1 maanden later
Het is al een maand geleden dat Harry op tournee is, ik mis hem zo erg. Hope gaat over een maand naar school en heb al wat scholen bekeken, nou ja bekeken er waren veel kinderen die naar me toe rennen. Melanie en Zayn besloten om meteen na hun huwelijksreis in de Malediven nog een trip te maken, omdat Melanie daar altijd al heen wilde. Melanie en Zayn komen dus verlopig nog niet terug, maar gelukkig heb ik mijn zussen en Gemma nog. Ik besloot om naar de stad te gaan en wat kleren te halen voor Hope's eerste schooldag. Ik reed naar het winkelcentrum en besloot om even langs te gaan bij de H&M. Ik heb daar een roze jurkje met zwartje schoentjes gekocht wat haar echt schattig gaat staan. Ik besloot daarna naar Starbucks te gaan en eventjes te relaxen." Mag ik thee alsjeblieft?" Vroeg ik." Tuurlijk." Zei de man en hij noteerde mijn naam, maakte de thee en ik ging zitten. Dit is de Starbucks waar Harry en ik onze eerste date hadden, zoveel herinneringen en elke keer als ik er aan denk hou ik steeds meer van hem. Ik ben blij dat ik Hope heb, ze is echt een schat, ik dacht dat het moeilijk zou zijn om alles alleen te moeten doen zonder Harry maar dat valt mee. Ze is een schat."Hee." Zei iemand en ik draaide me om en zag Jack staan." Ow hee alles goed?" Vroeg ik en hij knikte." Ja hoor en met jou?" Vroeg hij." Ja ook goed, zou ik bij je kunnen zitten?" Vroeg hij en ik ging met mijn hand door mijn haar." Uhmm ja waarom niet."Zei ik en hij glimlachte en ging erbij zitten." Dus hoe is het met je dochter?" Vroeg hij." Heel goed ze gaat over een maand voor het eerst naar school." Zei ik en hij keek me met grote ogen aan." Zooo dat gaat snel! Heeft ze er al zin in?" Vroeg hij." Ja ze heeft er super veel zin in." Zei ik." Nou gelukkig maar, ik hoorde dat Harry op tour is. Lukt het wel allemaal in je eentje?" Vroeg hij. " ja, ik dacht dat het moeilijk zou zijn, maar dat valt wel mee. Hope mist haar vader wel, maar dan Skype we en dan is het weer goed." Zei ik." En hoe gaat het met jou?" Zei ik en ik zuchte." Ik mis hem heel erg, ik wil hem bij me hebben." Zei ik.
" Hè ik ben er voor je he, je kan me altijd bellen hè." Zei hij en ik knikte." Dankjewel." Zei ik.
Na een tijdje namen we afscheid. Ik haalde Hope van de crèche op en ging met haar naar me vader.
Daar aangekomen klopte ik aan en hij deed de deur open." Hee Chel en Hopie!!" Zei mijn vader en hij knuffelde ons en ineens kwam Karen er ook bij." Wat gezellig dat jullie er zijn, kom toch binnen." Zei Karin en we liepen naar binnen." Wat willen jullie drinken?" Vroeg ze." Doe mij maar een Cola en voor Hope een sapje." Zei ik en ze liep naar de keuken." Hoe gaat het met je?" Vroeg me vader." Ja wel goed, Hope is echt een schat." Zei ik." Nee hoe gaat het met jou?" Vroeg hij en ik zuchte." Je bent al de tweede die dat vraagt vandaag." Zei ik." Dat is toch niet zo gek, het is moeilijk als je het ineens in je eentje moet doen." Zei hij." Weetje ik vind het echt leuk voor Harry dat hij weer op tour is. Zijn fans miste hem en de jongens, en ze hebben hun nodig. Ik heb hem ook nodig en niet alleen ik, maar ook Hope." Zei ik." Ik snap het lieverd, spreken jullie elkaar vaak?" Vroeg Karen die er inmiddels weer zat." Jawel, op FaceTime maar meestal heeft hij het druk en moet hij weer weg." Zei ik." En Liam?" Vroeg me vader." Hij belt vaak hoe het met me gaat en of ik het nog red. Ik ga heus niet zeggen dat ik hun het liefst hier weer terug wil, ze kunnen moeilijk hun tour afzeggen." Zei ik." Het is moeilijk allemaal, ik weet nog dat de jongens voor het eerst op tour waren. Ik miste je broer zo erg." Zei Karen." Dat begrijp ik." Zei ik."Weet je wat, vind je het anders goed als Hope bij ons komt slapen voor een weekendje, want Hope is hier lang niet meer blijven slapen en dan kan jij iets voor jezelf doen?" Vroeg mijn vader en ik keek naar Hope." Hope." Riep ik en ze kwam naar me toe." Wil je bij opa en oma blijven dit weekend?" Vroeg ik." Jaaaa!!! Ik vinden dat leuk." Zei ze en ze gaf meteen een knuffel aan opa en ik lachte." Zie je nou wel, ze vindt het leuk." Zei mijn vader en ik keek naar Hope die straalde. Misschien is het wel goed voor Hope even bij opa en oma, ook al is het voor een weekendje ik ga haar echt missen.
JE LEEST
Is there still hope?
FanficLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...