Hello everyone,
OMG hij is uit eindelijk haha en ik kon niet wachten om het te schrijven!! Zaterdag 18 JULI post ik het eerste echte hoofdstuk!!!!!! Wie heeft Liam nou een bericht gestuurd en zal hij terug bellen?? Maar eerst even een terugblik van wat er ook al weer was gebeurd. Net als GTST hahahahaha wat vooraf ging in ' My famous brother'.
Lots of love,
Rochelle Styles
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
3 jaar laterLiam's P.O.V.
Het is 3 jaar geleden dat Rochelle overleden is en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk. M'n ouders en zussen missen haar enorm, maar niet alleen hun ook de jongens en meiden. Melanie en Zayn zijn tijdelijk uit elkaar. Zayn woont tijdelijk bij z'n moeder en Mel in hun huis. Haz heeft het nog steeds moeilijk, en Hope is al 3 en is m'n kleine prinsesje. Ze lijkt op haar Harry en heeft wat trekjes van moeder. Ik ben echt haar suikeroom en ze heeft zelfs haar eigen kamer hier, en ze krijgt altijd wel wat als ze hier is. Sophia is echt mijn steun en toeverlaat, ze heeft me enorm gesteund de afgelopen jaren en ik weet niet wat ik zonder haar moet. Niall en Xandra zijn uit elkaar sinds de vorig jaar, het werkte niet. Niall heeft het nog steeds heel erg moeilijk en is ook vrij stil de laatste tijden. Louis en Givanna zijn nog gewoon bij elkaar en wonen samen hier in Londen. Ze heeft haar studie afgerond en is meteen hier gaan wonen.De politie heeft uitgezocht wat de doodsoorzaak is van de dood van Rochelle, en uit het onderzoek blijkt dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Ik heloot nog steeds niet dat het zelfmoord is, want ik kon haar en ze zou dat nooit doen. Ze hield echt heel erg van Harry en ze zou nooit Hope willen achterlaten. Ze zou dat nooit doen en daarom heb ik gevraagd of ze nog een keer een onderzoek willen starten, maar gek genoeg hebben ze m'n verzoek afgewezen. Ik ga sowieso actie ondernemen, want ze zou nooit zelfmoord plegen.
Sophia is naar haar werk en de jongens en ik hebben een weekje vrij. Ik zit op de bank en besloot even naar het blitz nieuws te kijken en zag een foto van Rochelle en zette de tv meteen wat harder." Het is vandaag precies 3 jaar geleden dat Rochelle Styles overleden is. Voor de familie en fans een zware dag, we wensen hun veel sterkte." Zei de presentator en ze lieten een video zien terwijl ze zong met wat foto's. Uit het niets ging m'n telefoon en ik stond op en pakte m'n mobiel en zag dat ik een bericht van een onbekend nummer binnen kreeg. Ik keek op m'n mobiel en zag het berichtje en ik van de schrik liet ik m'n mobiel vallen. Ik liep naar m'n huistelefoon en belde meteen Melanie op." Met Mel." Zei ze." Met Liam, kom nu naar m'n huis nu!" Zei ik." Wow Liam gaat het wel, is goed ik kom er aan." Zei ze en ik hing op.
Melanie's P.O.V.
Ik heb m'n pyjama en duster nog aan, maar Liam belt nooit zomaar in paniek. Ik pakte m'n autosleutels en liep naar m'n auto en reed naar Liam. ik parkeerde m'n auto, liep naar de deur en hij deed open en keek me verward aan." Waarom heb je je duster en pyjama nog aan?" Vroeg hij en ik keek hem aan met een poker-face." ik moest toch gauw komen, dus ik moest wel. Waarom moest ik zo gauw komen?" Vroeg ik en hij liet me binnen en ik ging in de woonkamer zitten." Ik kreeg een berichtje van een onbekend nummer." Zei hij." Ik heb dat ook soms, maar dan was het voor iemand anders bedoeld." Zei ik." Nou ik denk dat deze voor mij bedoeld was." Zei hij en hij gaf me z'n mobiel en er stond een bericht met een onbekend nummer op. Ik drukte op het knopje en las het bericht.
Liam, alsjeblieft help me! Bel me met dit nummer. -R
M'n ogen werden groot en ik keek naar Liam." Denk je dat....." Zei ik." Ow Mel, Ik weet het wel zeker." Zei hij.
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictieLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...