Flitsen

290 8 1
                                    

"Je wat?!" Zei ik geschrokken en Liam liep meteen naar me toe." Sorry, heb ik soms iets verkeerd gezegd?" Vroeg Harry die me verbaasd aankeek." Ja, ja dat heb je." Zei ik en ik liep boos de deur uit en liep meteen naar de auto en barste in tranen uit."Roch, wat is er?" Vroeg Sophia en ik keek naar haar." Harry, hij is verloofd met jade." Zei ik en ze omhelsde me." Het spijt me zo, ik wist niet dat je het niet wist." Zei Sophia." Jij wist het al?!" Vroeg ik." Ja helaas wel." Zei ze en ik stapte boos m'n auto uit Liam kwam aangerend met Luna." Waar ga jij heen?" Vroeg Liam." Naar een plek waar iedereen alles tegen me verteld!" Zei ik en ik liep weg en Luna liep achter me aan en ineens werd ik bij m'n arm gepakt." Jij gaat nergens heen, het is veelte gevaarlijk." Zei Liam boos." Ik heb liever dat ik gevaar loop dan dat ik bij mensen blijf die tegen me liegen." Zei ik boos en ik wurmde me los en liep weg met Luna.

Ik liep en liep tot ik bij Louis z'n huis aankwam. Hij is m'n beste vriend en ik moet het hem zeggen, ik mis hem zo erg. Ik liep naar z'n deur en belde aan. Hij deed open en Luna liep naar hem toe en snuffelde aan hem." Hee Luna, wat doe jij hier? Hallo kan ik u ergens meehelpen?" Vroeg hij en ik knikte." Ik ben Roxen, en ik moet je iets vertellen." Zei ik." Ow is het ernstig?" Vroeg hij." Het is meer iets dat je moet weten." Zei ik." Ow uhm kom maar binnen dan." Zei hij en ik liep naar binnen en zag allemaal fotolijstjes met foto's van mij en Givanna toen we naar de speeltuin gingen en een groot fotolijst met een foto van mij met kaarsen brandden onder m'n foto en ik liep er heen." Je mist haar he?" Vroeg ik en hij knikte en liep naar me toe." Ze was m'n maatje, ik denk nog steeds aan haar." Zei hij." Louis, wist je nog dat we een watergevecht hielden tijdens het afwassen." Zei ik en hij keek me verward aan." Hoe bedoel je?! Hoe weet jij dit?! Dat weten alleen de jongens en..." Zei hij en hij stopte met praten en ik deed m'n pruik af." En ik?" Vroeg ik en hij stond stokstijf en er rolde een traan over z'n wang." B..bb... Ben je echt?" Vroeg hij en ik lachte en knikte en hij knuffelde me." Ik dacht dat ik je kwijt was en je nooit meer kon zien." Zei hij." Dat dacht ik ook boobear." Zei ik en hij liet me los." Maar waar was je dan al die jaren?" Vroeg hij." Ik was ontvoerd door Seline en Nolan." Zei ik en vertelde het hele verhaal." Ze moeten opgepakt worden, zijn ze gek ofzo?!" Zei Louis terwijl we op de bank zaten." Ja, daarom heet ik nu Roxen en draag ik een stomme pruik." Zei ik." En Liam,hoe gaat het met hem." Vroeg hij en ik hield m'n schouders op." Weet ik niet ik heb ruzie met hem. ik was vanmiddag bij Harry en Hope en toen kwam Jade binnen en Harry stelde haar voor als verloofde." Zei ik." Ja ik weet het, ik vond het ook best snel." Zei Louis." Liam heeft me niks verteld, dus ben ik boos weggegaan." Zei ik." En waar slaap je nu?" Vroeg hij." Geen idee, op straat denk ik." Zei ik." Niks daarvan, je blijft bij mij slapen." Zei ik." En Givanna waar is ze?" Vroeg ik." Ze is weer terug naar Nederland om haar ouders op te zoeken." Zei hij." Ow oke, maar Lou je mag het tegen niemand vertellen dat ik terug ben." Zei ik." Ook niet tegen Niall?" Vroeg hij en ik keek naar hem." Hoezo?" Vroeg ik." Nou hij zit er echt nog steeds doorheen Chel, hij was vroeger druk maar nu hoor je bijna niks meer van hem. Hij eet zelfs weinig." Zei Louis en ik schrok." Wat?! Hij eet weinig, hij eet altijd!" Zei ik." Dat bedoel ik dus, hij zit er echt doorheen." Zei hij." Is goed, zou ik hem kunnen bellen met jou mobiel?" Vroeg ik en hij knikte en gaf me z'n mobiel en ik belde meteen." Met Niall?" Vroeg hij kortaf." Niall, je spreekt met Roxen." Zei ik en het was even stil." Ow hallo, kan ik iets voor je betekenen?" Vroeg hij." Ja ik wil je graag iets vertellen, iets heel belangrijks. Vind je het goed als ik morgen langs kom met Louis?" Vroeg ik." Is goed, tot morgen." Zei hij." Tot morgen Niall." Zei ik en er rolde een traan over m'n wang." Gaat het wel?" Vroeg Louis en ik schudde m'n hoofd." Het is allemaal mijn schuld dat hij zo geworden is, hij was nooit zo." Zei ik en hij legde z'n hand op m'n been." Roch, het is niet jou schuld! Dat moet je niet zeggen, want is de schuld van je zusje en Nolan oke!" Zei hij en ik knikte." Ik weet zeker dat je Givanna's kleding mag lenen, dus ik pak haar pyjama en wat kleding voor morgen." Zei hij en ik knikte en hij liep naar boven. Ik liep naar de keuken om m'n glas daar te zetten en zag iets flitsen tussen de bosjes en zag iemand wegrennen." LOUIS! KOM GAUW!" Riep ik en hij kwam meteen naar benden gehold." Wat is er?! Vroeg hij." Ik liep naar de keuken en zag een flits vanuit je tuin en toen zag ik iemand wegrennen." Zei ik in paniek." Weet je het zeker?!" Vroeg hij en ik knikte." Ik ga kijken." Zei hij en hij wilde weglopen, maar ik hield z'n hand vast." Lou, doe voorzichtig alsjeblieft." Zei ik en hij knikte en liep weg. Ik krabbelde even op m'n hoofd en besefte dat ik me pruik niet op had, als dat de paparazzi was dan ben ik ontdekt! Shit shit shit, ik hoop dat het gewoon m'n verbeelding was. Ik hoorde Louis thuis komen en liep meteen naar hem toe." En en en?" Vroeg ik." Nope niks gevonden." Zei hij en ik haalde opgelucht adem." Misschien moet je maar gaan slapen en rusten." Zei Louis en ik knikte en liep met hem naar boven en liep naar de logeerkamer." Slaaplekker ja Chel, en ik ben blij dat je terug bent." Zei hij en hij gaf me nog een knuffel en liep de kamer uit. Ik deed m'n pyjama aan en viel in slaap.
-~~~~~~~~-
Ik deed m'n ogen open en zag dat het licht was. Ik stond op en liep naar beneden en zag Louis al aan tafel zitten." Goodmorning sushine." Zei hij." Goodmorning boobear." Zei ik en hij glimlachte. Ik ging zitten en hij legde een bord voor me neer met gebakken ei met spek en toast." Oeeh lekker Lou, dankjewel." Zei ik." Graaggedaan." Zei hij en ik begon met eten. Toen ik klaar was ruimde ik m'n bord op en ging mezelf klaarmaken. " Mevrouw vergeet u niet iets?" Vroeg Louis en ik keek naar hem en hij had m'n pruik vast en ik grijnsde, pakte hem en deed hem op." Hij staat je echt goed." Zei hij." Vind je, ik mis m'n krullen." Zei ik" Ja ik eigenlijk ook wel." Zei ik en we liepen naar z'n auto. We brachten Luna eerst naar m'n vader en reden gelijk door naar Niall. Ik stapte uit en we liepen naar de deur. Ik keek Louis aan en hij hield me hand vast." Je kunt het oke, ik ben bij je." Zei hij en ik knikte en belde aan. Niall deed de deur open en hij zag er erg slordig uit." Hee Nialler." Zei Louis en ze gaven elkaar een mannelijke knuffel." Jij bent Roxen toch?" Vroeg hij en ik knikte." Oke kom maar binnen." Zei hij en we liepen naar binnen en zag dat het vrij donker was. Louis deed z'n gordijnen open en vel licht scheen naar binnen." Wat wilde je zo graag vertellen?" Vroeg Niall terwijl we allemaal zaten." Ik weet dat je er erg mee zit dat R..." Zei ik en hij onderbrak me." Niet haar naam zeggen alsjeblieft." Zei hij en ik keek naar Louis." Laat haar nou uitpraten." Zei Louis en Niall keek me weer aan." Oke jij was degene die me redde toen ik ontvoerd was door m'n oom, of me even naar het park meenam omdat ik het zwaar had dat Harry met een ander meisje had dat me zusje bleek te zijn. Niall ik heb je nodig." Zei ik en hij keek me geschrokken aan." Waarom zeg je dit allemaal, dit kan je helemaal niet weten." Zei hij nog