I can't

305 8 0
                                    

Harry's P.O.V.

Ik zit op de bank en ik kan alleen maar denken aan Roxen, waarom ging ze ineens weg? Jade is in de muziekkamer en Hope speelt met haar speelgoed hier in de woonkamer. Roxen deed me aan iemand denken, maar ik kom er niet op. Ik hoor m'n mobiel gaan en zoek hem, maar ik kon hem nergens vinden. Ik zocht op de bank op tafel, maar hij was verdwenen." Papa, mooi mobiel." Zei Hope en ik zag haar met m'n mobiel en ik moest lachen." Hope toch, had jij hem de heletijd?" Vroeg ik en ze knikte. Ze doet me echt denken aan Rochelle. Haar lach, haar manier van praten echt alles. Ik pakte m'n mobiel en hij ging weer af dus ik nam op." Met Styles?" Vroeg ik." Waarom nam je net niet op!" Vroeg iemand boos." Uhm wie is dit?" Vroeg ik en ik hoorde diegene zuchten." Zayn sukkel, kijk op Blitznieuws nu!" Zei hij." Oke oke ik ga al." Zei ik. Ik deed hem op de kanaal waar Blitznieuws was en ik zag grote letters Rochelle staan en deed hem meteen wat harder. "Breaking news! We hebben Rochelle Payne gespot in Louis's huis! En ja we zijn even verast als jullie. Heeft ze al die jaren gelogen over haar dood? We hebben keiharde bewijs dat zij het is!" Zei de presentator en ik stond aan de grond genageld. Ik zag foto's van haar in de keuken van Louis." En heb je het gehoord? We moeten naar Liam nu!" Zei Zayn die ik nog aan de lijn had." Ze leeft gewoon." Zei ik terwijl ik nog in trans was." Ik kom naar je toe, ben er over 10 minuten." Zei Zayn." Ik zie je zo." Zei ik en ik hing op. Is ze echt in leven? Waar was ze al die tijd, heeft ze gelogen? Ik heb zelfs gedacht om te stoppen met One Direction, omdat ik het echt niet meer aankon.

Na 10 minuten kwam en we zijn meteen naar Liam's huis gereden. Jade let even op Hope, maar ik zei dat ik even iets moest regelen." Wat denk jij? Is ze in leven?" Vroeg ik aan Zayn die reed." Nou die foto's zijn echt niet gefotoshopt hoor. Ik hoop het zo, ik mis haar." Zei hij en ik keek uit het raam en zag dat we er al waren. Ik stapte uit en liep met Zayn naar de voordeur en belde aan. Ik voel mijn hart tekeer gaan en ik begin zwaar te ademen. Liam deed de deur open en ik voelde haar, ik voelde dat ze er was."Is ze er?!" Vroeg Zayn." Misschien kun je beter..." Zei ik Liam , maar ik liep gewoon naar binnen. Ik zag haar staan vanuit de gang, met armen over elkaar." Rochelle?" Vroeg ik en ze draaide zich om.

