Vampir Krallığı

968 77 144
                                    

Seloooooo

İlk defa fantastik fic yazıcam

Başka fantastik hikayelerim var ama hiç fantastik fic yazmadım çok heyecanlandım wağağğağaa

Neyseh

Umarım beğenirsiniz💗

İyi okumalar💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Yoongi)

Sabahın köründe tabutumun tıklanmasıyla uyandım. Evet, vampirler de uyur. Kim çıkarıyo bu vampirler uyumaz saçmalığını? Biz powerbang mi bulup enerjimizi depolicaz?

Tabutu aralayıp kimin tıklattığına baktım. Hizmetçilerden biriydi. Nedense bu kızın bana aşık olduğunu düşünüyorum, bana fazla yakın davranıyo.

"Günaydın Yoongi-shi, babanız sizi çağırıyo!"

"Bana Yoongi-shi deme hakkını sana kim vermişti?"

"Ah, özür dilerim prens Yoongi. Ağız alışkanlığı."

"Bi daha olmasın." kız başını sallayıp odadan çıkmıştı. Onun yerinde bi erkek olsa onunşimdiden kazıpa oturtmuştum ama kadınlara el kalkmaz.

Tabuttan çıkıp üstüme daha düzgün ve resmi bişeyler giyip taht odasına doğru yürümeye başladım.

Tabuttan çıkıp üstüme daha düzgün ve resmi bişeyler giyip taht odasına doğru yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taht odasının önüne geldiğimde kapıdaki askerler kapıyı açmış ve geçmeme izin vermişlerdi.

İçeri girdiğimde babamla konuşan vampir bir kız gördüm. Ben girdiğim gibi ikilinin bakışları beni buldu.

"Yoongi, bu Kim Jennie. Bu kızla evleniceksin, itiraz istemiyorum."

"Ne!?"

"Ne!?" kızla aynı anda aynı tepkiyi vermiştik.

"Ancak kralım ben bunu istemiyorum. Buraya sadece askerlik yapmaya başlamak için geldim. Ben prens Yoongi ile evlenemem efendim, saygısız ettiysem üzgünüm."

"Evlenmiyoruz baba, konuşma bitti!" hızla arkamı dönüp çıkaçakken gür bir ses birden bağırmaya başlamıştı.

"BİR DAHA EMİRLERİME KARŞI GELMİYOSUNUZ, İKİNİZ DE!" arkamı döndüğümde Jennie korku dolu gözlerle bana bakmıştı.

Elinle Jennie'yi yanıma çağırmıştım. Korkuyodu, bunu gözlerinden anlayabilirdim. Korktuğunu belli etmeyi istemiyodu, adımları cesurcaydı. Gözlerindeki korkuda saniyeler sonra düzelmişti zaten.

"Şimdi arkama geç ben bağırınca hızla koşup arka kapıdan çık, tamam mı?" fısıldayarak söylediğim şeye kafa sallamıştı.

Jennie, Tae ile ikiz olduğu için tanıyodum. Az çok samimiyetimiz vardı. Ona zarar gelmesini istemiyodum bu yüzden.

"UNUTMA BABA, SEN KRALSAN BEN DE PRENSİM VE BİRKAÇ GÜN SONRA TAHTA GEÇİCEM! O YÜZDEN SÖZLERİNE DİKKAT ET!" nasıl bu kadar cesaretlisin derseniz, ben babamdan bile güçlü bi vampirim. İstesem onu öldürmem sadece saniyelerimi alır. Yani asıl bu soruyu ona sormanız gerek.

Bağırdığım an Jennie hızla koşmaya başladı. Vampirler zaten hızlı koştuğu için saniyeler sonra arka kapıdan dışarı fırlamıştı bile.

"Ah, kahretsin! Bu, bu hafta kaçırdığın kaçıncı kız Yoongi! Evet tahta geçiceksin ama bi katliçe de olmalı! Kendine gel ve en kısa sürede evlenicek bi kız bul!" bu adam da hala anlamadı benim erkeklerden hoşlandığımı, arada bi mal mı diye düşünmüyo değilim.

Göz devirip taht odasından çıktım ve çıkışa doğru ilerledim. Dışarı çıkıp biraz temiz hava almaya ve bizimkilerle konuşmaya ihtiyacım vardı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Arkadaş grubunuzdaki en büyük ve en olgun kişi olmaz çok zor arkadaşlar, denendi onaylandı.

Şu anda çimlerin arasında oturmuş çimlerde ayin yapar gibi kafa kafaya verip dönen Tae, Jk ve Hyunjin'e bakıyodum. Yanım da da Minho aynı benim gibi bu malları izliyodu. Yüzünde tiksinici bi ifadeyle.

"Lan siz ne çeşit mallarsınız, ayin yapmak istiyosanız gidin büyücü veya peri olun be!"

"Iyyy, ben o uçan varlıklardan biri olmam be!" diyip kendini çimlere bırakmıştı Hyunjin. Sonra aniden bi çığlık attı.

"Noluyo lan!?"

"Lan arı var! İMDAAAT!!" bu çocuk vampir olduğunun farkında mı yoksa vampirim diye bizi mi kandırıyo?

"Gerizekalı vampirsin sen, arıdan niye korkuyon mal!?" diye Hyunjin'in üstüne yürümüştü Minho.

"Ya ne bilimben be! Gelme üstüme, daha yeni travmalık oluyodum, iyi değilim!" Minho'nun birden kafasına vurmasıyla bir daha bağırıp kendini yere atmıştı.

"Kes lan Feriha'lık yapmayı, kalk ayağa ve kendine gel, en güçlü 3 vampirden biri olup bir yandan da böyle olmak..."

"Ya bi sus be! Ben sırf gülün diye kendimi kepaze ediyorum siz bana çıkışıyosunuz, gerçekten ayıp!"

"Bi günlüğüne bizi güldürmeye çalışma Hyunjin, bakalım cidden sırf bizim için mi yapıyosun bu mallıkları."

"Meydan okuma kabul edilmiştir, Minho'yu göt etme modu aktif." birden mimikleri ciddileşmiş ve gelip yanıma oturmuştu.

Tae ilerde Jennie ile konuşuyodu. Jk onların tanında sadece onları dinliyodu, bi de arada bi Tae'ye be olduğunu anlayamadığım şekilde bakıp kafasını çeviriyodu.

Birden yanımızda beliren karliyet habercisi ile ben, Hyunjin ve Jennie dışındakiler bi çığlık atmıştı. Lan Hyunjin bağırmadı! Söylediklerinde ciddiydi herhalde.

"Merhaba prensim ve prensin arkadaşları, kraldan bi haber var. En güçlü ve en güçlü 2. vampirlere haberim var." hepimiz dikkatle adamı dinlemeye başlamıştık.

"4 ırk için ortak bi okul açılıyomuş, hem ırklar arası samimiyeti arttırmak hem de ırkların gelişimi için her ırkın en güçlü ve en güçlü 2. sıradaki vampirleri bu okula yollanılıyo. Yani yarın yola çıkıp o okula gidiceksiniz. Okul yatılı. İyi şanslar efendim, görüşürüz."

Adam geldiği gibi aynı hızla birden geri gitmişti. Arkasında ise şaşkın bir grup vampir olan bizi bırakmıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seloooooo

Ay bence güzel oldu gı

Dicek bişeyim yok

Umarım beğenmişsinizdir💗
Umarım güzel yazabilmişimdir💞

Beğendiyseniz ne mutlu bana 💖

Oy vermeyi unutmayın!

Sizleri seviyoreeeeee 💋

Sizleri seviyoreeeeee 💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Superno Skz x Bts x BpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin