Yarı Vampir Ve Yarı Peri

595 56 150
                                    

Selooooo

Nabersinizzzzz

Size ne diye hitap ediyim canım okurlarım 😽

Fikirlerinizi belirtin yorumlarda

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Minho)

Felix ile aramızın düzelmesi beni fazlasıyla mutlu etmişti. Belli etmesem bile Felix benim hayatında en çok değer verdiğim 2 kişiden biriydi. Diğeri tabii ki de annem.

Kantine girdiğimizde herkes bize bakmıştı. Vampirler ve periler şaşırmış bi şekilde bakarken büyücü ve kurtlar göz devirip tekrar önlerine dönmüşlerdi.

"Hadi bakalım çillim, arkadaşlarının yanına git." bana bakıp kocaman gülümsemiş ve geri geri giderken bana öpücük atmış ve arkadaşlarıyla konuşmaya başlamıştı.

Ben de bizimkilerin yanına gidip oturmuş ve ne konuştuklarına kulak kesilmiştim.

"La Minho, bu kardeşin peri değil mi?" anlamazca ona bakıp başımı salladım.

"Bu çocuk neye güvenerek bi vampirle böyle konuşuyo ya!" dedikleriyle sinirlenmeden edememiştim.

"Perileri ve özellikle de yarı vampir olan bi periyi küçümseme Hyunjin!" hepsi anlamazca bana dönmüştü.

"Yarı vampir mi!?" Jennie'nin dediğiyle başımı sallayıp anlatmaya başladım.

"Felix, babamdan kaynakı olarak yarı vampir ama peri yanı daha baskın olduğu için şun an perilerin yanında. Ben de yarı periyim mesela." dediğimle Hyunjin büyükçe bi kahkaha atmıştı.

"Lan sen o sineklerden biri misin!?" Hyunjin'in bağırmasıyla tabii ki diğer ırklar da duymuştu bunu.

Arkamızdaki masada bi kıpırdanma oldu. Arkamı döndüğümde Felix'in masadan kalkmış sinirle Hyunjin'e baktığını gördüm.

"Hem abimi hem de ırkımı aşağladın demek ha?" kıkırdayıp Hyunjin'in üstüne yürümüş ve onu itip duvara yapıştırmıştı.
(Yazar: Arkadaşlar Felix Hyunjin'e dayamicak sakin.)

"Lan sen peri değil misin, bu kadar güçlü nasıl olabilirsin ki!?" sırıtıp kollarımı bağlayarak Hyunjin'e bakarak konuştum.

"Sana yarı vampir olduğunu söylemiştim, değil mi Hyunjin!?" bana bakmış ve sonra tekrar Felix'e dönmüştü.

Şimdi yalan olmasın ki çok komik görünüyolardı çünkü Felix Hyunjin'den kısaydı ve Hyunjin'i duvara yapıştıran tarafın Hyunjin olması fazlasıyla komiğime gitmişti.

"Bana bişey yapamazsın pericik, senden daha güçlüyüm. En başta vampirlerin en güçlülerinden biriyim."

"Ben de perilerin en güçlülerindenim. Noldu, ne değiştirdi bu hayatımızda?" Felix sırıtıp alayla konuşuyodu ama endişelenmeden de edemiyodum.

Bütün ırklar susmuş sadece bu ikiliyi izliyodu.

"Beni o şimşeklerinle durdurabiliceğini mi sanıyosun? Zihnini kontrol edip seni öldürmem sanıyelerimi alır!" Felix'in birden uzayan dişleriyle büyük bi şok yaşamıştım. Yarı vampir olduğunu biliyodum ama dişlerinin çıkabileceği aklımın ucundan dahi geçmemişti.

"Ah, küçük dişlerin varmış. Ne tatlı." kıkırdamıştı Hyunjin. Sonra eğilip Felix'in boyuna gelmiş ve yüzünü iyice yüzüne yaklaştırmıştı.

Birden dişlerini çıkartıp gözler önüne sermişti uzun azı dişlerini.

"Bak, ne kadar uzunlar. Korktun mu?" bu sefer kıkırdayan taraf Felix olmuştu.

Superno Skz x Bts x BpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin