De felle zonnestraal scheen in m'n ogen ,waardoor ik meteen wakker werd. Ik opende m'n ogen met een geweldig gevoel, want wat ik gister met Harry voelde was echt. Ik heb hem zo gemist, ik heb ons gemist. Ik keek naast me en zag dat er niemand lag. Misschien is Harry beneden met Hope, want ze is altijd vroeg wakker. Ik stond op en pakte m'n kleding die ik gister had uitgetrokken en liep naar mijn logeer kamer. Ik deed m'n pyjama aan en liep de kamer uit, maar toen ik de kamer uitliep hoorde ik Harry met iemand praten. Ik liep voorzichtig een paar treden af en vanaf de trap kon ik Harry zien via een spiegel zien dat hij in de woonkamer stond. Ik keek goed en ineens zag ik Jade naar hem toe lopen. SHIT WAT DOET ZIJ NOU HIER! Ik probeerde aandachtig te luisteren wat ze zeiden en het werkte." Waarom is ze hier dan, als Hope nu bij je moeder is?" Vroeg Jade." Ik moest oefenen gister en aangezien jij er niet was en Rochelle haar moeder is paste zij op haar." Zei Harry." Owh ik dacht dat jullie..." Zei Jade, maar Harry liet haar niet uitpraten." Nee er is niks waar je je zorgen over moet maken. Er is niks tussen ons, ze betekent niks meer dat weet je toch?" Zei hij, en ze liep naar hem toe en kuste hem en het ergste was dat hij haar terug zoende. Om geen geluid te duwde ik m'n Handen voor m'n mond en liep gauw naar m'n logeer kamer en barste in tranen uit. Wat is er mis met hem, hoe kan hij me dit aan doen. Ik ben hem zat, ik ga Liam bellen. Ik pakte m'n mobiel en belde Liam op." Met Liam?" Vroeg hij en ik probeerde mezelf in te houden om niet te huilen." Hee Liam met mij, wil je me komen ophalen?" Vroeg ik." Uhm Chel gaat het wel goed?" Vroeg hij." Ja ja ik wil gewoon graag weer naar huis." Zei ik met moeite." Owh Uhm ja is goed, ik kom er aan." Zei hij." Is goed ik zie je zo." Zei ik en ik hing op en barste in tranen uit. Ik heb zoveel pijn, mijn hart is gewoon gebroken en ik kan gewoon niet meer. Ik draaide de deur op slot en besloot te gaan douchen. Ik kleedde mezelf uit en ging onder de douche staan. Ik voelde de warme stralen die m'n lichaam verwarmde men zakte in en ging zitten. Mijn tranen bleven maar vloeien, het hield gewoon niet op. Ik stapte voorzichtig uit de douche, droogte mezelf af en deed m'n kleding aan. Ik keek in de spiegel en zag dat m'n ogen helemaal rood waren. Arghh heb ik dat ook weer! Ik probeerde het te verbergen met make-up, maar het hielp niet. Ik pakte m'n spullen gauw in de koffer en bleef boven zitten voor het raam om te kijken of Liam eraan kwam. Ik kon alleen maar denken aan de leugens die hij me vertelde, want waar heb ik dit aan verdiend? Wat doe ik verkeerd? Of heb ik dit verdiend? Ik zag Liam aanrijden en hij stapte z'n auto uit. Ik draaide de deur van van het slot, pakte de m'n koffer en deed de deur open. Liam keek op, omdat hij niet verwachtte dat de deur open ging. Hij liep naar me toe en hoe meer hij naar me toe liep, hoe serieuzer hij keek." Hè wat is er? Waarom heb je rode ogen?!" Vroeg hij boos." Liam er is niks, ik ben gewoon allergisch oké." Zei ik." Was hij het? Hè ROCHELLE GEEF ME ANTWOORD!" Zei hij nog bozer." Liam hou....." Zei ik maar hij liep al boos naar binnen en liep de woonkamer in. Ik rende achter hem aan en zag dat hij boos naar Harry toeliep." WAT HEB JE GEDAAN?!" Vroeg Liam woedend." Niks hoe be....." Zei Harry maar Liam liet hem niet uitpraten." Ik heb gezegd dat je van haar af moest blijven! RAAK MIJN ZUSJE NOG 1 KEER AAN HOOR JE ME!" Zei Liam boos." Jongens stop alsjeblieft! Liam ik wil gaan! Zei ik boos." Nee jij blijft hier! En anders wat, wil je me weer slaan?!" Zei Harry boos en Liam stapte naar voren en ik sprong er snel tussen." Oké KLAAR NOU! Liam als je hem iets doet wil ik jullie beide nooit meer zien!" Zei ik." Wat hoe bedoel je, wat heb ik gedaan?" Vroeg Harry." Oké kan iemand me uitleggen wat hier gebeurd?!" Vroeg Jade verward." Liam, we gaan." Zei ik en ik keek naar Harry en ik zag hem woest kijken naar Liam." Ja we gaan." Zei Liam die boos naar Harry terug keek en we liepen naar de deur." Heb je alles?" Vroeg Liam en ik knikte voorzichtig. Liam pakte m'n koffer en ik pakte Luna en liep naar de auto." Rochelle wacht!" Zei Harry en hij rende naar me toe en hij pakte m'n arm." Ik heb het je makkelijker gemaakt. Je hoeft niet meer kiezen Harry, je bent me nu echt kwijt." Zei ik en er rolde een traan over m'n wang." Chel, kom." Zei Liam die m'n deur open had gedaan. Ik trok m'n arm terug en ik zag Harry versteend kijken." DIT IS ALLEMAAL JOU SCHULD!" Zei Harry boos en hij liep kwaad naar Liam toe, maar ik hield hem tegen." Harry stop, oké het is over! Het is je eigen schuld." Zei ik en ik liep naar de auto en stapte in en liet Harry daar staan. Liam stapte naast me in en we reden weg. Hij legde z'n hand op m'n been en keek hem aan." Gaat het?" Vroeg hij en ik schudde m'n hoofd en huilde." Ik ben er voor je zusje, altijd." Zei hij en ik knikte.
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictionLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...