" Wat is er mis met jou! We hebben even ruzie en je wilt haar al gelijk afpakken?!" Zei iemand en ik draaide me om en zag een kwade Harry staan." Uhhm sorry?" Vroeg Niall verbaasd." Ik zie wel wat je aan het doen bent hoor, ik ken je langer dan vandaag!" Zei Harry boos." Misschien zie je het goed ja, ik probeer haar tenminste gelukkig te maken." Zei Niall en hij stond op." Dat is verdomme niet jou taak!" Zei Harry boos." HARRY HOU JE BEK!" Zei ik boos en ik zag hun verbaasd naar me kijken." Niet doen alsof ik iets voor je beteken, want ik heb alles gehoord wat je zei tegen Jade! Ik beteken niks meer voor je dus doe niet alsof je nog van me houd, want dat doe je niet anders deed je me geen pijn!" Zei ik en ze waren stil." Chel, ik bedoelde het nie....." zei Harry maar ik had ZO geen zin om naar z'n onzin te luisteren." Ik heb geen zin in woorden die je toch niet meent. Zullen we gaan?" Vroeg ik aan Niall en hij knikte en we liepen naar de auto." Het spijt me." Zei Niall en ik keek hem aan." Waarvoor Niall? Dit is niet jou schuld maar de zijne." Zei ik en ik legde de tassen op de achterbank en ging bij het stuur zitten." Ik wilde je opvrolijken maar dat is niet gelukt." Zei hij." WAT?! Ik vond deze dag geweldig, en het is nog niet voorbij." Zei ik en hij glimlachte." Ik dacht dat je niet in de stemming was om uit te gaan eten." Jawel, ik vind het juist gezellig." Zei ik en hij glimlachte en we reden naar huis.
"We zijn thuis!" Riep ik door het huis, maar niemand reageerde." Ik kleed me even om in m'n kamer, ik kom zo." Zei ik en ik liep naar boven. Ik legde m'n tassen op bed en zocht m'n jurk maar die was nergens te bekennen. Ik ben hem toch niet kwijt geraakt, want hij was supermooi. Het kan ook dat hij nog beneden is. Ik liep van de trap, liep de woonkamer in en zag Niall shirtless staan. Hij heeft echt een mooi lichaam zeg, wauw." Mooi uitzicht?" Vroeg hij en ik werd uit m'n gedachtes gehaald." Ow Uhm haha ik Uhm zocht mijn tas." Zei ik en hij grijnsde en pakte de tas en liep naar me toe en hield de tas omhoog." Zocht je deze soms?" Vroeg hij toen hij voor m'n neus stond." Ja dat is hem." Zei ik." Nee nee nee eerst een kus." Zei hij en hij wees op z'n wang." Arghh Niall geef nou maar m'n jurk." Zei ik." Oké best." Zei hij en hij gaf m'n tas. Ik rende naar boven en en ging me gauw klaarmaken. Ik keek gauw in de spiegel en wauw wat is die jurk mooi, maar er miste iets. Ik keek goed, wacht Niall's ketting." Zocht je deze?" Vroeg Niall die ik via m'n spiegel zag." Wauw goede timing." Zei ik en hij lachte. Hij pakte m'n ketting uit het doosje en deed hem bij me om. Ik keek in de spiegel en het was perfect, nu is het gewoon compleet." Ga je mee?" Vroeg hij en ik knikte. We liepen naar de auto en reden naar een restaurant." We zijn er." Zei en ik opende de deur en stapte uit." Ik ben gek op deze restaurant." Zei Niall en ik draaide me om en zag de restaurant. Mmm mmmaaar dat is de restaurant waar ik m'n date had met Harry. Niall wist dat natuurlijk niet." Is er iets?" Vroeg Niall." Ow Uhm nee laten we gaan." Zei ik met een forceerde glimlach." Oké Lets goed madame." Zei hij en we liepen naar binnen." Hallo ik had gereserveerd op de Horan?" Vroeg Niall en de ober zocht in het boekje." Dat klopt, volgt u mij maar." Zei hij en we volgde de ober en gingen zitten." Wat willen jullie drinken?" Vroeg hij." Ik wil een ice tea en jij?" Vroeg Niall." Doe mij maar een cola." Zei ik." Is goed komt eraan." Zei de ober en hij liep weg. Ik keek rond en zag de tafel waar Harry en ik zaten bij onze date, waar nu niemand zag.
*flashback*
"Wat willen jullie drinken?" Vroeg hij. "Ik wil een cola en ik denk dat zij ook een cola wilt." Antwoordde Harry en ik knikte. "Is goed het komt eraan." Zei hij en hij liep weg. "Dankjewel dat je dit voor me doet." Zei ik. "Alles voor mijn prinses." Zei hij en ik blooste.
*einde flashback*
Het was dezelfde dag dat ik Harry vergaf voor wat hij deed met Kendall. Als ik niet was gegaan was het uit, maar dan ook echt uit. Hoe zou alles dan gegaan zijn.
"Rochelle?" Vroeg Niall." Huh wat, sorry wat zei je?" Vroeg ik en hij keek me bezorgd aan." Is er iets Chel?" Vroeg Hij en hij legde z'n hand op de mijne." Er is niks hoor." Zei ik en ik nam een slok van m'n cola." Chel ik ken je langer dan vandaag, ik zie het als er iets is." Zei hij en ik zuchte." Het is Harry, m'n date met hem was ook hier." zei ik en hij keek me geschrokken aan." Shit, hoe kon ik nou zo stom zijn!" Zei hij en hij deed z'n handen voor z'n gezicht en ik pakte z'n hand." Niall, het is niet erg oké. We maken nu nieuwe herinneringen." Zei ik en hij glimlachte." Sorry, i..ik wist het echt niet." Zei hij." Niall het geeft niet, we gaan er een leuke avond van maken, goed?" Zei ik en hij knikte.
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictionLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...