Together we are strong

262 5 3
                                    

Rochelle's P.O.V.

" ik kan het niet meer aanhoren, ik moet iets doen." Zei ik en Niall stond op en legde z'n hand op m'n schouder." Ga naar hem toe, wacht ik weet waar het is ik breng je wel." Zei hij." Echt?! Oké Lets go!" Zei ik en we renden naar m'n auto en reden naar de studio van The Emma Walls show.

Daar aangekomen parkeerden we gauw de auto en rende ik meteen naar binnen." Hè mevrouw waar gaat u naar..... Wacht ben jij niet Rochelle Styles?" Vroeg de bewaker." Ja ja dat ben ik weet je in welke studio mijn man is?" Vroeg ik." De gang door en dan naar links." Zei hij." Dankjewel." Zei ik en Niall en ik renden zo hard we konden en we kwamen backstage terecht."Ik mis je, ik mis ons en ja ik heb fouten gemaakt en daar heb ik spijt van maar alsjeblieft geef me een kans." Hoorde ik Harry zeggen en ik rende en zag Harry zitten en hij keek om."Rochelle?" Vroeg ik." Ik wil ons terug." Zei ik en hij keek me aan met grote ogen en hij liep op me af en kuste me. Het voelde zo goed, het voelde alsof we sterker waren dan ooit." Ik wil je nooit meer kwijt." Zei Harry." Ik jou ook niet." Zei ik. "Wat romantisch. Dit was het voor vandaag en we wensen deze twee veel geluk samen, goodnight everyone." Zei Emma." Ik heb dit zo gemist." Zei Harry." Ik ook Haz." Zei ik en hij gaf me een kus op m'n hoofd. Ik zag Harry naar achter kijken en glimlachen." Naar wie kijk je?" Vroeg ik en ik draaide me om en zag Niall terug glimlachen. Harry liep naar hem toe en gaf hem een broederlijke knuffel." Dankjewel man." Zei Harry." Geen probleem, jullie horen gewoon bij mekaar." Zei Niall. "Zullen we onze dochter ophalen?" Vroeg ik en Harry knikte. We liepen naar de auto en reden richting Melanie's huis, maar eerst brachten we Niall thuis.

Bij Niall's huis aangekomen stapte hij en ik uit." Hè Niall, bedankt voor alles." Zei ik." Ik zag dat je het moeilijk had, ik denk dat ik het al zag aankomen. Ik wil wel dat je niet vergeet dat ik altijd van je zal blijven houden, oké." Zei Niall en ik knikte en gaf hem, zwaaide hem uit en we reden naar weer weg.

Bij Melanie aangekomen deed Harry de deur open en liep hij naar mijn kant om mijn deur open te maken." Gaat u mee mijn prinses?" Vroeg hij terwijl hij zijn hand uitstak." Maar natuurlijk mijn prins." Zei ik en we liepen hand in hand naar de voordeur en belde aan. Een tijdje later deed Zayn de voordeur open en ik zag zijn ogen groter worden." Hier is de liefdeskoppel!" Schreeuwde Zayn naar binnen en ik hoorde iedereen rennen naar de voordeur." Jullie waren zo romantisch op tv." Zei Melanie." Dankje." Zei ik en ik voelde m'n wanen gloeien en ik zag Liam met Hope in z'n armen." Mama? Papa?" Vroeg ze." Hee lieverd, we komen je ophalen." Zei Harry." Ikke vinde leuk mama en papa mijn ophalen!" Zei ze en ze wilde weg van Liam en rende naar me toe en ik tilde haar op." Haz, Uhm kan ik je even spreken?" Vroeg Liam aan Harry en ik keek van Liam naar Harry." Owh ja Uhm tuurlijk." Antwoordde Liam en we liepen naar de woonkamer behalve Liam en Harry.

Harry's P.O.V.

" Haz, Uhm kan ik je even spreken?" Vroeg Liam aan Mij en ik zag Rochelle naar me kijken." Owh ja Uhm tuurlijk." Antwoordde Liam en iedereen liep naar de woonkamer behalve Liam en ik." Wat wilde je zeggen?" Vroeg ik en deed m'n armen over elkaar." Je bent mijn beste vriend en dat zal altijd blijven. Ook al ben ik er niet mee eens dat je weer een relatie heb met Rochelle, maar ik heb niet echt veel keus." Zei Liam." Wat wil je zeggen?" Vroeg ik." Wil je goed voor haar en Hope zorgen, en doe hun geen pijn." Zei hij." Ik zal hun bewaken met mijn leven, ze zijn mijn alles." Zei ik en Liam glimlachte en gaf me een broederlijk knuffel." Dankjewel." Zei hij en we liepen de woonkamer weer in.

Rochelle's P.O.V.

Ik zag Harry en Liam glimlachend naar binnen lopen en wist dat het goed zat tussen hun." Zullen we gaan?" Vroeg Harry en ik knikte." Jongens, echt bedankt en vooral Melanie voor alles. Dankzij jullie zijn we weer samen." Zei ik en Harry deed een arm om me heen." Graaggedaan en ik zou het zo weer doen, ik ben zo blij dat jullie weer samen zijn." Zei Melanie." Ik ook." Zei Harry." Krijgen ome Liam, Zayn en tante Melanie nog een knuffel?" Vroeg Zayn aan Hope en ze keek verlegen maar gaf hun toch een knuffel." Ik vond het heeeeeel leuk." Zei Hope en iedereen lachte." Dag dag Hope." Zei Liam en hij gaf haar gauw een kus op haar wang en we liepen naar de auto, zwaaide iedereen uit en reden naar huis.

Is there still hope?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu