiğe koydu ve silahı ateşlemeye hazırlandı.
"Felix bey ben geldim!"
Somi'nin sesi ve ardından kapı kapanma sesi geldiğinde sam hemen silahı tekrar yerine koydu ve ayağa kalktı.
"Lanet olsun" dedi fısıldayarak.
Daha sonra hızlıca pencereden dışarıya çıktı.
"Felix bey s- felix bey!"
Felix'i yerde titrerken gören somi hemen elindekileri yere atıp onun yanına koştu. Cebinden telefonunu çıkartıp bir numara tuşladı. Çok geçilmeden açılan telefona karşı endişeyle konuştu.
"Bay jay hemen buraya gelmelisiniz! Felix bey.. felix beye birşeyler oluyor!"
**********
Selamlaar
Öncelikle bir soru sorayım.
Sam'e işkence bölümü isteyenler ben yazabilir mi?Eğer çok istek gelirse istek bölüm olarak yayınlayacağım.
Bir sonraki bölümü eğer bir aksilik çıkmazsa yarın yayınlamayı düşünüyorum.
O zaman yeni bölüme kadar kendinize iyi bakın hoşçakalınn<33
Bilemeyen varsa asma sandalye bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ ŞEYTAN//HYUNLİX//
Novela Juvenil2. Kitabı çıkmıştır. ailesi küçükken ölen, evsiz ve konuşma engelli olan felixin başına bela olan sokak serserisi hwang hyunjin ve çetesi. Hyunjin:24 Felix:19 Yan shipler; •Minsung