Ay seloooooo
Nabinüz
Ezan okunuyo o yüzden imanlı bi bölüm yazacam 🧕🏻
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar💓
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Minho)Boş beleş koridorda gezinirken 1-Ayazılı bi oda gördüm. Burası Felix be Hyunjin'in oluvak odalarıydı.
Bu odayı görünce aklıma kendi odama çıkmak gelmişti. Neydi..... Heh hatırladım, 3-A!
Sanırım 3. kattaydı oda. Hızla vampir güçlerimi kullanıp 3. kata ulaştığımda 3 tane oda gördüm.
3-A'ya girip içeriye baktım. Klasik bi odaydı. Benim için bir tabut, tabutun yanında da bir yatak vardı.
Tabut simsiyahtı ve mor desenleri vardı. Oda fazla klasik gelmişti gözüme. Şu büyücü çocuk gelsin de ayatlatim ona, ehe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Jisung)"Bu aptal vampir kesin bizim odaya çıktı, orayı dağıtmadan gidiyorum. Bayy!" hızla yerimden kalkıp odanın olduğu kata sonra da odanın kapısına geldim.
Kapıyı açtığımda odanın ortasında durmuş odayı inceliyodu.
"Hah, büyücü gelmişsin. Şu odayı bi güzel dizayn eder misin? Fazla klasik." böyle bişey beklemiyodum. Aslında vampirleri severim ama bu vampirin kardeşi bi periydi ve unnieme zarar vermişti.
"Tamam." sihirle odadaki slyaların yerlerini ve renklerini değiştirmiştim. Oda artık siyah, mor ve lacivert tonlarındaydı.
"Oha çok iyi oldu! Helal lan büyuci!" dediğiyle gülüp valizlerimi buraya ışınlamış ve hepsini yerlerini gerleştirmiştim.
"Şey, benimkileri de getirebilir misin?" gö devirip onun valizlerini de ışınlamış ve üstümü sihirle değiştirip yatağa uzanmıştım.
"Sağolasın." o da eşyalarını yerleştirmeye başlamıştı. Ben de bi süre sonra oracıkta sızdım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Uyandığımda üstüm örtülmüştü. O vampir mi yapmıştı bunu. Gözümle görmeden inanmam!
Kalkıp etrafıma bakındım, hava kararmıştı. Saate baktığımda 22.13 olduğunu gördüm. Bizimkilerin uyuduğunu sanmıyorum.
Kafeteryaya ışınlandığımda bütün ırklar ordaydı, o vampir de atkadaşlarıyla beraberdi.
"Sung! Buraya gel!" hızla bizimkilerin yanına gittim.
"Noldu unnie?"
"Perilere, kurtlara ve vampirlere şaka yapıcaz, sen de bize yarrım ediyosun!"
"Nasıl yapıcaz?"
"Sen astral seyahetle önce bunların ırk ortak odalarına giriceksin ve be yaptıklarını öğreniceksin. Hangisi berde duruyo falan. Sonra da biz tam oldukları konuma ışınlanıcaz, böylece korkucaklar!" Bi sıkıntı olursa Hobi hyung zamanı durdurucak bizim dışımızdakiler için, sonra sorunu düzelticez ve devam edicez."
"Çok iyi fikir, ben varım!"
"Biz komple okeyiz zaten. Birazdan anonsa ederker ırk ortak odalarına geçmemi-"
"Bütün ırklar ırk ortak odalarına geçsin!"
"Sen çok dakik bi insansın unnie!"
"Eyw koçum, hadi gidelim!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Gittiğimizde ben hemen yere oturdum ve bağdaş kurup ruhumu bedenimden çıkardım. Tamamen çıktığımdan emin olduğumda gözlerimi açtım.
Şu anda bedenimdeki ve ruhumdaki gözlerim güç rengimi almıştı. Bunu görünce bizimkiler baş parmaklarını havaya kaldırıp bana işaret verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.