steeds geschrokken." Jawel, want ik ben Rochelle." Zei ik en ik deed m'n pruik af en hij keek me de hele tijd aan." R..Ro..Rochelle?" Zei hij en ik knikte." Nee dat kan niet Rochelle is dood! Niall word wakker, word wakker!!!" Zei hij boos en hij sloeg tegen z'n hoofd." Niall stop! Ik ben het echt." Zei ik en ik gaf m'n hand en hij legde z'n hand voorzichtig op de mijne en keek me aan." Je bent het echt." Zei hij en hij trok me in een knuffel." Ik wist niet hoe ik moest leven zonder jou, ik kan niet zonder jou." Zei hij." En ik niet zonder jou." Zei ik." Waar was je dan al die jaren?" Vroeg hij en ik legde het verhaal opnieuw uit." Wat?! En ze zijn nog niet opgepakt?! Zei hij en ik schudde m'n hoofd." Daarom mag je het tegen niemand vertellen dat ik nog leef, zelfs Harry weet niet." Zei ik." Hij heeft uhmm....." zei Niall voorzichtig maar ik onderbrak hem." Een relatie met Jade, ik weet het." Zei ik." Ik snap niet dat hij je zo snel is vergeten en ja hij had er in het begin echt veel moeite, en toen ineens waren ze verloofd." Zei Louis." Ik snap het ook niet." Zei ik en ineens hoorde we de televisie." Breaking news! We hebben Rochelle Payne gespot in Louis's huis! En ja we zijn even verast als jullie. Heeft ze al die jaren gelogen over haar dood? We hebben keiharde bewijs dat zij het is!" Ze de presentator van Blitznews en je zag 4 foto's van mij met m'n zwart witte jurk aan toen ikke glas in de keuken deed." Shit Louis ik zei het toch!" Zei ik en paniek." Wat is er gebeurd." Nou ik zag flitsen en Louis liep naar buiten, maar hij zag niks." Zei ik." Ja wat ik zag echt niks!" Zei Louis." Nou de paparazzi blijkbaar wel!" Zei ik." En nu?" Vroeg Niall." Ja wat nu?" Zei ik." Nu afwachten." Zei Louis en ineens ging z'n telefoon." Ja, ze is hier hoezo? Ik weet niet of ze dat wil hoor. Oke hier heb je haar. Het is Liam" Zei Louis en hij gaf me de telefoon." Met Rochel." Zei ik." Iedereen weet dat je leeft, ik heb nog zo gezegd doe voorzichtig!" Zei hij boos." Hallo hoe weet ik dat iemand in de bosjes zit in de tuin van Louis!" Zei ik." Niemand en daarom moest je voorzichtig zijn en nu weet iedereen het!" zei hij." Kijk Liam,ik kon er echt niks aandoen. Ik deed extra voorzichtig." Zei ik." Je gaat nu naar me toe en dan kijken we wat er gaat gebeuren en neem Louis met je mee en iedereen die je het hebt vertelt." Zei Liam." Ik ben nog steeds boos op je hoor, ik helemaal niet naar jou toe." Zei ik." Dat is dan jou probleem ik zie je zo thuis." Zei Liam en hij hing op." Arggg ik word gek van hem!" Zei ik." Wat is er?" Vroeg Niall." Ik moet naar huis van Liam, en jullie moeten mee." Zei ik en ze keken elkaar aan." Waarom moeten we mee?" Vroeg Louis." Ja weet ik veel." Zei ik." Oke doe je pruik op, we gaan." Zei Louis en ik deed m'n pruik op en we liepen naar de auto.

We zijn bij Liam aangekomen en ik klopte aan en hij deed open." Hee jongens, kom binnen." Zei Liam en de jongens liepen naar binnen en ik keek hem boos aan en we liepen naar binnen en we zaten allemaal in de woonkamer. Melanie, Louis, Niall, Sophia, Liam waren er allemaal." Oke wat gaan we doen?" Vroeg Melanie?" Ja aangezien je ontdekt bent en ze bewijs hebben, heb ik eerlijk gezegd geen idee." Zei Liam." Nogmaals het is niet mijn fout, ik ging alleen maar een glas in de keuken doen." Zei ik." Ja zonder pruik slimpie." Zei Louis en op dat moment ging de deurbel. Liam stond op en liep naar de deur,ik deed ging ook opstaan en liep even rond." Is ze er?!" Vroeg er iemand." Misschien kun je beter..." Hoorde ik Liam zeggen, maar ik hoorde voetstappen." Rochelle?" Hoorde ik en ik draaide me om en zag Harry vol verbazing naar me kijken.

Is there still hope?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu