Rochelle's P.O.V.
2 Dagen terug, in de avond na het feesje van Hope en nadat ik Gemma heb gesproken.
Het was een drukke dag, maar ook een leuke dag. Ik heb een gevoel dat Seline niets meer van me wilt, alsof het over is en zij haar eigen leven leid. Ik besloot om de bewakers weg te sturen en ze een avond en een dag vrij te geven."Vond je het leuk vandaag?" Vroeg ik aan Hope en ze gaf me een knuffel." Jaa, ik vond het heel erg leuk." Zei ze en ik glimlachte." Gelukkig maar schat." Zei ik en ze keek naar mijn buik." Ik wil dat ze heel snel komt, dan kan ik haar heel veel kusjes geven." Zei ze en ik gaf haar een kus op haar hoofd. "Awwh wat lief." Zei ik en ze aaide over mijn buik. Later die avond viel ze bij mij in slaap en bracht ik haar naar bed. Even later ging de deurbel, dus ik deed open en zag Jack staan." Hee, alles goed?" Vroeg ik." Ja en met jou?" Vroeg hij." Ja ook goed. Wat kan ik voor je doen?" Vroeg ik." Nou ik heb ruzie met m'n vrienden bij wie ik woon, en ik kan nergens verblijven." Zei hij." Je weet dat je altijd welkom bent Jack, kom binnen." Zei ik en hij gaf me een knuffel." Dankjewel Chell." Zei hij ." Alsjeblieft." Zei ik en hij liep naar binnen." Waar is Hope?" Vroeg hij." Ze viel in slaap dus ik heb haar naar bed gebracht, ik wilde eigenlijk ook gaan. Ik ben zo moe." Zei ik." Tuurlijk, dat snap ik heel goed. Ik ben zelf ook erg moe." Zei hij." Ik zal je wel naar je kamer brengen." Zei ik en we liepen naar boven, ik wees hem naar zijn kamer en ik liep naar de mijne. Ik trok mijn pyjama aan en niet veel later viel ik in slaap.
Ik werd wakker en hoorde wat van beneden komen. Ik liep de trap af en zag Hope en Jack aan tafel zitten, net als zoals hoe Harry altijd zat." Goedemorgen." Zei ik en hij draaide zich om." Hè goedemorgen, heb je lekker geslapen?" Vroeg hij." Ik heb heerlijk geslapen, de verjaardag en de baby hadden me zo moe gemaakt." Zei ik en hij glimlachte." Dat begrijp ik." Zei hij." Heb jij ook lekker geslapen prinsesje van me?" Vroeg ik en ze knikte." Ik had gedroomd over draken, en toen ging ik met ze vliegen." Zei ze en ik glimlachte." Woow, maar dat is cool zeg." Zei ik terwijl ik haar haar vast maakte." Hoe heb jij geslapen?" Vroeg ik aan Jack." Heerlijk, je hebt echt een goed matras." Zei hij." Awwh dankjewel." Zei ik." Wil je een kopje thee?" Vroeg hij." Oeh ja dat lijkt me lekker." Zei ik en hij begon met het koken van het water. Even later gaf hij me m'n kopje thee. Ik nam een paar slokken, maar het proefde niet naar thee het was super vies." Jack, wat heb je erin gedaan?" Vroeg ik zuur kijkend naar m'n thee." Slaapmiddelen." Zei hij met een grijns en ik schrok." JE HEBT WAT?! Ben je gek of zo?!" Zei ik." Niet gek, maar slim." Zei hij en ik voelde me zwakjes worden en ik voelde dat hij me opving." Waarom heb je dit gedaan?" Vroeg ik verzwakt." Dat leg ik je later uit mijn prinses, slaap zacht." Zei hij en langzaam werd alles zwart.
*heden, 1 dag later*
Harry's P.O.V.
"We moeten er achter zien te komen wie dit heeft gedaan." Zei ik en ik balde mijn vuisten." Wij gaan op zoek naar nog meer aanwijzingen oke, onderzoek jij de medicijnen." Zei Gemma tegen Zayn en hij knikte." Kom we gaan." Zei Liam." Ja maar waar naartoe?" Vroeg Melanie." We moeten dit huis onderzoeken, om te kijken of er iets is of mist." Zei ik." Goed plan, Liam en ik checken beneden dan checken Melanie en jij boven." Zei Gemma en ik knikte en liep naar boven." Ik liep samen met Melanie en ik liep naar mijn slaapkamer." Er mist hier iets." Zei ze." Inderdaad." Zei ik en ik liep naar de kast en het was helemaal leeg." Waar zijn haar kleren?!" Vroeg ik geschrokken." Shit, laten we kijken in de kamer van Hope." Zei Melanie en we renden naar haar kamer en daar was ook geen kledingstuk meer te bekenen, alleen haar beertje. Ik liep naar het beertje en hield het tegen m'n hart." Ze zijn weg door mij." Zei ik." Haz, ze is niet door jou....." Zei Melanie maar ik liet haar niet uitpraten." Dit is wel mijn schuld! Als ik niet was weggegaan, dan was dit nooit gebeurd." Zei ik en ze legde haar hand op mijn rug." Ik weet dat zij echt heel veel van je houd, ze zou je echt niet kwijt willen. Ik ken haar al zo lang, en ze heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden als van jou." Zei ze en ik glimlachte zwakjes en ineens kwam Gemma binnen gestormd." Wat is er?" Vroeg ik." Ik heb 1 iemand die heel veel met haar om ging niet meer gesproken." Zei ze." Wie was het? Wie heb je niet meer gesproken?" Vroeg Melanie." Jack, hij ging veel met haar om de laatste tijd. Ik ga hem proberen te bellen oke." Zei ze en we knikten. Ze pakte haar mobiel en belde naar Jack." Dit nummer is niet meer in gebruik, probeer het later nog eens." Zei de vrouw via de telefoon." Verdomme! Hoe kan het nummer niet meer in gebruik zijn!" Zei ik boos." Dit is raar, ik heb gister nog met hem gesproken." Zei Gemma en ineens kwam Zayn binnen met grote ogen." Uhm schat, gaat het wel?" Vroeg Melanie bezorgd." Jullie moeten naar beneden komen." Zei hij en we liepen naar beneden en liepen hem achteraan." Ik heb de pillen bestudeerd en..." Zei Zayn en hij ging met zijn hand door zijn haar." Wat Zayn, wat is er?" Vroeg ik." Er zijn meer dan drie pillen ingenomen. Er bestaat een grote kans dat ze daardoor .......Rochelle's P.O.V.
Ik opende voorzichtig mijn ogen en zag dat ik op een bed lag. Mijn hoofd doet zo ontzettend veel pijn en ik weet echt niet waar ik ben. Waar ben ik? Wacht, nog een betere vraag. Wie ben ik?
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictionLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...