Ik ging geschokt weer zitten." Chel, dit is niet wat he....." Zei hij en ik kapte hem meteen af." Nee, wat is het dan?" Zei ik terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging. Hij ging naast me zitten en ik schoof op." Jade en ik, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan dat weet je toch?" Vroeg hij en ik bleef stil." Ze had me nodig als een vriend, want het ging niet echt goed met haar. Ik was er voor haar als je een vriend, dat begrijp je toch wel?" Vroeg hij." Waarom heb je het me niet gewoon verteld in plaats van dat je loog?" Vroeg ik." Omdat ik jou al heel lang ken en ik bang was om deze reactie, je zou zowizo boos worden." Zei hij." Liegen is nooit de beste oplossing Haz dat weet je." Zei ik en hij pakte m'n handen." Dat weet ik nu, ik zal er voortaan niet meer over liegen." Zei hij." En je laat mij en Hope nooit meer zo zitten oke." Zei ik en hij knikte en gaf me een kus." I promise." Zei hij en ik glimlachte." Ik moet nu echt gaan." Zei ik en ik gaf hem een kus." We zien je vanavond." Zei hij en ik glimlachte." Tot vanavond." Zei ik en ik opende de buitendeur." Rochelle wacht!" Riep Harry en hij liep naar de deur." Ik hou van je." Zei hij." Ik ook van jou." Zei ik en ik liep naar buiten en reed naar de arena.
Daar aangekomen zag ik allemaal fans." ROCHELLE!!!!! OMG ROCHELLE!!!" Zeiden ze." Hee allemaal, hebben jullie er zin in vanavond?" Vroeg ik." Ja, we hebben je gemist." Zei een fan." We blijven je altijd supporten wat er ook gebeurd." Zei een ander fan en ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen. Na al die jaren en roddels blijven ze altijd me altijd supporten, ik vind het echt lief ik hou echt van ze." Ik hou echt van jullie, en ik heb jullie zo erg gemist. Vanavond zal ik de beste show ooit geven voor jullie." Zei ik en ze juichten." Tot vanavond iedereen!" Riep ik en ze zwaaiden en schreeuwden allemaal. Ik liep naar binnen en ik zag een vrouw staan." Jij bent Rochelle toch?" Vroeg ze." Ja dat klopt." Antwoordde ik." Ik ben Fiona, ik ben je nieuwe assistent manager." Zei ze." Waar is mijn vorige?" Vroeg ik." Hij is al jaren geleden vertrokken." Zei ze." Ow dat is jammer." Zei ik verward. Misschien toen ik ontvoerd was?" Ik zal je met alles helpen oke, ik ben er voor je als je me nodig hebt. We moeten nu naar de kleedkamer waar je je moet omkleden zodat je je danspassen kan leren." Zei ze." Oke is goed, heb ik wel dezelfde dansers?" Vroeg ik en ze knikte." Oke laten we gaan." Zei ik en ik liep naar de kleedkamer en deed gauw mijn sportkleding aan. Toen ik klaar was liep ik naar de danszaal. Ik opende de deur en zag alle gezichten naar me kijken." Rochelle!!!" Riepen ze tegelijk en Justin,Valerie,Mia en Kayla renden naar me toe." We hebben je zo gemist!" Zei Mia." Ik jullie ook." Zei ik en we lieten elkaar los en ineens zag ik een paar jongens staan." En wie zijn jullie?" Vroeg ik." Ik ben Sam en ik ben echt een groot fan, ik ben een nieuwe danser." Zei hij en ik liep naar hun toe." Ik ben Aiden." Zei een andere jongen." En ik ben Zack." Zei een ander jongen." Aangenaam, ik ben Rochelle maar dat wisten jullie waarschijnlijk al. Welkom bij ons in het team." Zei ik." Dankjewel." Zeiden ze." Ik stel voor dat jullie je alvast opwarmen en dat Valerie en ik even snel dingen bespreken." Zei ik en hun knikte. Valerie en ik liepen even de Danszaal uit en gingen zitten aan een tafel." Hoe gaat het met je?" Vroeg Ze." Het gaat goed en met jou?" Vroeg ik." Ook goed, alleen was het wennen toen we ineens zonder je verder moesten." Zei ze." Dat begrijp ik, ik miste jullie ook.Waar zijn eigenlijk Angelo en Luciano?" Vroeg ik." Ze Uhm.. Ze hebben na de rechtszaak van Seline ontslag genomen en zijn vertrokken. Ik weet niet waar ze zijn." Zei ze en ik keek naar beneden. Ze wreef over m'n rug." Het komt goed, de nieuwe jongens zijn zo lief." Zei ze. " Je hebt gelijk, ik moet misschien even wennen. Zijn ze goed?" Vroeg ik en ik keek uit het raampje en zag hun opwarmen." Ze zijn super goed! Je weet dat ik streng ben, maar ze kunnen er wat van. Sam is echt een groot fan van je, hij praat de hele tijd over je." Zei ze en ik lachte." Awh wat lief, zullen we ook oefenen?" Vroeg ik en ze knikte en we liepen naar binnen.
Mijn optreden is over 5 minuten en iedereen is aan het rond rennen. Harry, Hope, Melanie, Zayn en de andere jongens zijn er ook bij. Harry en Hope blijven maar even vanwege het harde muziek en ze moet op tijd naar bed. Ik liep onder het podium, want ik kom met een lift omhoog. De muziek startte op en de dansers begonnen met dansen en ineens was het stil." Zijn jullie klaar voor?! 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1." Stond er op het scherm en ik ging met de lift omhoog en iedereen gilde. Ik zag Iedereen daar zitten zelfs mijn ouders waren gekomen en ik glimlachten. Mijn avond kan niet meer stuk.
JE LEEST
Is there still hope?
Fiksi PenggemarLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...