Selooooo
Ankara'ya dönüyoreeee
Yolda yazıyorum bunu
Biraz midem bulanmıyo değil
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Yoongi)Denetmenler binaya girip müdürün odasına gittiğinde bahçede yere oturup sohbet etmeye başlamıştık.
"Yoongi, fazla durgunsun bugün. Normalde de öyle çok neşeli biri değildin ama bugün ayrı bişey var sanki."
"Evet fazla üzgünsün, hatta kalbin kırılmış Yoongi." kurt kız yanımıza gelip oturmuştu.
"Düşmanlığımızı biliyorum ama düşman olarak kalmak zorunda değiliz. Dostluk?" kız elini öne uzatıp konuşmuştu.
"Dostluk." Jennie elini uzatıp kızın elini sıkmıştı.
"Kalbi mi kırılmış?"
"Hmhm." kız başını sallayıp konuşmuştu.
"Uff, kurcalamayın hayatımı!"
"Hayatın da hayat olsa, hergün duygu durumun sıkılmış veya bunalmış oluyo. Bugün kalbin kırılmış ve üzgün hissediyosun. Noldu Yoongi? Anlat."
"Ya salı-"
"Ben ne olduğunu gayet iyi biliyorum." Rose yanımıza gelip oturmuştu.
"Jimin'in canı acır geri dön!" ani çıkışımla bakışları bana dönmüştü.
"Aptal vampir, kardeşim seni reddetmişken sen neden hala onu önemsiyosun!?"
"Bilmiyorum." başımı eğmiştim.
"Yoongi, kardeşimi bu hareketini asla desteklemiyorum. Hareketinin yanlışlığının farkındayım ve şu an ona bu nedenle kızgınım. Şu an acı çekiyo olabi-" ayağa kalkıp hızla Jimin'in yanına gitmiştim. kalbini tutuyodu ama yere düşmemişti.
Yanına gidip ona arkasından sarılınca acısı geçmişti ve bana bakmıştı.
"Yoongi?"
"Canın yanıyodu..." bana bakıp gülümsemiş ve sonra önüne geri dönmüştü.
"YOONGİ SEN TAM Bİ APTALSIN!" Rose ileriden bana doğru bağırmıştı ama umursamamıştım.
"YAH ROSE!" Jimin de ona karşı bağırmıştı.
Rose yanımıza gelip beni kolumdan tutarak çekmişti.
"Gerizekalı biraz trip atsana! Ya da konuşma bi süre onla."
"Ama canı yanıyodu..."
"Sikicem şimdi canını ha! Tamam ben yanındayım şu an yanmıyo canı. Kendini ağırdan sat olum!" başımı sallayıp bizimkilerin yanına döndüm.
"Keriz, Rose olanları anlattı. Lan ne diye hala çocuğun yanına gidion!?"
"Of, siktirtmeyin belanızı! Hayatıma da katışmayın!" göz devirip önlerine dönmüşlerdi.
Rose'nin dediğini yapıp bi süre onunla konuşmicaktım. Ne kadar onlara laf söylesem de haklılardı, bu konuda daha fazla kerizlik yapmicaktım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Biz konuşurken Rose ve Jimin yanımıza gelmişlerdi.
"Napıyonuz la!" Rose iyice keko olmaya başladı ama hadi hayırlısı.
"Gördüğün gibi uçuyoruz Rose'cim." Jennie'nin dediğiyle Rose göz devirmişti.
"Sana hala sinirliyim Jen, Lisa'ya yapmaya çalıştığın şeyden dolayı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.