"Je had gelijk Chell, je bent zwanger." Zei ze en ik rende naar haar toe en keek naar de test. Ik heb een test waar ook de maanden op staan wat echt handig is. Er stond zwanger 2 maanden op en ik keek naar mijn buik." Ik moet Harry bellen."Zei ik." Nee, not yet. Je moet het op een speciale manier zeggen." Zei ze." Oeeeeh, hoe wil je dat dan doen?" Vroeg ik." Nou je moet.......
Een week later
Ik voel me nog steeds niet heel goed de laatste tijd, maar gelukkig is Gemma er om me te helpen met Hope. Ze heeft Hope gebracht naar de crèche, zodat ze lekker kan spelen met haar vriendinnen." Chell, ik moet werken vandaag." Zei Gemma nadat ze Hope had gebracht." Dat geeft niet schat, dat begrijp ik." Zei ik." Wacht je denkt toch niet dat ik je hier alleen achter laat? Ik heb iemand gevraagd of hij bij je wilt blijven." Zei ze." Hij?" Vroeg ik en ineens liep Jack binnen." Hee Chell." Zei hij en ik keek Gemma akward aan." Het komt goed, ik ben er om 3 uur oke." Zei ze." Oke." Zei ik met een zucht en ze lachte en gaf me een kus op mijn hoofd." Pas goed op haar hè, ik heb het ook al tegen John gezegd dat Jack er is oke." Zei ze en ik knikte." Ik zag goed op haar passen." Zei Jack." Dag Chell." Zei ze." Dag Gem." Zei ik en ze liep weg." Dus wil je wat drinken?" Vroeg Jack." Nee hoor dankjewel." Zei ik." Waar is Mel eigenlijk?" Vroeg hij." Nog steeds op reis met Zayn, ze zouden een rondreis maken door Azië." Zei ik." Wauw dat noem ik nog eens een huwelijksreis." Zei hij en ik lachte." Zeg dat wel." Zei ik lachend." Wist je nog toen we tijdens rekenen op school dat we melig waren?" Vroeg hij." En dat jij eruit gestuurd werd en voor het raampje verder ging lachen? Hoe kan ik dat nou vergeten, ik heb nog nooit zo hard gelachen als toen." Zei ik lachend." Alleen ik werd eruit gegooid, not fair." Zei hij nep boos
" Ik snap eigenlijk ook niet waarom alleen jij werd weggestuurd." Zei ik lachend." Ja ik dus ook niet." Zei hij en ik voelde m'n maag weer draaien." Gaat het wel?" Vroeg hij." Ik ben een beetje misselijk." Zei ik." Kom ik help je wel om naar bed te gaan." Zei hij en hij hielp me met opstaan, de trap oplopen en me in bed te leggen." Dit is het nadeel van zwanger zijn." Zei ik en hij keek me met grote ogen aan." Uhmm zwanger?!" Vroeg hij." Ik dacht dat je het wist van Gemma." Zei ik geschrokken." Nee, ze zei dat je ziek was, maar niet zwanger." Zei hij." Ow shit." Zei ik en hij lachte." Hoelang ben je al zwanger?" Vroeg hij." Al 2 maanden, maar ik weet het ook pas sinds een week." Zei ik." Wat leuk, ik ben er voor je hè. Heb je hulp met de babykamer?" Vroeg hij." Nou ik wil eerst weten wat het word en als het daarna zou kunnen dan heel graag." Zei ik." Tuurlijk!" Zei hij en ik glimlachte." Weet Harry het?" Vroeg hij." Nee ik heb het hem nog niet verteld, ik regel een verassing." Zei ik." Wat leuk." Zei hij en ik knikte." Wil je anders wandelen in je tuin? Je hebt een grote tuin, dus zullen we een groot rondje lopen?" Vroeg hij." Ja misschien is het wel even goed, wat frisse lucht." Zei