Seloooooo
Gecenin köründe yazıyoreee
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Jisung)O aptal peri yüzünden unniem az kalsın ölüyodu. Ama bi yandan da onun sayesinde yaşıyodu. Çok ironik...
O vampir çocukla beraber burdan çıkıp gittiklerinde sinirle abisine döndüm.
"Kardeşine edep nedir öğretmediniz mi!?"
"İlk o kız başlattı, burda gelip kardeşimi şuçlayamazsın!"
"Elbet ki suçlarım, onun yüzünden unniem ölüyodu! Kardeşini en kısa sürede uyar yoksa bunu senin yerine ben yaparım!"
"Kardeşim gayet doğru olanı yaptı, sen de onu peri olduğu için küçümsedin dimi? Kendini ezdiriceğini falan da sanmışsındır. Komik, ben kardeşimi böyle yetiştirmedim."
Sinirle kafeteryadan çıkıp tuvalete girdim. Ben bu çocuğu sikerim, gelmiş bana felsefe yapıyo amk!
Orda kendimi tutmasaydım da o periye dalsaydım keşke. Onu ilk gördüğüm yerde tahtalı köye yollicam!
O olmazsa abisini zevkle gebertebilirim. Ama birinin bunun cezasını çekmesi gerekiyo, değil mi?
Tuvaletten çıktım. Koridorda yürürken duvara asılmış bi duyuru gördüm. Burda kimin kiminle kalıcağı yazıyodu.
"Lee Minho mu? O kim ki acaba? Neyse, o peri veya onun abisi vampir olmasın da kim oluyosa olsun." kağıdı duvardan alıp kafeteryaya geri döndüm.
"Burda kim kiminle kalıcak yazıyomuş, alın bakın." herkes kağıdı koyduğum masanın başına doluşmuştu.
"Min Yoongi mi? Hanginiz Min Yoongi?" vampirlerin arsındaki en soğuk olan çocuk elini kaldırmıştı.
"Jungkook, biz beraber kalıyoz la!" gülüp diğer bi bampirin yanına gitmişti vampirlerden biri.
"Lalisa Manoban kim?"
"Ne, seninle mi kalıcam ben uçan böcek!?"
"Lisa sen misin!? İnanamıyorum! Değiştiremiyo muyuz!?"
"Hayır değiştiremezsiniz." hoparlörden gelmişti ses.
"Uf ya!"
"Han Jisung kim?" hayır, hayır lütfen o vampirle eşleşmiş olmiyim!
"İnanamıyorum seninle mi eşleştim ben!? Uf yaa!"
"Ay ben sana sanki çok meraklıyım küçük pis cadı!
"Kapa çeneni pis kan emici seni!" bana dil
çıkarıp gidip vampir masasına oturmuştu."Jennie Kim? Umarım vampir değilsindir."
"Üzgünüm pire yığını, maalesef vampirim."
"Uf ama ya!"
"Yang Jeongin? O burda olmayan peri mi?" apyal kurt heyecanla söylemişti bunu, cidden mi?
"Hayır benim." bi periden beklenmicek düz bi sesle konuşmuştu peri.
"O da olur, peri seviyorum kardeş!" peri çocuk anlık gülümsese de hemen gülüşünü silip peri masasına oturmuştu.
"Bang Chan?"
"Buyrunuz benim!"
"Ya tanrım ben kurtları sevmedikçe sen onları bana itiyosun, bunun neresi adil be!?"
"Hey, herkesi ırkına göre ayırmayın artık, ben gayet uysal ve iyi niyetli bi kurdum. Gerizekalı bazı kurtlar yüzünden kötülenmek istemiyorum!" sinirle gidip masasına oturmuştu.
"Kim Namjoon?"
"Sen de başlicaksın şimdi kesin kardeşin gibi."
"Ben insanları ırklarına göre yargılamam ama kurtlara güvenim yok yaşadıklarımdan dolayı. Bana bi kötülüğün dokunmazsa sana bişey yapmam." Jin gidip yerine oturmuştu.
"Ya ben tek kaldım yaaa!" Hoseok dudaklarını büzüp yerine geçmişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Rose)Benim Jimin'siz kalmamın imkanı yoktu. 1 saat ayrı durursak ölme imkanımız vardı!
Hızla bu müdürün odasına Jimin'i de alıp gittim. Kapıyı tıklattım hızlıca.
"Gir!" içeriden gelen sesle kapıyı açıp içeri girdim ve sorunu anlatmaya başladım.
"Efendim biz ikimiz ayrı ıdalarda olursak yaşayamayız. Ama ciddi anlamda, ölme riskimiz var. Lütfen bizim için bi çare bulabilir misiniz?"
"Tamam o zaman bi odaya 4 yatak koyalım ikiniz kaldığınız kişilerle beraber oraya geçersiniz."
"3 yatak yeter, biz ikimiz beraber uyuyoruz." adam başını sallayıp hallediceğini söylemiş ve bizi göndermişti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selooooo
Bu bölüm de kimin kimle kalıcağını görün baree
Bu beraber kalanlar shipler bu arada
Hoseokumla ben kalmak isterdim ama şimdi nalaka?
O yüzden koymadım
Bu fice ne kendimi ne de sizlerden birini eklemeyi düşünmüyorum
Bufic diğerlerine göre biraz daha ciddi bişey olsun istiyorum o yüzden
Neyseh
Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💞Beğendiyseniz ne mutlu bana 💖
Oy vermeyi unutmayın!
Sizleri seviyoreeeeee 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.