De herinnering

181 4 1
                                    

Ik opende mijn ogen en zag dat ik nog steeds op Harry lag en ik ging rechtop zitten. Ik keek naar Harry en ik zag dat hij al wakker was." Goodmorning." Zei hij." Goedemorgen, was je al die tijd al wakker?" Vroeg ik." Ja, maar je lag zo lief te slapen dus ik liet je maar." Zei hij en ik glimlachte." Ik ga douchen, ik ben zo terug." Zei hij en hij liep naar de badkamer. Ik stond op en keek naar buiten en zag allemaal mensen met camera's. Waarom staan ze hier, is er misschien iemand in het hotel die beroemd is? Na 5 minuten kwam Harry uit de badkamer met een handdoek om zijn middel, zonder T-shirt erboven. Hij is best gespierd." Bevalt het je?" Vroeg hij ineens en ik schrok en begon te blozen." Uhm oh sorry, het was niet mijn bedoeling." Zei ik en hij grijsde." Dat vind ik niet erg hoor." Zei hij en ik begon te blozen. Oh uhm er staan mensen met camera's buiten, misschien is er iemand hier in het ho...." Zei ik maar hij liet me niet uitpraten." Shit, de paparazzi! Hoe weten ze dat we hier zijn!" Zei hij en ik keek hem verward aan." Uhm hoe bedoel je? Wacht, ben jij beroemd?" Vroeg ik en hij keek me aan." Uhm nou ik zit met Niall,Louis en Liam in een band genaamd One Direction. Jij bent ook een solo artist, maar hoe kunnen ze nou weten dat we hier zijn?!" Zei hij en ik ging zitten." Ik ga naar Liam, ik ben zo terug." Zei hij en ik knikte en hij liep de deur uit. Ze zijn beroemd, ik ben beroemd? Hoe kan ik dit niet weten, waarom weet ik dit niet? VERDOMME! Ik haat het! Ik haat het dat ik niks weet! Even later kwam Harry weer binnen." We gaan zo vertrekken, ben je over een half uurtje beneden?" Vroeg hij." Dat moet vast wel lukken." Zei ik." Gelukkig." Zei hij en hij liep naar me toe." Alles komt goed oke, we beschermen je wel." Zei hij en hij gaf me een kus op mijn hoofd en verliet de kamer. Ik nam gauw een douche, maakte mezelf klaar, pakte al me spullen in en liep naar beneden." He, hoe gaat het met je?" Vroeg Melanie." Ja wel goed hoor." Antwoordde ik ook al voel ik me zo rot van binnen, ik probeerde het niet te laten merken." Gelukkig maar schat." Zei ze." Oke mensen we gaan via de achterzijde van het hotel en....... He Seline je bent er weer." Zei Liam als Seline ineens binnen komt." Jup, dus we gaan via de achterzijde?" Vroeg ze." Ja, er staan 2 zwarte auto's voor ons klaar dus we moeten gaan." Zei Liam." Oke Let's go." Zei Zayn en we liepen naar de achterzijde en stapte in. Ik zat met Harry, Gemma, Seline en Liam in een auto en de rest in de andere auto." Dus, wat heb je gedaan met Jack?" Vroeg Gemma." Ik heb hem vast gemaakt aan een paal en in de kelder gelaten." Zei ze en iedereen keek haar aan." Ja wat, hij verdiende het." Dat gaat echt te ver." Zei ik en ze keken me aan." Ik had hem gemarteld." Zei Liam en ik keek hem aan." Wat?!" Vroeg ik." Moest hij m'n zusje maar niet meenemen, door hem weet je niks meer. Het is allemaal zijn schuld." Zei hij." Ik weet het, maar niemand verdiend dat." Zei ik." Hij wel." Zei Liam en ik keek naar het raam, omdat wist dat hier een groot discussie van ging komen.

~~~~~~~~~~

Een uur later waren we geland en waren we in London. We stapten uit en liepen de AirPort in. We liepen door een deur en er stonden allemaal mensen en paparazzi te wachten." What." Zei Harry." The." Zei Louis." Fuck." Zei Zayn." Hoe wisten ze dit?" Vroeg Seline." Ik heb geen idee." Zei Melanie en ineens kwamen er heel veel bodyguards naar ons toe. Harry deed z'n jas over me heen en zo liepen we naar de auto en reden weg." Dit was niet normaal, is dit altijd zo?" Vroeg ik." Soms nog erger." Zei hij." My god, hoe overleef jij dat?" Vroeg ik." Ik heb jou en de jongens, we helpen elkaar." Zei hij en hij pakte m'n hand en ik glimlachte.

De auto stopte voor een groot huis met een enorme tuin." Is dit onze huis?" Vroeg ik." Ja en van onze prinses." Zei hij en we stapte uit." Wanneer kan ik haar zien?" Vroeg ik." Niall land vanavond met haar, dus dan is ze vanavond nog thuis." Zei hij." Ik ben zo benieuwd! Op wie lijkt ze?" Vroeg ik en hij glimlachte en gaf me een fotolijst met haar foto erin.

" Ik ben zo benieuwd! Op wie lijkt ze?" Vroeg ik en hij glimlachte en gaf me een fotolijst met haar foto erin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Is there still hope?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu