Yarı Kardeş

305 41 68
                                    

Seloooooo

Şimdi biraz da piçoz vamoirimiz kral Min'e işkence çektirelim he?

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Jimin)

Kucağınd aolduğum vampirim karşımdaki vampir tarafından zarargörmüştü. BENİM vampirime biri zarar vermişti. İşte şimdi ağzına ok pis sıçıcaktım.

Yoongi'nin kucağından kalkıp karşımdaki vampirin tam altından bi sarmaşık çıkartıp götüne sokmamala adam inleyip yere düşmüştü.

"Ben dediğimi yaparım." Minho büyükçe bi kahkaha atıp yere düşmüştü.

"Kafandan çıkarmamı ister misin?" sarmaşığı onun içinde biraz ilerletince hızlıca dizleri üstüne çöküp yere kapanmış ve yalvarmaya başlamıştı.

"Lütfen sana yalvarıyorum ki acı bana, beni bi daha görmezsiniz bile." başımı Yoongi'ye çevirdim.

"Yoon, sen bu adama böyle yalvardın mı hiç?" Yoongi başını yere eğip bişey söylemeyince bu evet oluyodu.

"Peki bu piç sana merhamet etti mi?" Yoongi yine bişey demeyince sırıtıp adamın kollrına ve bacaklarına sarmaşık sarıp hepsini yanlra doğru açtım.

"Ne tip işkenceler denesem acaba, hmmmm..." ben düşünürken adam çırpınıyo ve kokuyla bana bakıyodu.

"Ah, buldum!" sevinçle ellerimi çırptıktan sonra dikenli bi sarmaşık yaratıp dikenlerinden birini kopardım ve başka bi sarmaşığın ucuna bağladım.

"Çükünü kesiyim mi la?"

"KES KES KES KES!" Minho ilerden bağırıyodu sürekli olarak.

"La Minho sussana lan! Chim, sakin olur musun?" Yoongi yerden konuşmuştu.

"Olmaz canım, bu adama daha çok çektiricem." Yüzümü elimle yapatıp sarmaşığı ilerlettim.

Adamın çığlığıyla ve ellerimi sıçrayan bi miktar kanla sarmaşığı geri çekip adama baktım.

"Oha lan cidden yaptı, YÜRÜ BE JİMİN!" Minho hala bağırıyodu.

"Lü-lütfen bırak be-AĞĞH! Yemin ede-ederim ki gidicem burdan be-beni bi daha görmezsi-ni-ağğğh!" adama dümdüz baktım.

"Kurtulma imkanın olduğunu mu sanıyosun lan!?" Lisa'yı hanıma çağırdığımda hızlıca bi portaldan geçip yanıma geldi.

Kulağına planımı fısıldadığımda sırıtıp başını salladı.

"Evvvvet şimdi sıradaki ve son işkence, paikolojini bozarak seni öldürücem!" dediğimle Yoongi tişörtümü çekiştirdi.

"Katil olmanı istemiyorum ama!" alttan alttan bi kedi gibi bana bakıyodu, uf yicemmm! Dizimin üstüne çöküp ona yaklaştım.

"Min, katil olsam bile çoğu insan beni kahraman olarak bilicek. Emin olabilirsin!" tekrar ayağa kalktığımda Lisa ihtiyacımız olan şeyleri sihirle yaratmıştı.

Bi ateş ve onun üzerinde düz bi bakır tepsi.

Lisa ateşi yakınca ucu keskin dikenli sarmaşığı tekrar adama yaklaştırdım.

"Hazır mısın ölmeye piçoz vampir?" adam korkuyla bana bakıp çırpınmaya başlamıştı.

"İMDAT, KURTARIN, ÖLDÜRÜCEKLER BENİ YARDIM!" Felix kürden çıkıp alanın tam ortasında gitmişti, Hyunjin de hızlıca yanına.

Kapı açılıp içerisi vampir askerlerle dolunca Felix sırıtıp Hyunjin'in elinitutmış ve havalanmıştı. Bununla askerler hemen Felix'e yönelmişti.

Superno Skz x Bts x BpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin