Seloooooooo
Çok eğlenceli bi bölüm oluca UHUUUUUĞ
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)Çok korkuyodum şu an ama nedeni kafamdaki silah asla değildi, Hyunjin ölüm acısı çekiyodu. Ona bişey olmasından korkuyodum.
Bi yandan da bu olanların şokuyla konuşamıyo sadece Hyunjin'e bakabiliyodum. Neden onu bu kadar önemsiyodum ki? Sanki o benden daha önemliydi benim için, hatta sanki gazla kalır direkt benden önemliydi o benim için.
Büyük ihtimalle sevdiğim bi arkadaşım olduğu içindi, evet. Başka neden olsun ki zaten ahahaha.
Of kimi kandırıyorum ki? Ona galiba aşık oluyodum, ama nasıl?
Hyungum küresini yumruklayıp sürekli olarak bana bağorıyodu.
"FELİX, SAKİN OL TAMAM MI!? GELİCEM BE ALICAM SENİ GÜZELİM ŞÜTFEN SAKİN KAL!" Jeongin kendi küresinden benim adımla bağırıyodu.
"FELİX HYUNG!" Hyunjin canı acıdığından bağırıyodu.
"AĞĞĞĞĞH!" bense susuyodum, konuşmayı unutmuş gibi...
Ama artık bişeyler yapmam lazımdı, benim dışımda kimse güçlerini kullanamazken kullanabilen benim artık bişeyler yapması lazımdı.
Ölümü göze alarak şakağıma dayanmış silahı hızlıca döndürüp kendimeden uzaklaştırdım ve canımın acımasını umursamadan hızlıca ayaka kalkıp silahı o vampirin elinden çekip aldıktan sınra adamı silahla vurdum ama vampirlere kurşun işlemediğini o an hatırladım.
Adam gülüp bana yaklaştığında silahı adamın kafasına fırlatıp biraz uzaklaştım ve adama şimşek çarptırdım.
"YAKALAYIN ŞU PERİYİ!" askerler bana yöneldiklerinde havalanıp havada bacak bacak üatüne attım.
"Gelin bakalım götünüz yiyosa." güldüğümde vampirler uçarak bana yaklaşmışlardı, bense sadece onlardan kaçıyodum. Bi bakıma diğerlerine zaman kazandırıyodum, belki kaçmanın bi yolunu bulurlardı.
Ama hiçbişey olmayınca ve Hyunjin'in çığlıkları daha da artınca göz devirip tek şimşekle arkamdaki vampirleri indirip Hyunjin'in yanına indim.
"Vampirim, sakin kal ben geldim." Hyunjin zorlukla gözlerini açıp bana baktı.
"Öldüm dimi, şu an cennete olduğum için melek görüyorum." dedikleriyle güldüm.
"Bi dakka ben cennete gidemem ki, Felix gerçek misin sen?" başımı sallayıp ağdaki elektiriği elime alıp arkamdan bana yaklaşan ve fark etmediğimi sanan askere attım ve ağı da alıp kenara fırlattım.
"Hyun, gücünü kullanabilir misin?" Hyunjin başını sallayıp Yoongi'nin kardeşine (?) baktı.
Bi süre sonra çocuk kendi askerlerine elektrikli ağlarını atmaya başladığında sırıttım.
Ama birden çocuk durup bize baktığında Hyunjin'e baktım, o da şaşkındı gücünden kurtulduğuna.
"Babam hep böyle durumlar için beni eğitmişti. Zihnimi kontrol edemezsin artık." Daha fazla asker bize geldiğinde şimşeklerle dayanmaya çalışıyodum ama olmuyodu çünkü benim de gücüm tükenmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.