Liam's P.O.V.
Zal ik diegene..." Zei ik maar Melanie onderbrak me." Bel nu, nu,nu!" Zei ze ongeduldig. "Oke oke ik bel al." Zei ik en ik drukte op het onbekende nummer en het ging over." Hal....Hallo?" Vroeg er een oude vrouwstem." Hallo, u spreekt met Liam Payne. Iemand heeft me daarnet gesmst met dit nummer, en ik wilde vragen waarom en wie dat was?" Vroeg ik." Oh dat was ik niet, maar ik weet wel wie. Een klein momentje." Zei ze en het was een paar seconde stil, en toen ineens." Hallo, met wie spreek ik?" Vroeg er een meisjesstem die ik meteen herkende." Ro... Rochelle ben jij dat?" Vroeg ik en ik hoorde haar huilen, en toen besefte ik het. Mijn zusje leeft gewoon nog." Liam, je wilt niet weten hoelang ik al verlang om je stem te horen." Zei ze." Maar hoe, waar ben je?" Vroeg ik." Liam, ik belde jou omdat ik je vertrouw. Ik ben er gister achtergekomen waar ik ben. Ik ben in Rusland, Moskou om precies te zijn. " Zei ze." Maar wat doe je dan daar?" Vroeg ik." Ik vertel je alles, wil je me alsjeblieft halen en het liefst wil ik dat je het tegen niemand verteld behalve iemand die je 100 procent vertrouwt?" Zei ze." Melanie staat nu bij me, en we pakken onze spullen in en komen je meteen halen." Zei ik." Zou je wat kleding willen meenemen en een pruik, want ik wil niet herkent worden." Zei ze." Is goed, Melanie regelt je kleren en ik de pruik." Zei ik."Liam, ik heb je zo gemist." Zei ze." En ik jou zusje, ik zie je gauw." Zei ik en hing op." Ze leeft gewoon ik wist het ik geloofde er niks van dat ze dood was, maar niemand geloofde me." Zei Melanie." Zei Melanie." Ik had een gevoel, maar of het waar was wist ik niet. Trouwens ze zei dat niemand het mag weten. Ik ga met de privé-jet en probeer de paparazzi te vermijden." Zei ik en ze knikte." Goed plan, ik ga even snel naar de winkel om wat kleding te halen." Zei ze." Is goed, ik haal een pruik." Zei ik." Oke we zien elkaar over een uurtje weer hier, ik haal m'n spullen en kom gelijk hierheen." Zei Melanie en ik knikte en we liepen de deur uit.
Ik liep naar m'n Range Rover en reed naar een kapper toe, want daar hebben ze meestal pruiken van echt haar. Als ik 1 van de verkleedzaak zou kopen dan merken ze het meteen. Ik parkeerde m'n auto en liep meteen naar binnen met een gek gevoel, omdat dit Rochelle's kapper is. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik haar ga zien." Hallo kan ik u ergens mee helpen?" Vroeg de kapster." Uhm ja ik ben opzoek naar een pruik." Zei ik." Is het voor u of voor een vrouw?" Vroeg ze." Voor een vrouw." Antwoordde ik."Loop maar mee naar achter, want ik heb een voorraad." Zei ze en ik liep met haar hee naar achter. Er stonden allemaal pruiken in alle soorten en maten, en toen zag ik het perfecte pruik." Ik zou graag die willen."Zei ik." De zwarte?" Vroeg ze en ik knikte. Ze pakte een zwarte pruik met een pony en we liepen naar de kassa." Dat is dan €400; alstublieft." Zei ze." Woow €400?!" Zei ik geschrokken en ze knikte." Het is wel echt haar he meneer." Zei ze en ik draaide met m'n ogen en betaalde met m'n creditcard." Nog een fijne dag nog." Zei ze." Dankjewel." Zei ik en ik liep de deur uit met de pruik en liep weer naar m'n auto. Ik reed naar huis en parkeerde m'n auto in m'n garage. Ik pakte een klein koffertje en en pakte wat kleding en Rochelle's pruik in." Wat ben je aan het doen?" Vroeg er iemand en ik draaide me om en zag Sophia met haar handen over elkaar bij de deur staan." Ik moet even op zakenreis." Zei ik en ze keek me verward aan." Maar je hebt toch een week vrij?" Vroeg ze. "Ja maar ik moest nog iets regelen." Zei ik en ik sloot m'n koffer. "Maar ik wilde gezellig gaan uiteten vanavond met jou, omdat we al weinig tijd samen hebben." Zei ze en ik liep naar haar toe." Ik ga iets heel belangrijks doen, maar ik mag niet vertellen wat." Zei ik." Van wie mag dat niet?" Vroeg ze." Sophia, geloof me zelfs de jongens mogen het absoluut niet weten. Ik heb je vertrouwen nodig." Zei ik en ze keek naar de grond." Is goed, ik vertrouw je." Zei ze en ik gaf haar een kus. "Dankjewel liefje." Zei ik en trok haar in een knuffel." Ik moet weer naar m'n werk, doe je voorzichtig?" Vroeg ze en ik knikte." Zal ik doen." Zei ik en ze gaf me een kus en verliet het huis. Woow oke dat was kantje boord. Ik pakte nog wat spullen in en er werd op de deur. Ik liep naar beneden met m'n koffer en deed de deur open en zag dat het Melanie was." Ik heb haar kleren, ga je mee?" Vroeg ze en ik knikte en ik deed gauw onze koffers in de achterbak en reed naar de AirPort.
~~~
Daar aangekomen checkte we gauw in en liepen meteen naar ons privé vliegtuig en gelukkig was er geen papparazzi te zien." Waar wilt u heen vliegen meneer Payne?" Vroeg de piloot." Naar Moskou graag." Antwoordde ik." is goed meneer Payne."Zei hij en hij liep weer naar de cockpit." Ik kan niet wachten om haar te zien Liam." Zei Melanie en ik keek uit het raam." Ik ook niet Mel, ik ook niet." Zei ik en niet veel later stegen we op.
~~~
Eindelijk zijn we aangekomen in Moskou en wat is het koud hier. Gelukkig wist ik dat het hier koud was, dus heb ik warme kleding bij me. We stapte uit het vliegtuig en de taxi bracht ons naar het hotel waar we maar een dagje blijven. Ondertussen heeft Rochelle een sms gestuurd met de lokatie waar ze zich bevind en pakte de tas met pruik en kleding en pakte de eerste beste taxi we en reden naar haar toe.
JE LEEST
Is there still hope?
FanfictionLiam kreeg een bericht van een onbekend nummer, maar van wie is dat nummer?? Zal hij diegene terug bellen of toch niet en wie is dat persoon??? Je leest het allemaal in 'Is there still hope' het tweede deel van 'my famous brother'. Als je m'n eerste...