Selooooo
Yarın denize gidicez yuppiiiii
O yüzden yarın belki bunları cte denize götürürüm
Litle spoi 🤭
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Lisa)Rose nasıl olduğunu anlamadığım bi şekilde o öpüşmeden sonra beni kendine çekmiş ve ona karşı olan nefretimi yok etmişti. Bu nasıl bi güçtü?
Şu an kucağımda uyuyo oluşu... biz buraya nasıl geldik ki? En son düşmandık. Bu nasıl olabildi?
Kucağımdaki tatlı perinin saçlarını severken masada dönen muhabetten bi haberdim.
"Lisa, duyuyo musun? Sana diyoruz." kafamı hızla kaldırdım.
"Ha, efendim?"
"Sen bu sinekten nefret etmiyo muydun? Yoksa şu an onunla mı oynuyosun?" sinek sözüyle sinirlenmiştim. Şu an karşıdaki ormandan bi ayı çıkartıp ona salmamak için zor duruyodum.
"Sinek, demeye, nasıl, cürret, edersin!?"
"Lisa, göz rengin gidip gidip geliyo. Korkuyorum!" yan bi sırıtış atmıştım.
"Bence de kork."
(Jisung)
Lisa unnienin birden göz rengi değişmiş ve beyazlarını da o reng ele geçirmişti.
Birden camlar kırılmış ve içeri giren ayı ve kaplanlar tam olarak Jin hyungun atrafında durmuşlardı.
"Jin hyung, bi daha ne demiyomuşuz? Perilere sinek demiyomuşuz, dimi?" Jin hyung korkuyla kafasını sallamıştı.
(Lisa)
Jin hyungun baş sallamasıyla hayvanları geri ormana göndermiştim. Gözlerim eski halini aldığında kucağımdaki periye döndüm. Parlayan gözlerle bana bakıyodu, olanları görmüştü sanırım.
"Peri kızı, noldu? Niye bana öyle bakıyosun?"
"Lili'm seninle bi kaç test yapmamız lazım!" şaşkınlıkla ona bakmıştım.
Ayağa kalkıp elimi tutmuş ve beni de kaldırmıştı.
"Bana bi bez verir misin?" sihirle bi bez yaratıp ona uzattım.
Bezi alıp gözümü bağladı. Ne yapıyodu ki? Sonra önümde birkaç hareketlenme oldu.
"Tamam Lisa, önündekilerden hangisinin Rose olduğunu dokunmadan bulmaya çalış, güç kullanmak yasak."
Ne olduğunu anlamamıştım ama önümdekilerden bi tanesi garip bi şekilde beni kendine çekiyodu. O yüzden onun yanına gittim.
"Seçtiysen bezi çıkar." bezi çıkardığımda önümde Rose vardı.
"Tamam 2 test daha yapmamız lazım! Ama önce bi şeyi tekrar denicez. Dışarı çıksak daha iyi olur."
Beni kolumdan çekiştirerek dıları çıkarmıştı, diğerleri de bizimle gelmişti.
"Lisa bana sarılır mısın? Ama arkamdan." arkasına geçip ona sarıldığım.
"Ben gücümü kullanırken gözlerime bak." kafamı sallayıp ona bakmaya başladım.
Göz rengi değiştiğinde beyazları da aynı renge büründü. Sonra önünde tusunami denebilecek kadar büyük bi dalga attı.
Göz rengi eski haline geldiği zaman bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.