Selooooo
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Lisa)Önümüzdeki kadın bize dönüp teker teker güçlerimizi denemeye başladı.
"İlk sen!"
"Han Jisung."
İyi q
"De Gücün!?" bu kadın neden bu kadar sert konuşuyodu!? Şu an ona gıcık oldum!Jisung yere bağdaş kurduktan sonra gözleri birden açılmış ve galaksi rengindeki gözleri görünmüştü.
"Bu ne be!?"
"Astral seyahat, sizin gücünüzden bin kat iyidir." dediğimle bana yaklaşmıştı. Haketti ama!
"Sen ne dedin!? Kim olduğunu sanıyosun!?"
"Lalisa Manoban, büyücü ktallığının tek varisi ve peri krallığının varislerinden birinin ruh eşiyim. Siz?" sırıtıp kadına baktığımda kadın korkmuş bi ifadeyle hemen önümde eğilmişti.
"Böyle daha iyi." diyip kahkaha atmıştım.
"Kimseyi küçümseme, çünkü asıl küçümsenmesi gereken kişi sensin!" kadın özür dileyip Jisung'un yanına geri dönmüştü.
"Yeterli." Jisung bedenine geri girip ayağa kalkmış ve bana bakıp göz kırpmıştı. Ben de karşılık verip gülümsemiştim.
"Sen?"
"Kim Seungmin."
"Gücün?"
"Abimle ortak."
"Abin?"
"Kim Seokjin."
"Hangisi."
"Yanımdaki."
"Gösterin." ikisi de kısa kısa konuşunca bi garip olmuştu.
Seyngmin, Jin'den uzaklaştıktan sonra yanındaki kadına kulağına bişey demesini söyledi.
Kadın eğilip bişey fısıldadığında Seungmin'in göz rengi değişti ve abisine telapati yoluyla analattı.
"Bunu dile getirmeli miyim?"
"Evet."
"Birini hoş bulduğunuzu söyledi, kim olduğunu da söyledi ama isterseniz söylemiyim."
"Neden ki?"
"Sahibi var."
"Anlayamadım."
"Boşverin, sesli dile getirmemi istiyo musunuz?"
"Evet."
"Jimin'i hoş bulduğunuzu söylediniz."
"Tam olarak onu demedim."
"Peki, siz istediniz. Jimin'den hoşlanmışsınız." birden Jimin öksürmeye başlamıştı. Çocuk şok oldu tabi.
Yoongi'ye baktığımda kadına garip garip bakıyodu. Birden kadının arkadında oluşan siyah bi yaratık onun boğazına dolanmış ve kadını boğmaya başlamıştı.
"YOONGİ, KES ŞUNU!" Yoongi sırıtmış ama hiçbişey yapmamıştı.
"Ya-yard-yardım ed-edin!" kadın öldü galiba.
"Yah, Yoongi!" Jennie onu durdurmaya çalışıyodu.
Jimin onun yanına yöneldiğinde Rose'den falz uzaklaştığı için çığlık atıp yere düşmüştü. Rose de tam düşücekken yanına ışınlanıp onu tutmuştum.
"Jimin?" Yoongi gözlerini çektiği gibi yaratık yok olmuştu. Sonra Yoongi hızlıca onun yanına gidip kucağına almış ve yanıma gelmişti. İkisi de soluk soluğa ayılmıştı.
"Seni aptal, neden beni bırakıyosun!" Rose Jimin'in kafasını vurcağı sıra Yoongi oraya elini koymuş ve Rose'nin tokadı Yoongi'nin eline gelmişti.
"Yah, delirdin mi Yoongi!?" Jimin Yoongi'nin omzuna vurup konuşmuştu.
"Ne be, sana yürüdü ben napıyım!? Bana yürüse bi kadın naparsın?"
"Banane der geçerim Yoongi!" Jimin'in sözüyle Yoongi birden yok olmuştu. Jimin de yere çakılmıştı.
"İyi bok yedin Jimin!" Rose yanağımdan öpüp ayağa kalkmış ve Jimin'in kafasına vurmuştu.
Geri yerime döndüğümde hiçbişey olmamış gibi teste devam ediyolardı. Cidden mi?
"Adın?"
"Jung Hoseok."
"Gücün?"
Hoseok birden ortadan kaybolmuştu.
"Hey!"
"IŞINLANMAK Bİ GÜÇ DEĞİLDİR!"
"YA IŞINLANMA DEĞİL ZAMANI DURDURMA!"
"O ZAMAN DURDUR AMA BENİM İÇİN DURDURMA!"
"TAMAM!" Sonra birden Hoseok yanımızda belirmişti.
"Tamam, gördüm."
"Siz?" bana gelince nasıl da resmileşiyo gördünüz mü?
"Lalisa Manoban."
"Gücünüz?"
Gücümle ırmandan kedileri ve tavşanları getirmiştim. Onları Rose'ye yönlendirin e Rose yere eğilip onları sevmeye başlamıştı.
"Güzel!" götü yemiyo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Seloooooo
Bugün 2 bölüm daha atarım
Bu denetimlerin hepsini bugüne atarım yani
Umarım beğenmişsinizdir 💗
Umarım güzel yazabilmişimdir 💖Beğendiyseniz ne mutlu bana 💕
Oy vermeyi unutmayın!
Sizleri seviyoreeeeee 💋
Yoonmin'le kalın 💚🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.