Rochelle's P.O.V.
Ik werd wakker keek naast me en zag dat Harry en Hope weg waren. Ik pakte m'n duster en liep naar beneden om ze te zoeken, maar ze waren er niet. Ik liep naar de keuken en zag daar een briefje staan en daar op stond:
Goodmorning sunshine,
Je lag zo lekker te slapen, dus ik liet je verder slapen. Ik ga zo Hope brengen naar de crèche en daarna ga ik naar de studio om wat nummers met de jongens op te nemen.
Tot vanavond
Love -HNadat ik het briefje gelezen had ging m'n telefoon af en ik nam gauw op." Met Rochelle?" Vroeg ik." With your best friend, in need your help." Zei Melanie." Hee Mel, waarmee kan ik u van dienst zijn?" Vroeg ik." Nou ik wil een jurk komen, want ik heb er nog geen en wil dat met jou doen." Vroeg ze en ik lachte." Awhhh tuurlijk, Hoelaat?" Vroeg ik." Uhmmmm 17:00 bij de shop waar we jou jurk hadden gekocht?" Vroeg ze." Is goed tot vanavond." Zei ik." Tot vanavond!" Zei ze en ik hing op en maakte voor mezelf een ontbijtje.
Nadat ik dat gedaan had ging ik gauw douchen en aankleden en bedacht me ineens dat ik nog wat nummers moet afmaken voor m'n nieuwe album, dus deed ik dat. Ik liep de muziekkamer in en ging achter de piano. Het ging super goed, ik heb nu alles af eindelijk. Ik stond op en werd weer gebeld, dus ik rende gauw naar de telefoon en nam op." Met Rochelle?" Vroeg ik." Hee met Gemma." Zei ze." Gemma!!!! Alles goed?" Vroeg ik." Ja super en met jou?" Vroeg ze." Gelukkig, ja met mij gaat alles ook goed." Antwoordde ik." Ik had een vraagje, we hebben zo lang niet meer iets leuks gedaan en aangezien ik me salaris binnen heb wil ik shoppen. Heb je zin om samen te gaan shoppen?" Vroeg Ze." Is goed, alleen heb ik wel om 5 uur afgesproken met Melanie." Zei ik." Dat komt goed, zullen we bij mij afspreken?" Vroeg ze." Is goed, ik ben er over 10 minuten." Zei ik." Oké tot zo." Zei ze en ik ging op, pakte m'n spullen en reed naar Gemma toe.
Daar aangekomen, stapte Gemma in en reden we naar de stad." Hoe gaat het op college?" Vroeg ik tijdens het rijden." Het is zo zwaar, leren en werken is zo zwaar." Zei ze." Dat snap ik, maar het is wel goed." Zei ik en ze keek me aan." Waarom is dat goed." Zei ze." Nou, nu kunnen we shoppen." Zei ik en ze lachte en we juichten samen.
Daar aangekomen gingen we naar de H&M , ZARA en nog een paar winkels. " Ik ben nu al moe." Zei ik en Gemma keen me verbaasd aan." Pardon?! We hebben nog een paar winkels die nieuw zijn gekomen, daar moet ik heen!" Zei ze." Oké is goed laten we daar heen gaan." Zei ik en ze klapte in haar handen en we liepen naar de forever 21." Wauw deze jurk is prachtig, en die hakken!" Zei ik en ik rende erheen." Uhm Chel, is dat niet." Zei Gemma." Huh wat?" Vroeg ik en ik keek om en toen zag ik hem." Jack." Zei ik." Hee hoe is het?" Vroeg hij." Prima, met jou?" Vroeg ik en ik deed m'n armen over elkaar." Goed, ik Uhm zag dat jij en Harry weer bij elkaar zijn." Zei hij." Klopt inderdaad." Zei ik." Ik ben blij voor je dat je gelukkig bent, maar ik hoop ook dat we ooit weer vrienden kunnen zijn." Zei hij en hij deed z'n handen door z'n haar." Ik uhmm weet het nog niet." Zei ik." Ik begrijp het Chel! maar vergeet niet dat we altijd vrienden zijn geweest en dat het dan ineens ophoud. Ik mis je als m'n beste vriendin." Zei hij." Ik snap het." Zei ik." Zullen we dat jurkje en hakken afrekenen, en je moet hem echt meteen aandoen." Zei Gemma." Oh ja is goed, kan ik hem bij jou