ik." Dat bedoel ik." Zei hij en ik glimlachte." Oke kom we gaan." Zei ik en hij hielp me met opstaan en we liepen naar buiten." Hope begint steeds meer op jou te lijken Chell." Zei hij." Echt? Ik merk het niet, omdat ik altijd met haar ben." Zei ik." Ze heeft jou mooie lach, jou humor en ze is heel lief." Zei ik." Dankjewel, maar ze heeft haar haar van Harry en haar mooie kleur ogen. Ik ben benieuwd of de baby ook op Hope gaat lijken." Zei ik." Dan word de baby even mooi als Hope." Zei hij en ik lachte. Ik keek naar de lucht en zag dat het helemaal blauw was, het is echt mooi weer." Zullen we op de schommelstoel gaan zitten?" Vroeg hij en ik knikte." Ja laten we dat maar gaan doen." Zei ik en we gingen op het bankje zitten." Wist je nog dat we altijd op een schommelstoel gingen zitten vlakbij school en dat we altijd naar de wolken gingen kijken?" Vroeg hij." Ja, we verzonnen echt van alles. En die keer dat ik jou ontmoeten in de speeltuin? Er was echt niemand behalve jij en je broertje." Zei ik." Ja dat weet ik nog, die dag lag er zoveel sneeuw. We gingen toen sleeën met z'n drieën." Zei hij." Dat waren echt leuke tijden, toen wist ik niet dat je in mijn klas zou komen." Zei ik en hij knikte." En dat we beste vrienden zouden worden." Zei hij en ik knikte." Chell?" Vroeg hij." Ja?" Antwoordde ik." Ik zal jou, Hope en de baby voor altijd beschermen oke." Zei hij." Dankjewel Jack." Zei ik en ik glimlachte.
2 maanden later
Ik ben al 4 maanden en ik heb al een buikje. Gemma was er echt voor me toen ik me niet lekker voelde. Niet alleen Gemma, maar ook Jack hij was er elke dag. Hij speelde vaak met Hope en we gingen vaak naar de speeltuin lopen zodat ik een beetje naar buiten kon en dat. Hope lekker kon spelen. Vandaag is mijn kleine prinses jarig en ik ben echt zo emotioneel, ze gaat overmorgen al voor het eerst naar school. Ik liep naar beneden, pakte een cupcake en stopte er een kaarsje in. Ik liep naar boven en maakte Hope voorzichtig wakker." Hee lievie, gefeliciteerd met je verjaardag." Zei ik en ze wreef in haar ogen en keek naar de cupcake." Je mag een wens doen voordat je gaat blazen." Zei ik en ze glimlachte, sloot haar ogen even en blaaste even later het kaarsje uit." Yeahh, kijk eens." Zei ik en ik haalde het kaarsje eruit en gaf de cupcake aan haar en ze at hem op. "Zullen we de cadeautjes uitpakken?" Vroeg ik en ze keek me met grote ogen aan." Jaaaa cadeautjes!" Riep ze en ik ging met haar hand in hand naar beneden. Ze rende gauw naar de cadeautjes en pakte ze uit." Ooohh een roze schatkist!" Riep ze en ik ging naast haar zitten." Kijk maar gauw wat daar in zit." Zei ik en ze maakte het open en ze vond er allemaal jurken in." Dit zijn allemaal Disney prinsessen jurken." Zei ik." Nu ben ik een echte prinses." Zei ze." Dat was je al lieverd, je bent papa's en mama's kleine prinses." Zei ik en ze glimlachte en ze gaf me een knuffel." Dankjewel mama." Zei ze." Alsjeblief lievie." Zei ik en hoorde dat ik een appje kreeg. Ik liep naar m'n mobiel en zag dat het Harry was.
Harry: Ik ben zo blij dat ik jullie vanavond zie via Skype! De jongens en ik hebben een leuk cadeau voor Hope, jullie zien het wel vanavond! We treden om 7 uur op, dus rond die tijd doe ik wel een oproep. Ik mis jullie en ik zie je vanavond. Xx H
Awhh wat lief!" Hope, papa heeft een verassing voor jou." Zei ik." Wat is het, wat is het?!" Vroeg ze blij." Dat is een verassing, zelfs mama weet het niet." Zei ik. Ik ging gauw douchen en aankleden en deed dat ook bij Hope en toverde haar in tot een echte prinses. Even later kwamen de familie en vrienden en maakten we er een leuk feesje van." Chell, heb je hulp nodig?" Vroeg Jack." Nee hoor dankjewel." Zei ik en hij glimlachte." De tijd gaat echt snel." Zei hij." Ja, ze gaat overmorgen alweer naar school." Zei ik." Dat bedoel ik." Zei hij." Hee Chell, Haz heeft er echt veel zin in om te Skypen." Zei Gemma die net de keuken in kwam lopen." Awhh wat leuk, ik kan niet wachten om hem te zien en Hope ook niet." Zei ik." Vandaag ga je het hem vertellen, ben je niet zenuwachtig?" Vroeg ze." Ja heel erg, ik weet niet hoe hij zal reageren." Zei ik." Ik ga naar de gasten." Zei Jack en hij liep weg." Wat is er met hem?" Vroeg ze." Ik weet het niet." Zei ik en Gemma liep naar me toe en hielp met de dranken.
Het is 5 voor 7 en iedereen is alweer naar huis. Alleen Hope,Gemma en ik zijn thuis met onze Beemer aan zodat we Harry in het groot kunnen zien. Ineens kwam er een oproep van. Harry en ik nam op en ik hoorde allemaal gillende fans en ineens zong iedereen Happy birthday voor Hope. Ik keek naar Hope en ik heb haar nog nooit zo blij gezien." Happy birthday kleine prinsesje van me." Zei Harry." Dankjewel papa." Zei hij." Gefeliciteerd kleine nichtje van me, heb je een leuke verjaardag gehad?" Vroeg Liam." Ja ik heb heel veel cadeautjes gehad." Zei ze." Is er dan nog wel plek voor nog een cadeau?" Vroeg Louis." Jaaaa!" Riep ze." Nou we hebben een hele grote kaart naar je gestuurd en ik weet niet of mama hem heeft." Zei Niall." Ik zal hem even pakken." Zei ik en ik pakte een hele grote kaart van gaf het aan haar." Doe hem maar open." Zei Gemma en Hope sloeg hem open en we zagen een plaatje van Mickey mouse erin en er stond iets op: We gaan naar Disneyland!" Stond erop." Hope we gaan naar Disneyland!!" Zei ik en ze gilde." We gaan je prinsessen ontmoeten." Zei Liam." Wat leuk Haz." Zei Gemma." Dankjewel papa!" Riep ze blij." Graaggedaan lieverd. En hoe gaat het mijn knappe vrouw?" Vroeg hij." Heel goed en met mijn knappe man?" Vroeg ik en iedereen gilde 'Cherry!'. " Heel goed, ik mis jullie." Zei hij." Wij missen je ook Haz, en we hebben een kleine verassing voor je." Zei ik en hij keek ons verbaasd aan." Ja papa heeft ook verassing." Zei Hope." Hee Haz!" Riep Gemma." Ja?" Vroeg hij." Draai is om." Zei Gemma en de fans hadden papa gespeld." Wat lief!" Zei hij en we moesten lachen." Papa, mama heeft een baby in de buik." Zei Hope en hij keek ons ineens met grote ogen aan." Ik word weer papa?" Vroeg hij." Ik word weer oom?" Vroeg Liam." IK WORD WEER PAPA!!!! YES!!! YES!!! YES!!" Zei Harry en hij rende blij over het podium. Iedereen werd blij en de fans schreeuwde." We krijgen een baby." Zei hij en ik glimlachte en knikte en hij deed zijn handen in zijn haar." Ik ben zo blij dat jij blij bent." Zei ik en hij glimlachte." Always babe, always..
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictionLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...