Düello

513 45 41
                                    

Selooooooo

Evet birilerini döveceğuk hehehehe

Haydin Bismillah

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)

"O zaman düello başlasın!"

Hyungum elinden ilk seferde duman çıkarmasıyla Hyunjin beni kendine çekip havalandı.

Ardından ne kadar istemesem de hyunguma doğru şimşek atmaya başladım ama vampir güçlerinden dolayı sürekli koşarak kaçıyodu.

Jisung köşede durmuş etrafına bakınıyodu. Birden yere çakılmamızla Jisung'a baktım, bizi yere düşürmüştü.

Yerdeki dumandan etkilenmeye başladığımda aradan sıyrılıp uçarak hyungumu itekledim. Bununla duman kesilince hızla Hyunjin'i iyileştirdim.

"Felix olmasa bi hiçsin Hyunjin." Minho hyungun dediğiyle Hyunjin sinirle ona baktı. Bi süre sonra hyungum ellerini kendine doğrultmuş ve dumanını çıkarmıştı.

Hyungum yere yığılırken Hyunjin gülümsüyodu.

"Cani gibi görünüyorum dimi?" bana bakarak sorduğu soruyla saçlarını karıştırdım.

"Önemli değil, ben de masum değilim. İçerde öldürdüğüm adamlar düşünülünce bu çok masum kalıyo." dediğimle gülüp Jisung'a dönmüştü.

"Onu da düşürmeli miyim?"

"E-eve-AĞH!" hyungum yerde kıvranırken konuşmuştu.

"Pekala Jisung, hadi bakalım!" birden geriye doğru uçmuştum.

"Can kaynağını yitirirsen kolaysın." Jisung bana vurmaya başladığında onu doğru şimşek çaktırıyodum ama çoğundan kaçmıştı. Kaçamadıkları da onu düşürmeye yetmemişti. Jisung birden durmuştu.

"Çillim." Hyunjin'e baktığımda kırmızı gözleriyle Jisung'a bakıyodu.

Tek şimşekle Jisung'u da yere serdiğimde oturduğum yerden ellerimi havaya kaldırdım.

"Yehhuuuuuu!" Hyunjin yanıma gelip elimi tuttuğunda kendimi iyileştirip hızlıca hyungumun yanına gittim.

"Üzgünüm hyung, dur seni iyileştiriyim." Minho hyungu iyileştirdikten sonra Jisung'u da iyileştirdim.

"Benim kardeşim olmasa kazanamazdın Hyun." göz devirip güldükten sonra Hyunjin'in yanına gidip kolundan çekiştirerek geldiğimiz koridora doğru yürümeye başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Herkes normalde odasında kimle kalıyosa onunla kalıcak, tamam mı? Ben Jimin'le kendi odama geçiyorum, siz burda ayarlarsınız." Yoongi hyung ve Jimin hyung gidince biz de odalarımızı seçip içeri geçtik. Odada sadece 1 tane yatak vardı.

"Ama ben bi kurtla aynı yatakta yatmam!"

"Ben de!" Jin hyung ve Seungmin bağırdıklarında onları susturup odalarına soktuk.

"1 yatak var, rahatsız olursan seninle yatmayabilirim."

"Saçmalama, önemli değil." bana gülümseyip duvar kenarına yattığında ben de yanına yattım.

Beni kendine çekip arkadan belime sarılmış ve kafasını enseme yaslamıştı.

"İyi geceler çillim."

"İyi geceler vampirim." gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.

(Minho)

"Tek yatak var lan biz nasıl yatıcaz?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Superno Skz x Bts x BpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin