Ik opende voorzichtig m'n ogen en zag dat het weer licht was. Ik deed trok m'n pantoffels aan en liep naar beneden en zag Sophia zitten aan tafel. Ze keek om en liep naar me toe en trok me in een knuffel, wat ik eigenlijk best fijn vond." Ik ben zo blij voor je, ze verdienen om opgesloten te zitten." Zei ze." Ik ook Soof, ik was zo bang dat ze niet meer teruggevonden zouden worden." Zei ik." Weet je wat? Heb je zin om met mij te gaan shoppen?" Vroeg ze en ik glimlachte." Ja natuurlijk heb ik daar zin in! Ik ga mezelf even klaarmaken, kom zo terug." Zei ik en ze lachte. Ik ging gauw douchen, deed m'n kleding aan, wat make up op en liep weer naar beneden waar Soof op me aan het wachten was." Ben je er klaar voor lieverd?" Vroeg Sophia." Yes Lets go." Zei ik en we liepen naar Sophia's auto en reden naar het centrum.
"SOOF MOET JE KIJKEN!" Zei ik en sleurde haar de winkel in. Er was een zwarte jurk en hij was supermooi." Die moet je nemen, die gaat je echt super staan." Zei ik en ze glimlachte." Ik ga hem eerst even passen." Zei ze en ik knikte en ging zitten en voelde m'n telefoon trillen. Het was een berichtje van Jack en daarin stond:
Jack: Hee Chel, het was gister echt gezellig. Ik hoop je gauw weer te zien, maar ben nu aan het werk in de stad dus moet weer aan het werk x Jack
Ik: Hee Jackie ik vond het ook leuk, en ben trouwens ook in de stad misschien kom ik je wel tegen x Rochie
Jack: Ja ik hoop het 😏😉
Schreef hij terug en glimlachte." Zo voor het eerst zie ik na een lange tijd een echte glimlach." Zei Sophia en ik bloosde." Ow uhm ja een oude vriend van me woont ook hier." Zei ik en ze grijnsde." Hmm oke en is het een beetje een leuke jongen." Zei ze en ze knipoogte." Soof! Hij lijkt een beetje op uhm Haz." Zei ik." Wauw.. Dat noem ik pas toeval." Zei Ze en ik knikte." Maar genoeg gesproken over hem, we zijn hier voor die jurk en wat staat het je fantastisch." Zei ik en ze glimlachte." Dankjewel, ik nee, hem denk ik." Zei ze en ze kleedde zich weer om en rekende af. We liepen naar binnen en ik zag ineens Jack staan en liep naar hem toe." Psssst." Zei ik en hij draaide om en lachte." He Chel." Zei hij en gaf me een knuffel." Dit is trouwens m'n schoonzus." Zei ik en Sophia stelde zich voor." Hee ik ben Sophia." Zei ze en ze gaven elkaar een hand." Ik ben Jack." Zei hij." Ik dacht net aan je en nu zie ik je." Zei hij." Awh echt, ja ik zag je ineens staan." Ja ik moest nog iets ophalen. Ik wilde je ook iets vragen." Zei hij" Vraag maar raak." Zei ik en hij werd een beetje verlegen." Heb je zin vanavond iets leuks te gaan doen?" Vroeg hij en m'n ogen werden groter en Soof gaf me een klein stootje met haar schouder." Uhm ja natuurlijk." Zei ik en hij keek opgelucht." Ik haal je wel op, om 7 uur?" Vroeg hij en ik knikte." Ja is goed dan zie ik je vanavond." Zei ik en ik voelde m'n wangen rood worden." Ja tot vanavond." Zei hij en hij liep weg." Dat was zo... CUTE!" Zei Sophia waardoor ik moest lachen." Ik weet niet of ik het moet doen, ik denk nog aan Harry en ik wil onze vriendschap niet verpesten." Zei ik." Lievie, geef het een kans. Je kan altijd nog zeggen dat je er niet klaar voor bent, maar misschien word het hartstikke leuk." Zei ze en eerlijk gezegd heeft ze gelijk." Ja je hebt gelijk ik kan het altijd proberen." Zei ik en we gingen nog wat kleding kopen en we stapte de auto in en vertrokken weer naar huis.
~~~~
Omgash over 2 uur komt hij en ik heb geen idee wat ik aan moet!" SOOF!" Schreeuwde ik vanuit m'n kamer en ik hoorde haar wat terug schreeuwen." IK HOM OL!" Verstond ik." WAT?!" Schreeuwde ik terug." IK KOM AL!" Schreeuwde ze terug."OKE!" Schreeuwde ik terug. "HALLO WE ZIJN AAN HET REPETEREN KAN HET WAT ZACHTER!" Schreeuwde Liam terug waardoor ik moest lachen." OKE ZEURPIET!" Schreeuwde ik terug." WAAROM SCHREEUWEN JULLIE ZO!" Schreeuwde Louis." NOU IK VROEG OF SOPHIA WILDE KOMEN!" Schreeuwde ik terug." WAT?!" Vroeg Niall." ARGGGHHH OF SOPHIA WILDE KOMEN!!!" Schreeuwde ik terug." OW OKE!" Schreeuwde Niall terug en ik moest lachen en Sophia liep m'n kamer binnen." Ik ga helemaal stuk om jullie." Zei ze." Is iedereen beneden?" Vroeg ik en ze knikten." Oke waar kan ik u van dienst zijn?" Vroeg ze." Ik weet niet wat ik aan moet." Zei ik en ze keek me eerst aan met haar mond open en daarna grijnsde ze." Ik weet precies wat je aandoet." Zei ze en ze pakte een rode rok, een t-shirt met 'geek' erop, een leren jas en sleehakken." Dit gaat je echt geweldig staan." Zei ze en ik glimlachte." Ik wacht wel beneden op je." Zei ze en ze ging naar beneden terwijl ik m'n outfit aan deed. Ik keek in de spiegel en het zag er inderdaad leuk uit. Ik stijlde m'n haren en bewerkte m'n make-up een beetje. Oke Chel je kunt dit. Ik liep naar beneden en ik zag dat de jongens op de bank zaten en Sophia kwam net uit de keuken." Wauw!" Riep ze en de jongens keken naar me." Zo zo waar ga jij heen zusje?" Vroeg Liam met een grijns." Ik uhm ga uiteten." Zei ik." Awh veel plezier Chel." Zei Louis en ik zag Dat Harry de hele tijd naar me keek." Je ziet er echt geweldig uit." Zei Niall." Dankjewel Nialler." Zei ik." Je ziet er uhm mooi uit Chel." Zei Harry en ik glimlachte." Dankjewel Haz." Zei ik en ineens ging m'n telefoon." Hee Chel, met Jack." Zei Jack." Hee Jack, ben je er al?" Vroeg ik en ik zag Harry geschrokken naar me kijken." Ja ik sta buiten het hek, kom je?" Vroeg hij en ik glimlachte." Ik pak m'n tas en dan kom ik eraan." Zei ik." Is goed tot zo." Zei hij en ik hing op." Met Jack dus." Zei Harry en ik keek naar hem." Uhm ja." Zei ik ongemakkelijk. Ik pakte m'n tas en stopte er wat spullen in zoals m'n mobiel,lipstick en andere spulletjes." Ik ga!" Riep ik." Veel plezier!" Hoorde ik Sophia zeggen. "Dankjewel!" Riep ik terug en ik liep de deur uit en drukte op het knopje, waardoor het hek opent. Ik zag hem daar staan leunend tegen z'n auto, wat er best hot uitziet. Toen hij me zag liep hij meteen naar me toe." Wauw wat zie je er mooi uit." Zei hij en hij gaf me een kus op m'n wang." Dankjewel." Zei ik en ik glimlachte en hij opende z'n autodeur voor me en ik stapte in en hij sloot de deur. Hij stapte aan de andere kant in en we reden weg."Wist je nog dat we altijd verstoppertje speelden en ik jou altijd als eerst vond." Zei Jack toen we in het restaurant zaten." Ja dat kwam ,omdat jij grapjes maakte en ik m'n lach niet kon inhouden." Zei ik en hij lachte." Ik vond je uhm altijd een leuk meisje." Zei hij en ik begon te blozen." Nu niet meer?" Vroeg ik en hij grijnsde." Nee nu vind ik je leuker." Zei hij en hij legde z'n hand op de mijne." Ik dacht echt dat ik je voor altijd kwijt was." Zei hij en ik zag ineens Harry voor me." Ik wil niet dat je van iemand ander houd." Zei hij en ik schudde m'n hoofd en zag Jack verbaasd naar me kijken." Ow sorry wat zei je?" Vroeg ik." Ik vroeg wat je wilde bestellen, gaat het wel?" Vroeg hij en ik knikte." Ik moet even naar de toilet, ik kom zo." Zei ik en ik liep gauw naar de toilet. Toen ik daar was had ik gewoon even een momentje voor mezelf. Ik haat het dat ik nog aan Harry denk, wat niet zou moeten toch? Weet je ik weet het gewoon niet meer, ik moet niet zo zeuren. Ik was m'n handen en liep weer terug naar de tafel." Hee sorry ik voelde me niet zo lekker." Zei ik en hij keek me bezorgd aan."Ow gaat het nu wel?" Vroeg hij." ja het gaat weer." Zei ik." Heb je zin om dalijk naar een club te gaan, hij is pas geopend en het is van een goede vriend van me. Dus ik dacht misschien kunnen we samen gaan?" Vroeg hij en ik glimlachte." Tuurlijk wil ik met je mee." Zei ik en hij kreeg een grote glimlach op z'n gezicht.
