Let go

250 5 5
                                    

Daar aangekomen liepen we meteen naar binnen. We gingen met de lift naar boven en zag een balie, waar we naartoe liepen." Hallo kan ik jullie ergens mee helpen?" Vroeg de vrouw achter de balie." Uhm ja ik had een afspraak met George om 13:00." Zei ik en ze begon te typen." Ja neemt u maar plaats u wordt zo geroepen." Zei ze en ik knikte en we gingen zitten. Ik bleef maar met m'n been bewegen van de zenuwen en ineens pakte Niall mijn hand." Hè het komt goed, rustig maar." Zei hij en ik glimlachte en ineens hoorde ik voetstappen." Rochelle?" Vroeg een vrouw en ik stond op." Succes Chel." Zei Niall." Dankjewel." Zei ik en ik liep achter de vrouw aan.

Ik liep de kantoor in en zag George meteen naar me kijken, hij stond op en liep meteen naar me toe." Hee Rochel, hoe gaat het?" Vroeg hij." Ja het gaat wel goed." Zei ik." Neem plaats." Zei hij en ik ging zitten." Vertel me is, hoe voel je je echt nu?" Zei hij." Het is Harry, hij vind het niet leuk dat ik vaak met Niall ben." Zei ik en hij knikte begrijpend." Ja ik hoorde van Liam al dat hij moeilijk deed, maar je moet ook weten dat hij nog steeds van je houd ik zie dat aan hem. Je bent ook nog eens de moeder van van zijn kind." Zei hij." Ja dat begrijp ik." Zei ik." Maar buiten dat hoe gaat het voor de rest?" Vroeg hij." Voor de rest gaat alles goed, ik probeer mijn leven weer op te pakken na de ontvoering. Het blijf altijd wel een moeilijk onderwerp, maar ik probeer het achterwegen te laten." Zei ik." Ik ben echt trots op jou, je Bent zo gegroeid! Ik hoor van zoveel fans dat ze je missen, en dat je terug moet komen. Maar de vraag is wil jij dat ook?" Vroeg hij." WAT?! Natuurlijk wil ik dat!" Zei ik." Echt? Nou dan is dat geregeld, ik heb nog steeds de nummers voor je nieuwe album die je toen zou doen. Wil je daar gewoon verder aan willen werken?" Vroeg hij." Ja natuurlijk, dat lijkt me te gek!" Zei ik en hij stond op en gaf me een hand." Nou bij deze, welkom terug." Zei hij en ik schudde z'n hand." Nou dankjewel het voelt goed om weer terug te zijn." Zei ik en hij lachte." We moeten wel even een foto maken om te laten zien aan je fans dat je weer terug bent." Zei hij." Ow ja dat is een goed plan." Zei ik en zijn secretaresse kwam." Oké even lachen." Zei ze en ik ging met George op de foto." Ik stuur hem via whatsapp naar je toe." Zei ze en ik knikte." Ik keek op whatsapp en poste de foto op instagram, Twitter en Facebook. '@Rochelle_Styles: Heey allemaal, ik kan officieel mededelen dat ik weer terug ben! Ik kan alvast verklappen dat ik werk aan mijn nieuwe album voor jullie!#justlove.' Schreef ik en ik kreeg allemaal berichten.'@Charry_shipper100: OMG IK KAN NIET WACHTEN! I missed you so much!' En ook. '@1dlover: WOWWOWOWOWOWOWOW SERIEUS IS HET ECHT WAAR OMG YES!' Allemaal lieve berichten van ze.

"Dankjewel voor alles George, het betekent zoveel voor me." Zei ik en hij glimlachte." Tuurlijk, je verdiend het. Geniet lekker van je dagje en zou je de jongens voor me kunnen halen?" Zei hij." Ja tuurlijk, maar niet te streng voor ze zijn hè." Zei ik en hij lachte." Oké goed ik beloof het." Zei hij en ik zei gedag en liep het kantoor uit." EN EN EN?! Vroeg Liam enthousiast." Hee Liam alles goed?" Vroeg ik lachend en hij keek me aan met een poker-face." Vertel nou maar!" Zei Louis die er ook bij kwam staan." Ik ga weer zingen!" Zei ik blij." ECHT! Ik ben zo trots op je!" Zei Niall en de jongens omhelsde me allemaal tegelijk. Toen ze me geknuffeld hadden zag ik Harry zittend en hij keek me ineens en hij stond op en liep naar me toe." Gefeliciteerd, je hebt het verdiend." Zei hij en ik glimlachte." Dankjewel Haz, dat betekent heel veel voor me." Zei ik en we keken glimlachte naar elkaar." Ow jongens jullie moeten naar George, hij wacht op jullie." Zei ik." Ow dan moeten we gauw gaan, en zusje?" Zei Liam." Ja bro?" Vroeg ik." Welcome back." Zei hijen ik glimlachte en knuffelde hem." Nou hup hup, go! Ow Harry wacht." Zei ik en de jongens liepen naar George terwijl Harry bleef wachten op wat ik te zeggen heb."Hee, ik wilde vragen of ik Hope mag ophalen?" Vroeg ik en hij lachte." Tuurlijk mag dat, ze is wel bij Uhm Jade nu." Zei hij en bij de naam Jade zuchte ik." Ja het moet maar." Zei ik." Als er iets is bel me, oké." Zei hij." En dan, ga je het voor haar opnemen? Nee dank je, ik ben nog steeds niet vergeten wat er is gebeurd is Haz. Kijk we hebben samen een kind en we zullen altijd verbonden zijn, maar ik kon het weten dat je niet echt van me hield." Zei ik en ik liep weg.

Is there still hope?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu