YAZARIN ANLATIMI İLE
Yeji o gördükleri ve abisinin ona davranışlarından sonra jay'e yarım saat sonra olduğu konuma gelmesini ve evin arama iznini almasını söyledi. Yarım saat olmadan evden çıkıp giden hyunjin'in ardından yeji'nin tam da dediği saatte jay orada olmuştu.
"Bu kadar acelesi olan şey nedir yeji? Neden bir ev arama izni aldırdın bana?"
"Çünkü bir evi aramamız gerekecek jay. Sana ihtiyacım vardı. Öncelikle parmak izinin sahibi olan adamdan birşey çıktı mı onu öğrenmek istiyorum senden"
"Hayır. Adamın ağzını bıçak açmıyor hâla göz altında tutuluyor."
Yeji başını salladı.
"Oradan birşey çıkmayacağı belliydi. O adamın patronunu satacağını sanmam."
"Pekala neden burada olduğumuzu söyleyecek misin?"
Birkaç metre ötede olan evi başı ile işaret ederek konuştu.
"Yolda abim ile karşılaştım ve beni hiçbir şey yapmamış olmama rağmen tersleyerek bir işinin olduğunu acil gitmesi gerektiğini söyledi ve yanımdan ayrıldı. Bu davranışları ve daha önce yaptığı birkaç şey ile beni kuşkulandırdı. Bu yüzden onu takip ettim. Şu eve girdi ve yarım saate yakın bir sürede çıktı."
"Ee seni asıl kuşkulandıran nedir bu ev hakkında?"
"Söylesene 4 kişiye birden ev alabilecek kadar parası olan bir adamın bu eski evde ne işi olabilir?"
Derin bir iç çekti jay.
"Umarım buradan birşey çıkar."
"Çıkacak emin ol."
Jay önde yeji de arkasında olmak üzere eve doğru ilerlediler. Jay kapıyı çaldı. Açan olmayınca kapıyı bir kez daha sertçe çaldı. Fakat yine açan olmamıştı. Jay yeji'ye baktı.
"Burada birinin yaşadığını sanmıyorum."
Yeji yalvarır gibi baktı.
"Lütfen jay. Birşeyler yap ama bakalım o evin içine."
Jay derin bir iç çekerek başını salladı aşağı yukarı. Evin hemen yanındaki bir eve doğru yürüdü.
"Eğer burada gerçekten birileri yaşıyor ise komşuları bu kişiyi tanıyor olmalı öyle değil mi?"
Yan evin kapısını çaldı bu sefer de. Birkaç saniye sonra kapının ardından gelen ayak sesleri duyuldu ve kapı aralandı. Kapıyı otuzlarında bir kadın açmıştı.
"Buyrun?"
"Rahatsızlık verdiğimiz için özür dileriz." Diye konuşmaya girdi jay. "Yan taraftaki evin sahibi hakkında bize biraz bilgi verebilir misiniz lütfen." Dedi polis kimliğini göstererek.
(Polis kimliğimi polis kartı mı ne deniyor gram bilgim yok kusura bakmayın.)Kadın başını sallayıp konuşmaya başladı.
"Aslında pek bir bilgim yok. Sadece benim değil bu mahalleden yaşayan insanlarında o kişi hakkında fazla birşey bildiğini sanmıyorum. Çünkü evin sahibi olarak tahmin ettiğimiz hafif uzun saçlı, sarı saçları olan, uzun, sert görünümlü kişi buraya pek sık uğramaz ve uğrasa bile kimse ile muhatap olmadan birkaç saat burada kalır daha sonra evden ayrılır."
Yeji tereddütle jay'e baktı. Jay ise düşünceli yüz ifadesi ile kadına bakıyordu.
"Çok sağolun. Bunlar işimize yarayacaktır. Tekrardan rahatsızlık verdiğimiz için özür dileriz."
"Ne demek efendim."
Kadın eve girip kapıyı kapattı. Jay de tekrar eve yöneldi.
"Haklı olabilirsin yeji. Tarif ettiği kişi abindi öyle değil mi?"
"Evet evet öyle."
Jay kapının önüne geldiklerinde cebinden silahını çıkarttı.
"Hey hey ne yapıyorsun jay?"
Jay silahı kilit'e tuttu ve bir mermi sıktı bu sayede kapı açılmıştı. Yeji ise aniden patlayan silah ile küçük bir çığlık atarak kulaklarını kapattı.
"Alış bunlara yeji."
Yeji derin bir nefes alarak başını iki yana salladı ve çoktan evin içine girmiş olan jay'in arkasından ilerledi.
Bir yandan da etrafa bakınıyordu. Burası gerçekten yaşanamayacak kadar kötü görünüyordu. Tek tek odaları dolaşmaya başladılar. Byrası beş odalıydı. Gezdikleri dört odadan da birşey çıkmadı. En sonda son odaya girdiler. Gördükleri şey ise pek hoş değildi. Jay'in olduğu yerde durmasını, yeji'nin ise iki adım geri gitmesini sağladı bu görüntü.Yere saçılmış yüze yakın fotoğraf ve tam da az önceki kadının tarif ettiği kişinin yerde kanlar içinde bağlı olması.
"Yeji abinin bu evden çıktığına ve kendini bağlayıp kendine işkence etmek gibi bir fantazisi olmadığına eminsin değil mi?"
Yeji ses çıkarmadan yerdeki adama ve yerdeki fotoğraflara bakıyordu. Yerdeki adam bir süre sonra gözlerini araladı ve karşısında duran jay ve yeji'yi görünce gözlerini kocaman açıp olduğu yerde çırpınmaya bağlı olduğu iplerden kurtulmaya çalıştı.
Yeji yavaş adımlar ile abisinin tıpatıp aynısı olan bu adama yaklaştı ve ağzındaki ipi çözüp çıkardı.
"Sam.. sen misin?"
**********
Hikayeyi artık biraz sonuca yaklaştırmam gerekiyordu değil mi?
Yeni bölümü kısa bir süre içinde atmaya çalışacağım. Şimdilik kendinize iyi bakın hoşçakalınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ ŞEYTAN//HYUNLİX//
Roman pour Adolescents2. Kitabı çıkmıştır. ailesi küçükken ölen, evsiz ve konuşma engelli olan felixin başına bela olan sokak serserisi hwang hyunjin ve çetesi. Hyunjin:24 Felix:19 Yan shipler; •Minsung