Rochelle's P.O.V.
"Rochelle?" Vroeg er iemand en ik draaide om en zag Harry staan en Zayn kwam net aangelopen en zag hem geschrokken kijken." Droom ik? Chel, ben jij het echt?" Vroeg Zayn en ik knikte en ik zag dat hij tranen in z'n ogen kreeg en hij liep naar me toe en ik gaf hem een knuffel en begon te huilen." Ik heb je zo gemist!" Zei ik en ik hoorde hem snikken. Toen we klaar waren met knuffelen keek ik naar Harry die met tranen in z'n ogen naar me keek. Hij liep naar me toe en legde voorzichtig z'n hand op m'n wang." Je bent het echt." Zei hij en ik knikte en glimlachte en even later gaf hij me een knuffel, een knuffel die ik 3 jaar heb moeten missen. "Waar was je al die tijd?" Vroeg hij toen hij me los liet." Ik was ontvoerd Haz, door Seline en Nolan." Zei ik en ik vertelde Zayn en Harry m'n verhaal over m'n ontvoering, over Liam die me meenam en over Seline. "Dus jij was al die tijd ontvoerd door Seline en Nolan?! Waar zijn ze, ik maak ze kapot!" Zei Harry boos en hij balde z'n handen." Haz, ze zijn op de vlucht en de politie zoekt hun." Zei ik." Ik hoop voor ze dat ze hun vinden!" Zei Harry boos." Ik hoop het ook." Zei ik. " En waarom in Rusland, wat hebben ze daar te zoeken?" Vroeg Zayn en ik hield m'n schouders op." Ik denk dat ze zo ver mogelijk van jullie af wilden wonen en mij meenemen." Zei ik." Zullen we naar m'n huis gaan om daar rustig te praten?" Vroeg Harry en ik keek naar Liam." Ga maar het is goed, we praten vanavond verder." Zei hij en ik knikte. Ik pakte m'n leren jas en we liepen naar m'n auto. Het was best stil tijdens het rijden, tot ik ineens Harry's hand op m'n been voel." Ik weet van jou en Jade." Zei ik en ik voelde z'n hand voorzichtig weggaan." Ze hielp me veel Chel, vooral toen je weg was was ze er voor me." Zei hij en ik reageerde niet.

We zijn aangekomen bij Harry's huis dat eigenlijk ook mijn huis is, maar goed. We stapten uit en liepen naar de voordeur, die Harry meteen open deed. We liepen naar binnen en ik zag Jade met Hope spelen, wat me niet echt beviel. Ze keek om en toen ze me zag schrok ze, en ik zag haar gezicht bleek worden." Rochelle? Jij was t.....to... Toch dood?" Vroeg ze." Nope." Zei ik." Waar was je al die tijd, je gezin had je nodig. Je bent gewoon weggegaan zonder iets te zeggen, hoe kun je? " Zei ze en ik liep boos naar haar toe." He luister dan, ik zou mijn gezin nooit achter laten hoor je me. En hoe durf jij dat te zeggen terwijl je niet eens weet wat er gebeurd is met me." Zei ik boos. Ik kan haar wel wurgen, stom iets." Wat is er dan gebeurt Huh, ben je gevlucht?" Vroeg ze en van binnen begon ik echt te koken." Weet je? Ik ben jou geen verklaring schuldig, het belangrijkste is dat mijn familie het weet maar jij? Jij bent niks van mij hoor je!" Zei ik en ze liep boos weg. Ik zag Hope verward naar me kijken, dus liep ik naar haar toe en ging bij haar zitten." Sorry Hope, wat heb jij mooie speelgoed zeg?" Vroeg ik en haar gezicht veranderde meteen van verbaasd naar blij en ze knikte." Ken je haar nog?" Vroeg Harry en ze keek naar me." Dat is mama van schilderij, toch papa?" Vroeg ze aan Harry en hij knikte blij." Dat is jou mama, jou echte mama." Zei Harry en ze keek weer naar me." Ik ben jou echte mama." Zei ik en ze keek me verward aan. Ze stond op en gaf me een knuffel." Mama." Zei ze waardoor ik een brok in m'n keek kreeg."Ja lievie, gaan we samen spelen?" Vroeg ik en ze knikte blij." Mag papa dan ook meedoen?" Vroeg Harry en ze knikte en we pakte wat stoelen en zette ze achter elkaar waardoor het op een trein leek." Zo Hope jij bent goed in rijden." Zei ik waardoor ze nog trotser nep ging rijden.

