Selooooo
Bölüme geçeğk
Umarım beğenirsiniz 💖
İyi okumalar 💗
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Rose)Az önce araştırma yapmıştım olanlarla ilgili. Felix'in güç patlaması yaşamasının nedeni bi bağ nedeniyleymiş.
Hyunjin ile aralarında bi bağ olmalıymış bunun yaşanması için. Ama ne gibi bi bağ olabilirdi ki? İlişkiye dahi girmemelerine rağmen bunun mümkün olması imkansızdı.
Bu bağ ruh eşi bağı olabilir ama iki farklı ırk arası ruh eşi bağı imkansız gibi bişeydi. Ama bunun dışında mantıklı bi açıklama yoktu.
Bunu test etmek için bazı şeyler yapabilirdim. Bazı olumlamalar vardı.
•İki taraf birbirine dokununca güç patlaması
•İki tarafın birbirine yakınlaştıktan sonra varsa içlerindeki nefretin geçmesi
•İki taraf öpüşünce vücutlarının belli bi bölgesinde oluşan sembol
•İki taraf birlikte olunca güçlerinin renginde görünen ayBunlar gibi başka olumlamalar da vardı. Şimdilik bunları test etmeliydim ama öylesine test edebiliceğim bişey pek yoktu.
İki olumlama gerçekleşmişti ama eminolmak için en az 4 olumlamanın gerçekleşmesi gerekiyodu.
Ama onların öpüşmesi ve sevişmesi düşüncesi...
Diğer olumlamalara da bakmam lazım.
•İki tarafın birbirlerini bilmesi (örnek: bir kişinin gözü bağlandığı zaman diğerinin karşısındakilerden hangisi olduğunu dokunmadan bulabilir.)
•İki tarafın da birbirlerinin yerlerini bilmesi (örnek: biri kaybolduğu zaman diğerinin knun yerini bulması.)Evet, bunları deniyebilirdim. Yarın sabah denenmesi gereken şeylerdi.
Jimin şu an çok uzağımda değildi onyüzden acı çekmiyodum ama yanımda da değildi. O yatakta yatarken ben masadaki bilgisayarın başında bunları araştırıyodum.
Yoongi tabutundaydı. Lisa ise uzun zamandır beni kesiyodu. Akşam olanlardan dolayı onunla göz teması kuramıyodum ama bakışlarını hissedebiliyodum.
Birden gelen cesaretle ona döndüm. Ona bakmamla bana gülümseyip yatağını patpatladı.
Çekinerek de olsa yanına oturduğumda belimden tutup kendine çekti ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı iyice.
Ben geri çekilince o iyice yaklaşıyodu. En sonunda sırtım yatakla buluştuğunda daha fala kaçıcak yerim kalmamıştı.
"Benden kaçamazsın peri kızı." Peri kızı demesi hoşuma gitmiyo değil.
"Orda dediklerimde ciddiydim, bi daha yapmak çok isterim güzelim." kızardığıma emindim.
"Burda mı?"
"Yer bana fark etmez peri kızı, o güzel dudaklarını tekrar hissetmeyi çok isterim." şimdi tepeden tırnağa %10000 kızarmıştım.
"Ta-tamam, istediğin zaman yapabilirsin sanırım." gülümseyip eğilmiş ve dudaklarıma küçük bi öpücük kondurmuştu.
"Bunu duyduğum iyi oldu, seni her gördüğüm yerde öpesin geliyo."
"Benimle oynamıyosun değil mi?"
"Nasıl yani?"
"Duygularımla oynamıyosun değil mi?"
"Evet önceden aptal bi cadıydım ama şimdi değilim, ayrıca hiçbir zaman karaktersiz bi şerefsiz olmadım güzelim." gülümsemiş ve ne kadar utansam da ben de onun dudağına bi öpücük kondurup hızla kaçmıştım.
Arkamdan kıkırdamış be yatağına uzanmıştı. Ben de bilgisayarı kapatıp Jimin'in yanına yatıp uykuya daldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Uyandığımda Jimin'i yanımda göremedim ama acı çekmediğim için çok uzaklaşmadığını düşünüyorum.
Doğrulduğumda arkamdan uzanan kafa beni öpmüş ve sonra önüme geçip bacaklarımın arasına girmişti. Evet, bu Lisa'ydı.
"Günaydın peri kızı!"
"Günaydın Lisa."
"Ama çok düzsün sen de bana bi lakap tak, olmuyo böyle." Kıkırdayıp bi süre düşündüm.
"Lili'm?" dediğimle gözleri parlamıştı.
"Sahiplik eki ha? Beni sahiplenmen hoşuma gitti peri kızı!" uzanıp tekarar dudağıma öpücük kondurmuş ve sihirle üzerini değiştirip beni kafeteryada beklediğini söylemişti. Biz şimdi sevgili miydik?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Felix ve Hyunjin'in odasından çıkıp kafeteryaya indiğimizde Jennie adındaki vampir Lisa'ya arkadan yaklaşırken birden göz rengi değişmişti.
Burdaki bütün herkesi araştırmıştım bu yüzden hepsinin gücünü biliyodum. Bu kız Lisa'yı etkilicekti.
Birden neden olduğunu anlamadığım bi öfke be kıskançlık duygusu gelmişti.
Sinirle Jennie'nin üzerine büyük bi dalga atıp onu duvara yapıştırdıktan sonra gidip Lisa'nın kucağına oturmuştum. Son hareketin nedenini ben de bilmiyodum ama içimden gelmişti ve yapmıştım.
Kucağına oturduğum Lisa'nın boynuna kollarımı dolayıp kafamı boynuna gömdüm.
O da ellerini belime koyup okşadı."Ne oldu peri kızı?"
"Lili'm o vampir kız senin üzerinde gücünü kullanacaktı."
"Ne!? Onun gücü ne ki!?"
"Cazibe, gücünü kullanıp seni ayartıcaktı büyük ihtimalle."
"Peki sen niye kızı duvara yapıştırdın, deli misin sen?"
"Hayır ya sen benimsin bana n-" dediğimi sonradan fark edip kuzaran yüzümü onun boynuna gömerek gizledim.
Oysa dediğim şeyle büyük bi kahkaha atıp beni iyice kendine çekti.
"Evet seninim peri kızı, seninim." kafamı kaldırıp ona bakınca dudağıma bi öpücük kondurup kafamı göğsüne yasladı.
"Rose?"
"Lisa?"
"Noluyo ya, ikizim niye bu cadının kucağında!?"
"Cadı falan ayıp oluyo Chim!"
"Ama papatyam sen niye ordasın?"
"Burası rahat ve güvenli hissettiriyo. Bizim masa çok uzak değil zaten canımız yanmaz civcivim sen git otur, ben burda oturucam." başını sallayıp Jeongin'in yanına oturdu.
"Rahat ve güvenli ha?"
"Hmhmm" kıkırdayıp saçlarımın arasına da bi öpücük kondurmuştu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selooooo
Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💖Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕
Oy vermeyi unutmayın!
Sizleri seviyoreeeeee 💋
Chaelisa ile kalın 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.