Seloooo
Lan niye kimse bana Hoseok'u yazmadığımı söylemedi ya!
Shiplere göre gittiğim için unutmuşum Hobi'mi
Jung Hoseok
•En güçlü büyücülerden sonra gelen en güçlü 2. büyücülerden biridir
•Gücü zamanı durdurmak ve görünmezliktir
•Gücünü kullandığı zaman gözleri turkuaz rengini alırUmarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💕
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Rose)Jimin'le beraber kafeteryaya geri dönüp bizimle kalıcakların yanına gittik.
"Yoongi, 4'lü kalıcaz haberin olsun."
"Niye ki?"
"Biz Rose ile farklı yataklarda yatamıyoruz, yatrsak 1 saate ölürüz." başını sallayıp tekrar arkadaşlarına dönmüştü.
"Lalisa!"
"Ne var pis sinek!?" sakin ol Rose, katil olamicak kadar güzelsin, sakin ol!
"4'lü kalıcaz."
"Ya ben sizin birinizle upraşamıyorum 3'ünüzle mi uğraşıcam!?"
"Hey, ben peri değilim yalnız!"
"Harika! 2 peri 1 vampirle beraber kalıcam, daha ne kadar kötüleşebilir!?"
"Kapa çeneni pis cadı! Yürü Jimin, gidelim!" arkamızdan göz devirip önüne dönmüştü.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)Gözlerimi açtığımda Hyunjin'in kucağında uyuya kaldığımı fark esip doğruldum ve uyuyan Hyunjin'e baktım.
Gerçekten de yakışıklı biriydi, fazlasıyla aşık oluna- hayır Felix, arkadaşın o senin. Olmaz!
"Hyunjinnn." onu dürtüp uyanmasını bekledim. Yavaş yavaş gözlerini aralayıp bana baktı.
Beni görünce gülümsedi ve saçlarımı karıştırıp ayağa kalktı. Elimden tutup beni de kaldırdı be beraber kafeteryaya indik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kafeteryaya indiğimizde herkes sinirli görünüyodu. Biz gittikten sonra noldu acaba?
"Noldu?" Jeongin'e yaklaşıp sorduğum şeyle bana dönüp gülümsedi.
"Kimin kiminle kalacağı belli oldu." umarım kalacağım kişi büyücülerden biriyle değildir!
"Ben kiminle kalıyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.