Seloooo
Yazarken ben de Hyunjin'e çok sövüyom biliyonuz mu 😁
Dicek bişeyim yok
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Hyunjin)Hayatında ilk defa özür dileyen ben bu ilki bi periye mi yapmıştım, cidden mi? Ben kimseden özür dilemeyen Hwang Hyunjin, bi periye özür dilemiştim. Garip.
"Vampircik beni artık bırakmaya ne dersin?"
"Nereye gidiceksin?"
"Uf, napıcan ya!? Belki o kaslı kurdun yanına gide-" beni bilerek mi sinirlendirmeye çalışıyodu!?
Onu belinden biraz daha duvara bastırıp konuştum.
"Peri, sabrımı sınama!" memnuniyetle gülümsemiş ve ardından küçük bi kıkırtı bırakmıştı ortalığa.
"Evet, kesinlikle kıskançlığın sesi bu! Noldu, ilk günden bana aşık mı oldun vampircik?"
"Nalaka be! Ben, bi periye aşık olucam ha? Güldürme beni!"
"İşte yine yapıyosun, perileri aşağlıyosun vampir. Yeter artık!" beni hızla omuzlarımdan itmiş ve çıkmak için kapıyı zorlamaya başlamıştı.
"O kapıyı vampir güçlerinle dahi açamazsın pericik." arkasını dönüp bana sinirle bakmıştı.
"Sanane be! İstediğimi yaparım, bırak beni!" bağırıp sinirlenince ayrı bi tatlı olu- lan Hyunjin kendine gel!
Ona yaklaşıp omzundan tutarak kendime çevirip bu sefer kapıya yasladım onu.
"Burdan ben isteyene kadar çıkmazsın çilli." yutkunmuştu. Yutkunun ca oynayan adem elması dikkatimi çekme, hayır!
"Ne zaman bırakıcaksın?" fazlasıyla masum ve tatlı bir şekilde söylemişti bunu.
"Keyfim ve kahyasına bağlı." kafasını sallayıp başını yere eğmişti. Çenesinden tutup başını kaldırdım.
"Başını eğme peri, yoksa seni güçsüz sanarlar."
"Sanarlar? Güçlü olduğumu mu söylüyosun?"
"Eh, şey..." ne desem ki? Bana parlayan gözlerle ve o tatlı gülümsemesiyle bakarken ne yapmam gerekiyo ya!
"Öyle işte ya, bana bunu söyletme!"
"Seni bu yaşına kadar yanlış yetiştirmişler sanırım vampircik, seni ben düzelticem!" öyle tatlı bi heyecanla söylemişti ki bi süre erimiş halimden düzelmek için uğraştım.
"Tamamdır, sanırım ilk defa birine güveniyorum." bana gülümsemiş ve birden boynuma kollarını sarıp beni kendine çekmiş ve sarılmıştı.
"İlk önce sana yeterince sevgi verilmediğini düşünerek asıl sevilme duygusunu sana göstericem!" sıkı sıkı sarılmıştı bana. Boşta kalan ellerimi beline sarmış ve ben de ona sarılmıştım.
Bu his... çok güzeldi, ilk defa böyle güzel hissediyodum. Sanırım hayatımda hiç kimse bana sarılmadığı içindi.
"Bundan sonra düşmanlık yok vampircik, tamam mı? Herkesle düşman ol ama benimle olma." kafamı aşağı yukarı sallayıp onu onaylamıştım.
"Onun dışında bazı şeyleri söyleyemiyosun. Psikoloji hakkında bilgiliyimdir. Büyük ihtimalle en güçlü vampirlerden olduğun için ailen sana baskı yaptı be kendini fazla üstte tutmana, diğerlerine onları övücek bişey söyleyememeye itti bu durumda. Kimseden özür de dilemiyosun çünkü ailen sana bunu zayıflık olarak öğretti, yanlış mıyım?" çocuk 2 saniyede biyogrofimi çıkardı yuh!
"Evet, doğru dediklerin..."
"Ailen bu kadar baskıcıyken sana sevgiyi güzelce verebileceklerini sanmıyorum zaten." başımı sallayıp belindeki kollarımı sıkılaştırmıştım.
"Tamam, merak etme ben sana göremediğin sevgi ve şefkati vericem. Umarım benim iyiliğimden yararlanmıyosundur vampircik, lütfen yapma bunu tamam mı?" tekrar başımı salladım.
Birden kollarını benden çekip sarılmayı bırakınca istemsiz bi korku yayıldı vücuduma, kaybetme korkusu...
Bununla beraber belindeki kollarımı iyice sıkılaştırıp kendime çektim minik bedenini.
"Sakin ol vampircik, bi yere gitmiyorum. Gel benimle." ellerimi tutup beni çatı katının kapısının arkasına götürdü ve orda yere oturup yanını patpatladı.
Çöküp yanına oturdum. Sonra biraz kenara kayıp kafamı kucağına yatırdı ve saçlarımı okşamaya başladı.
"Normalde anneler çocuklarını dizlerine yatırıp saçlarını severler ama senin annenin bunu yaptığını sanmıyorum." haklıydı, annem yapmazdı böyle şefkatli şeyler.
"Annem beni dizine yatırıp saçlarımı okşarken hep şarkı söylerdi. Sana şarkı söylememi ister misin?" başımı sallayıp gözlerimi kapattım.
Şarkı söylemeye başlamıştı. Sesi çok güzeldi, fazlasıyla güzeldi hem de...
Bir süre sonra da onun kucağında uyuya kaldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hyunjin'imin anasına sövmek serbest
Felix'e dövdürecem o kadını
Felix'e olmazsa Rose veya Jennie dövecek
Ama illa dövülecek o kadın
Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💞Beğendiyseniz ne mutlu bana 💖
Oy vermeyi unutmayın!
Sizleri seviyoreeeeee 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.