afrekenen?" Vroeg ik aan Jack." Ja tuurlijk." Zei hij en ik rekende het af en ging naar de paskamer om het jurkje en hakken aan te doen. Toen ik klaar was liep ik naar buiten en Gemma keek me met open mond aan, maar niet allen Gemma maar ook Jack." Wooooow." Zeiden ze tegelijk." Het staat je echt goed, het was voor jou bestemd." Zei Gemma." Zeg dat wel." Zei Jack." Dankjullie wel." Zei ik en ik draaide een rondje." Hoelaat is het eigenlijk?" Vroeg ik." Het is 10 voor 5." Zei Gemma en ineens keek ze me met grote ogen aan." Shit, ik moet naar Mel!" Zei ik." Ow doe haar de groeten." Zei Jack." Zal ik doen." Zei ik en ik Gemma en ik liepen naar buiten." Doe je haar ook de groette van mij?" Vroeg ze." Tuurlijk schat." Zei ik en ik gaf haar een knuffel en liep naar de winkel die gelukkig om de hoek is en ik zag Melanie staan." Hee Chel." Zei Mel en ze gaf me een knuffel." Hee hoe gaat het?" Vroeg ik." Ben best zenuwachtig eigenlijk." Zei ze." Aw dat is nergens voor nodig, je krijg trouwens de groeten van Jack en Gemma." Zei ik." Jack?" Vroeg Mel." Nou ja Jack, ik zag hem in forever 21 hij werkt daar." Zei ik. "Ow oké, is het weer goed tussen jullie?" Vroeg ze." Ik weet het niet, hij wilt z'n beste vriendin terug." Zei hij." Denk er goed over na en bespreek her met Harry, want hij had al ruzie met hem." Zei ze. Je hebt gelijk, maar ja kom we gaan naar binnen." Zei ik en ze lachte en we gingen aar binnen.
Melanie paste wat jurken en ineens vond ze het perfecte jurk met wit en donkerblauw.( zie afbeelding )." Mel neem die hij staat je perfect!" Zei ik toen ze uit het pashokje kwam en ik zag dat ze moest huilen." Awhhh kom maar lieverd." Zei ik en ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel." Zayn vind je vast prachtig." Zei ik en ze glimlachte." Dankjewel voor alles, dat je er voor me bent." Zei ze." Hallo, ik wil niks missen van je huwelijk!" Zei ik en ze lachte en ineens ging me telefoon." Met Rochelle?" Vroeg ik." Hee met Liam, ik heb je hulp nodig!" Zei Liam en ik schrok." Waarmee, ik ben nu met Mel." Antwoordde ik." Please kom, ik moet je spreken!" Zei hij." Mel vind je het erg als ik...." Zei ik." Nee, ik hoef alleen maar af te rekenen ga naar Liam ." Zei ze." Ow ik kom eraan waar ben je?" Vroeg ik." Ik stuur je de route wel via app." Zei hij." Is goed, tot zo." Zei ik en ik hing op." Wat is er met hem?" Vroeg Mel." Nou eigenlijk weet ik dat ook niet." Zei ik." Nou ga gauw naar hem toe." Zei Melanie en ik gaf haar een knuffel en stapte m'n auto in. Ik stelde m'n mobiel in als TomTom en reed naar Liam toe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!My famous brother heeft 10 K!!!!!!!!! Ik ben superblij!!! Maar ik kon het echt niet zonder jullie!! Ik wil jullie hiervoor bedanken en vandaar dat ik een extra hoofdstuk heb geschreven. Ik hou van jullie en ik blijf zeker doorschrijven!! Ik weet gewoon niet meer wat ik wil zeggen hahahahahahah. Ik had dit gewoon nooit verwacht, ik schreef eerst gewoon voor de lol en nu heb ik gewoon 10 K. Het betekent zoveel voor me dat jullie het gewoon lezen, want ik word er gewoon vrolijk van. Ik hou van jullie allemaal en ik hoop dat jullie m'n boek nog wel leuk vinden!!
Wat vinden jullie dat Jack weer terug is???? Komen er problemen?? En wat is er met Liam??? Dat zien in het volgende hoofdstuk.
Lots of love
Rochelle Styles
JE LEEST
Is there still hope?
FanficLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...