We hebben nog heel wat gespeeld met poppen en van alles en nog wat, maar nu ligt ze te slapen op mijn schoot. Ik kan me ogen niet van haar afhouden, ze is gewoon m'n kleine meid." Zullen we haar naar bed brengen?" Vroeg Harry." Ja is goed." Zei ik en ik tilde haar op en we liepen voorzichtig naar boven, haar kamertje in. Alles is nog Precies hetzelfde hoe wij het hadden ingericht. Ik legde haar voorzichtig neer en bewonderde haar." Ze is mooi he." Zei Harry en ik knikte." Ze lijkt op jou." Zei ik en hij grijsde." Maar ze heeft jou karakter." Zei hij en ik keek naar hem." Echt hoezo?" Vroeg ik." Nou als we naar de peuterspeelzaal gaan vergeet ze altijd haar beertje en dan pakt ze het gauw." Zei hij waardoor ik moest lachen." Oke ja dat heeft ze van mij." Zei ik en we liepen weer naar beneden. Harry vroeg me of ik thee wilde en ik knikte,dus ging op de bank zitten en keek hoe het vuur brandde in het openhaard. Harry legde m'n mok op tafel en ging naast me zitten." Het spijt me." Zei hij uit het niets en ik keek hem aan." Voorwat?" Vroeg ik verward en hij keek naar beneden." Dat ik een relatie heb met Jade." Zei hij." Ik snap het aan de ene kant wel, ik was 3 jaar weg en ze steunde je. Ik was eerst boos, want ik hou van je en het doet pijn dat de liefde van je leven met iemand anders verloofd is. Maar ik begrijp het." Zei ik en nu was ik degene naar beneden keek." Ik heb een relatie met iemand terwijl ik van iemand anders hou." Zei hij en ik keek hem aan." Hoe bedoel je?" Vroeg ik en ik keek hem aan." Ik, ik hou nog steeds van je Chel." Zei hij en hij pakte m'n hand." Haz, je bent verloofd." Zei ik en ik zag z'n ogen veranderen." Dus, ik hou van jou!" Zei hij boos." Ik hou ook van jou, maar het kan gewoon niet." Zei ik en hij liet m'n handen los en stond op." Hoe bedoel je? Je bent m'n vrouw! Ik ben getrouwd met jou!" Zei hij boos." Verdomme Harry, dat ben ik niet! Je gaat trouwen met Jade, zij word nu jou vrouw." Zei ik boos en hij was stil."Dat wil ik dus niet!" Zei hij." Harry, ik ben het zat om als laatst behandeld te worden. Ik kan het gewoon niet meer." Zei ik." Jij bent mijn alles Chel, geef ons niet op." Zei hij en ik zag een traan rollen over z'n wang." Het spijt me Haz, maar dat heb jij al gedaan." Zei ik en ik pakte m'n tas en wilde weglopen maar Harry pakte m'n arm en trok me naar hem toe. Onze lippen waren maar van een paar centimeter van elkaar verwijderd." Ik wil jou." Fluisterde hij en hij drukte z'n lippen op de mijne, maar ik kapte het af." Net zoals je Jade wou." Zei ik en ik liep de deur uit en liep naar m'n auto. Ik barste in tranen uit, want hoe kan je nou van iemand houden die je al zo snel opgeeft.

Ik ben bij Liam's huis aangekomen en hij deed de deur open." Hee zusje, hoe ging... He wat is er?" Vroeg hij terwijl ik weer in tranen uitbarste." Kom gauw naar binnen." Zei hij en ik liep naar binnen en hij trok me in een knuffel. Toen we dat gedaan hadden liepen we naar de woonkamer waar Sophia zat, en ze keek om en schrok." Hee, wat is er lieverd?" Vroeg ze en ze stond op en omhelsde me en we gingen op de bank zitten." Harry, hij houd van me maar ik weet dat hij van Jade houd. ARGGHHH Was is maar niet ontvoerd door m'n FUCKING ZUSJE EN EX!" Zei ik boos." Het komt goed Chel, heb vertrouwen dan komt het goed. Hij houd van je." Zei Liam." Ja maar hij houd ook van die bitch." Zei ik." Toen je nog ontvoerd was zat hij er echt mee hoor, hij houd echt heel veel van je Chel. Hij heeft alles voor je over." Zei Sophia." Nou ik ben klaar met hem!" Zei ik boos en ik liep naar m'n kamer en huilde mezelf in slaap.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heey lievie's
Ik zat een beetje vast maar ik beloof dat de volgende hoofdstukken beter zijn!
Ik wil jullie bedanken steunen van dit boek, i just love you all!<3

-justlove-
Rochelle Styles

Is there still hope?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu