Seline's P.O.V.
Jack en ik hebben Liam en Harry naar de kelder gesleept en vast gebonden. Het doet me pijn om ze zo te zien, maar ik heb gewoon geen keus." Wat is het volgende plan?" Vroeg Jack." Jij gaat Hope halen, en daarna vertrekken we oke." Zei ik." Is goed." Zei hij en hij liep gauw naar boven en ik liep snel naar Liam en Harry toe." Jongens! Wakker worden hij is weg!" Fluisterde ik een beetje hardop." Is hij weg?" Vroeg Liam." Ja." Zei ik en ik maakte ze los." Ik pak even iets uit de kast." Zei Ik en ik liep achter de trap. Ik wilde weer terug lopen, maar ik zag Harry geschrokken naar boven kijken."Hoe the fuck kunnen jullie vrij zijn?! Ik had die bitch nooit moeten vertrouwen!" Zei hij en ik bleef verstopt. Ik hoorde dat hij naar beneden liep om naar de jongens te gaan. Hij wilde net een vuist aan Harry geven, maar ik rende naar hem toe met een naald met echte slaapmiddel erin en prikte hem." AUW!!" Riep hij en hij greep naar zijn arm." Ik dacht dat je.....bij...mij hoorde." Hij hij steeds moeilijker." Neeh, ik had geen zin om slecht te spelen." Zei ik." Als ik weer wakker ben, maak ik ......je dood." Zei hij." Je doet maar, dit is btw een echte prik." Zei ik." Kom we gaan!" Riep Liam." Gaan jullie maar alvast, ik maak dit nog even af." Zei ik." Weet je het zeker?" Vroeg Harry." Ja ik weet het zeker." Zei ik." Oke, maar doe voorzichtig. We wachten op je in het hotel." Zei Liam ." Is goed, zie jullie daar." Zei ik en ze liepen naar boven.
Rochelle's P.O.V.
Ik was in de keuken bezig en ineens hoorde ik mijn naam vanuit de woonkamer. Ik liep naar de woonkamer en zag 2 jongens." Wie zijn jullie?" Zei ik en ik liep naar achter." Het boeit mij niet dat je me niet meer kent, ik heb je zo gemist." Zei een van de jongens en hij liep op me af, legde z'n handen op m'n wangen en plantte zijn lippen op de mijne. Zijn lippen waren zo zacht, en dit gevoel dat ik nu heb heb ik eerder gevoeld. Het voelde zo fijn." W..wie ben jij?" Vroeg ik en hij glimlachte." Ik ben Harry, jou echte man. Ik ga jou naar huis brengen." Zei hij, maar een gevoel zij me dat ik bij hem veilig ben." En wie is hij?" Vroeg ik en ik keek naar de andere jongen." Ik ben Liam, ik ben je broer en ik heb je gemist." Zei hij en hij liep naar me toe en gaf me een knuffel." Ik kan me niks herinneren van jullie, maar hij is een goede kusser en jij een goede knuffelaar." Zei ik tijdens het knuffelen tegen de jongen en ik hoorde ze lachen." Ga je met ons mee?" Vroeg Liam." Ik wil wel, maar wat gebeurt er met Jack? Hij is toch mijn man?" Vroeg ik en Liam en Harry keken elkaar aan." Hij heeft tegen je gelogen Chell, je ben met mij getrouwd en ik ga er alles aan doen, totdat jij alles kan herinneren." Zei Harry." Wat? Waarom loog hij tegen mij?" Vroeg ik." Omdat hij van je hield en je wilde afpakken van mij." Zei hij." We moeten nu echt gaan, we gaan naar een hotel waar je even kan bijkomen met al je vrienden." Zei Liam." Is goed." Zei ik en ik pakte wat spullen in en liep met hun naar de auto.