Toen we klaar waren met eten zijn we naar club gereden. Het zag er prachtig met een groot dansvloer, een podium, en een groot bar. "Jack?" Vroeg er iemand en we draaide ons om en zagen een jongen." Hee Leon! "Zei Jack en hij gaf hem een bro groet." Wie is deze knappe dame?" Vroeg Leon." Ik ben Rochelle." Zei ik en z'n ogen werden groot." Wacht ben jij niet het zusje van Liam Payne?" Vroeg hij." Jup dat ben ik." Zei ik." Ow wat leuk je te ontmoeten." Zei bijen hij gaf me een hand. " Heb je een V.I.P. hoekje voor ons?" Vroeg Jack en hij knikte." Tuurlijk heb ik dat." Zei Leon en hij wees ons het hoekje aan." Kijk eens alsjeblieft. Er komt dalijk een optreden, dus geniet." Zei hij en ik ging zitten." Het is echt leuk hier." Zei ik en Jack glimlachte." Ja he, het is leuk ingericht." Zei hij en hij stond op en gaf z'n hand." Mag ik deze dans?" Vroeg hij en ik gaf hem m'n hand." Maar natuurlijk." Zei ik en ze gingen naar het dansvloer en schuifelde." Ik had nooit gedacht dat ik hier zou staan met jou." Zei hij." Ik ook niet Jackie." Zei ik en hij kwam steeds dichterbij en ineens." Hallo mensen! Welkom in mijn club, hier hebben we lang op gewacht. Geef een groot applaus voor One Direction!" Schreeuwde Leon en ik schrok." WAT?! "Zei ik." Hallo allemaal wij zijn One Di..... Wacht Rochelle??" Riep Harry en ik gaf mezelf een facepalm." Direction en dit is onze nummer Dr..!" Zei Liam maar Harry liet hem niet uitpraten." Steal my girl!" Zei Harry en hij keek Jack boos aan en ik deed m'n armen over elkaar.
Toen ze klaar waren met het nummer liepen ze naar me toe." Hee Chel!" Zei Louis." Hee Lou." Zei ik droog." We wisten niet dat....." Zei Niall maar ik liet Niall niet uitpraten. "Serieus Harry 'Steal my girl'?! Zei ik boos." Wat? Het is toch onze nummer." Zei hij en hij deed z'n armen over elkaar." Ow echt? Dat wist ik niet joh, ik kom er net pas achter." Zei ik sarcastisch." Niet alles draait om jou hoor!" Zei hij." Ow nee? Vandaar dat je zo boos naar Jack keek, maar weet je we gaan." Zei ik en ik pakte Jack." Nee wacht, want ik heb haar nooit afgepakt van jou?!" Zei Jack boos." Ow nee?!" Zei Harry boos en hij stapte dichterbij Jack." Nee want jij hebt helemaal geen relatie met haar." Zei Jack." Ze is mijn fucking vrouw ja en owee als je haar met 1 vinger aanraak!" Zei Harry boos." Zoals dit?" Vroeg Jack en hij trok me naar hem toe en duwde z'n lippen tegen de mijne." Oke nu ben je er geweest!" Zei Harry en hij sloeg Jack met een vuist, waardoor Jack boos werd en Harry sloeg." JONGENS STOP! WAAR SLAAT DIT OP!Oke weet je wat ik ben weg hier." Zei ik en ik liep weg en ik zag vanuit m'n ooghoek dat iemand me achtervolgde. Ik liep naar buiten en ging op een bankje zitten." Rochel, het het spijt me maar hij ging echt te ver!" Zei Harry en Jack kwam ook aangelopen. "Nee Jij ging te ver!" Zei Jack boos." Weet je Harry, ik snap jou niet meer. Mag ik niet meer gelukkig zijn met iemand anders? En jij Jack, moest je me nou perse zoenen om gelijk te krijgen?" Vroeg ik .Je hebt gekozen voor Jade, en ik moest dat accepteren en nu ik met iemand anders accepteer jij het niet." Zei ik." Weet je Chel, ik denk dat ik het nooit zal accepteren daarvoor hou ik teveel van je." Zei hij." Haz, Misschien moet je dat maar leren te accepteren dat we nooit meer samen komen." Zei ik en ik liep weg.
Gelukkig woont Melanie hier niet ver vandaan, dus ben ik naar haar huis toegelopen. Ik klopte aan en ze deed open. "Hee Chel, gaat het wel?" Vroeg ze." Niet echt." Zei ik." Kom binnen, vertel me alles." Zei ze en ik liep naar binnen.
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictieLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...