Seloooooooo
Diğer shipler aşşşşşşşşşşşşşşırınistendiği için o shiplere başlayacağuk
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Jennie)Jisung'un açtığı portaldan geçip dışarıya çıktığımda birden biri üzerime doğru düştü. O kişiyi tutmaya çalışıp ben de onunla düşünce göz göze geldik. Jisoo unnie üzerimdeydi.
"Pardon Jennie, portala alışık değilim de." hala üzerimden kalkmazken gözlerim istemsiz kıyafetinin dekoltesine gidiyodu.
"So-sorun değil unnie." yerde biz bakışmaya devam ederken bikaç adım sesi duymuş ama umursamamıştım, mis gibi bu anı kaçırır mıydım?
"Güzel bi vampirsin Jen."
"En güzel vampir derler bana. Sen de çok güzelsin unnie, temiz ve saf."
"Ah tatlım bana saf demek hayatının en büyük hatası olur. Kaç kişiyi öldürdüm ben, senin haberin var mı?" dedikleriyle şaşkınca ona bakmıştım.
"Ama unnie sende hiç öyle bi tip yok!"
"Herşey tip değildir güzelim. Masum görünüşümü kullanıp çok kişiyi öldürdüm. Bize bu görünüş avantaj olur."
"Size?"
"Benim gibilere."
"Hmm, iyi." Hala üstümde durmaya devam ederken gözlerim yine dekoltesine kaymıştı. Siktir, siktir, siktir, SİKTİR!
"Gözün sanki biraz yanlış yerlere kayıyo tatlım."
"Fa-farkındayım."
"Bunu derken de bakmaya devam ettiğinin farkında mısın?"
"E-evet."
"Neden bakıyosun?"
"Sanki fa-fazla açık."
"Hmm, böyle her açık dekolteliye bakıyo musun?"
"Hayır."
"Neden bana bakıyosun o zaman? Benden etkilendin mi?" siktir ne dicem ki?'senden çok hoşlanıyosum benimle evelen' falan mı dicem!? Offff!
"Eh, a-elj-ja"
"Sakin ol Jen, neyse ben anlicağımı anladım." üzerimden kalkmasıyla derin derin nefeslenerek ben de kalktım.
"Nefesini tutmamalısın tatlım, zararlı." gülerek kapıdan çıkarken ben de arkasından çıkmıştım.
"Unnie bilmiyosun buraları dur!" bana sönüp durduğunda hızlıca ona yetişip yanında yürümeye başladım.
"Doğru söyle Jen, benden etkileniyosun dimi?" sırıtarak sorduğu soruya karşı onu omzundan tutup döndürdükten sonra onu sertçe duvara yaslayıp dibine girdim.
"Peki sen Jis?"
"B-be-ben mi?" sırıtıp başımı salladığımda seslice yutkunmuştu.
"Aaa, demek etkileniyosun!"
"Ne-nerden çıkardın bunu?"
"Hareketlerin belli ediyo tatlım, beden dili okumakta iyiyimdir."
Yüzümü iyice yüzüne yaklaştırdığımda kalp atışlarını duyabiliyodum, aşırı hızlılardı.
"Kalp atılını bu kadar hızlandırabilmek çok güzel." Jisoo kızarıtken ben de gülüp geri çekildim. Daha doğrusu çekilemedim ve Jis beni yakamdan tutup kendine çekti ve dudaklarıma kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasiBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.