In het hotel aangekomen liepen we naar het restaurant." ROCHELLE!" Riepen heel veel mensen en ze liepen op me af." Rustig jongens, ze weet niet meer wie we zijn." Zei Harry." Ik ben Melanie, en ik ben al heel je leven je beste vriendin." Zei een meisje tegen me en ze gaf me een knuffel." Ik ben Zayn, ik ben een van je beestje vrienden." Zei een jongen." Ik ben Gemma, de zus van Harry." Zei een ander meisje." Ik ben Louis, ook een van je beste vrienden. Het komt goed Chell we komen eruit oke." Zei een ander jongen en hij gaf me een knuffel." Dankjewel allemaal, en het spijt me dat ik jullie niet meer kan herinneren." Zei ik." Dat is niet jou schuld, maar dat van Jack." Zei Zayn." Maar wacht, Jack vertelde me dat ik een dochter heb. Waar is mijn dochter?" Vroeg ik. "Onze dochter is gevlucht, omdat ik wist dat ze niet veilig was voor Jack heb ik haar laten meenemen met Niall." Zei hij." Is ze veilig? Ik wil haar zo graag een keertje zien." Zei ik." Ze is veilig maak je geen zorgen, zodra we weer terug zijn in London dan zie je haar weer oke." Zei Harry en hij gaf me een kus op m'n hoofd." Maar ik maak me wel zorgen, ik weet niet wie ik wel en niet moet vertrouwen. Iedereen liegt tegen me." Zei ik en er rolde een traan over m'n wang." Je bent veilig bij ons, we houden van je en we beschermen je oke." Zei Melanie." Het was een vermoeiende dag en morgen zal het ook zo'n dag worden. Misschien heb je wat rust nodig." Zei Zayn en ik knikte." Ik zal je wel naar je kamer brengen." Zei Harry." Dankje." Zei ik en hij glimlachte en we liepen naar de lift. We stapte op de tweede verdieping uit en liepen naar mijn kamer. We liepen naar binnen en het was echt een heel mooi kamer." Ik pak even wat spullen van jou uit je kamer oke." Zei hij en ik knikte. Hij verliet mijn kamer en ik ging rustig zitten op de bed en keek naar mijn buik, het is best groot. Ik aaide over mijn buik en ineens voelde ik een schopje. Mijn baby, omg ik voelde de baby. Even later kwam Harry binnen met mijn spullen." Kom snel, de baby schopte." Zei ik en zijn ogen werden groot en hij liep naar me toe en ging naast me zitten." Woow, ik voelde het." Zei hij." Dit voelt zo raar." Zei ik en ik keek naar Harry." Onze kleine baby." Zei hij terwijl hij naar m'n buik keek." Onze baby." Zei ik en hij keek naar mij en glimlachte." Ik heb je gemist." Zei hij en hij legde z'n hand op mijn wang." Het spijt me." Zei ik en er rolde een traan over m'n wang." He wat is er, niet huilen. Je bent mijn prinses." Zei hij en ik gaf hem een knuffel." Het spijt me zo, dat ik niks kan herinneren. Ik zie dat het je pijn doet en het is mijn schuld en ik wil niet dat jij......" Zei ik, maar hij liet me niet uitpraten." Het is niet jou schuld, zeg dat nooit meer oke. Je bent mijn alles en tuurlijk doet het pijn, maar we komen er wel uit. Straks weet je alles weer en zijn we weer zoals vroeger." Zei hij." Maar wat als, wat als die herinneringen niet meer terugkomen?" Vroeg ik en hij legde z'n hand op mijn wang." Dan maken we nieuwe herinneringen." Zei hij en ik glimlachte en hij boog langzaam naar voren en plantte zijn lippen op de mijne. En even later haalde hij zijn lippen van de mijne." Je moet rusten oke." Zei hij en hij stond op. Ik pakte z'n hand en hij keek naar mij." Blijf, blijf alsjeblieft." Zei ik en hij glimlachte." Weet je het zeker?" Vroeg hij en ik knikte. Hij ging op bed liggen en ik lag op zijn borstkast en even later viel ik in slaap.
-------------------------------------------
He schatjesAllereerst sorry sorry sorry voor het zo lang wachten😭 ik had het zo druk deze weken. Ik ben naar Little mix gegaan en heb daar zelfs Leigh-Anne haar vader gezien en ben op de foto met hem geweest!! Lucky me right?😁
Foto lukte niet met plaatsen😭😭😭😭😭😭😭😭😭
(Kijk anders maar op mijn Instagram : xjustlovexxx )😊😊😊😊😊
Ik ben ook naar Rihanna geweest en die dag daarna naar Walibi soooooo kort om ik had het best druk. Ik heb nu toetsweek hoewel ik maar 1 toets heb whahahahha😂😂 Ook stond mijn hoofd er niet naar, omdat ik alles moet regelen, want in September vertrek ik voor 5 maanden naar London voor stage en ik wil alles geregeld hebben en dat ging even voor. Ik beloof nu wat vaker te schrijven❤️😭 ook wilde ik zeggen dat het boek bijna afgelopen is en ik dat best jammer vind, want dit is natuurlijk mijn eerste boek (tweede deel van mijn eerste boek, maar je weet wat ik bedoel😜😂❤️)en ik wist niet dat het een hit zou worden. Het is een part geworden van mijn leven. Jullie zijn geweldig en ik hou gewoon heel veel van jullie en ik wilde jullie even bedanken voor alles❤️✨
Lots of love,
Rochelle Styles
JE LEEST
Is there still hope?
FanfikceLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...