Seline's P.O.V.
Zayn heeft echt een geweldige plan! Louis heeft hun adres gevonden, dus Harry, Liam en ik gaan er heen en volgen de instructies van Zayn op." Seline, ben je klaar?" Vroeg Liam tijdens het kloppen op mijn deur. Ik heb een stoere outfit aangetrokken en me haar los gedaan." Ik kom!" Riep ik terug en ik pakte me tas en deed de deur open." Wow je ziet er mooi uit." Zei Liam en ik glimlachte." Dankjewel Liam." Zei ik en hij glimlachte terug." Hè, gaan jullie mee?" Vroeg Harry en we knikten en liepen naar onze gehuurde auto.
"Ik hoop zo dat dit gaat lukken." Zei ik toen we daar waren aangekomen." Ik ook, veel Succes en niet je oortje vergeten." Zei Harry." Ow ja." Zei ik en ik deed m'n oortje in en ging hem even testen. Ik drukte een knopje in en zei iets en Harry en Liam hoorde me luid en duidelijk." Oké als ik zeg Chell dan moeten jullie komen oke , wish me goodluck." Zei ik." Is goed veel succes en wees voorzichtig." Zei Liam." Zal ik doen." Zei ik en ik stapte uit, liep om het hoekje, klopte op de deur en Jack deed open." Hè, wat doe jij hier?" Vroeg hij." Uhm, kijken of je plan heeft gewerkt." Zei ze." Ze is binnen." Zei hij." Goed, kan ik haar even zien." Zei ik." Sure." Zei hij en ik liep naar binnen." Die sukkels trapte er in, ze dachten echt dat ik bij hun hoorde." Zei ik en hij grijsde." Zo, je bent echt goed." Zei hij en ik glimlachte en ik zag Rochelle." Hè, Rochelle." Zei ik en ze keek me raar aan." Wie ben jij?" Vroeg ze." Ik ben je zusje." Zei ik met een glimlach en ze keek me verward aan." Me zusje? Ik wist niet dat ik er een had." Zei ze en ik lachte." Ja die heb je. Hoe gaat het met de baby?" Vroeg ik." Goed, de baby schopt veel." Zei ze." Wat leuk." Zei ik." Oke, ik zeg wel dat we vertrokken zijn dan zullen de jongens wel komen." Zei ik en Jack lachte.
"Chell." Zei ik en ik ging er vanuit dat ze kwamen.
Harry's P.O.V.
"Ze zei Chell." Zei ik en we stapten gauw de auto uit en breekte het huis in. We liepen naar de woonkamer en we zagen Rochelle geschrokken kijken." Wie zijn jullie?" Vroeg ze." Rustig maar, wij zijn....." Zei ik maar ik kon het niet afmaken, want ineens voelde ik een prik." Auw!" Riepen Liam en ik tegelijk." Rustig maar het zal niet lang meer duren tot jullie ook in slaap vallen." Zei Seline." Wtf Seline, je......hoorde toch.... Bij ons?" Vroeg Liam zwakjes." Waarom zou ik bij jullie willen horen? Ik zou nooit aan de loser kant willen staan." Zei ze." Dit zetten we je.....betaald." Zei ik terwijl ik me ogen probeerde open te houden." Ik kan niet wachten." Zei ze en mijn ogen vielen dicht.
~~~~~~~~~~
I know het is kort, maar het word steeds spannender!!!! Dus ik moest het wel even kort maken. Ik wilde even zeggen dat we al bijna bij het einde van 'Is there still Hope' aangekomen zijn en er nog een paar hoofdstukken moeten komen. Hoe zal het gaan aflopen, komt dit goed of gaat dit echt mis?
Blijf op de hoogte!!!!!
Lots of love
Rochelle Styles
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictionLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...