Seloooo
Ben bu fici çok sevdim diğer ficlere bölüm atamıyom o yüzden
Umarım beğenirsiniz 💗
İyi okumalar 💞
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Felix)Kucağımdaki vampirin uyuduğundan emin olunca ben de kafamı arkamdaki duvara yaslayıp gözlerimi kapattım ve uykunun beni esir almasına izin verdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Minho)Bütün okulu aramıştık ama yoklardı, hiçbir yerde yoklardı deliricem!
"Hey, buraya bakın!" en üst kattan gelen sesle periler ve vampirler olarak hızla en üst kata çıktık.
Bir kapının önünde kapıyı zorlayan ama açamayan Jeongin'in yanına gidip kapıya omuz attığım gibi açıldı.
(Yazar: Big Boy Linooooo)Burası çayı katı yani terastı. Etrafa bakındık ama kimseyi göremedik tam çıkacakken arka taraftan bi ses geldi.
Oraya gittiğimizde Felix'in kucağında uyuyan bi Hyunjin ve kucağındaki Hyunjin ile uyuya kalan bi Felix beklemiyoduk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~İkisini de kafetaryaya taşımış ve onları uyandırıp kısa (!) bi sorgu seansına başlamıştık Rose ile.
"Kaç saattir orda napıyosunuz?"
"Sadece konuştuk."
"Yeme beni Hyunjin, lan kardeşimi sikmedin dimi!?"
"Yah, hyung! Nalaka ya, ben götümü öyle kokay vermem!"
"Biliyorum çillim ama bu vampir bozuntusundan herşey beklenir!" Hyunjin başını yere eğmişti sözümle.
"Üstüne gitme onun, onunla dalga geçmeyi de kesin! Hepiniz!" bu çocuk bunu niye savunuyo lan!?
"Çillim, neden bu vampiri koruyosun?" Rose aklımdaki soruyu sormuştu.
"Sizi ilgilendirmez, üzgünüm unnie. Bi daha hiçbiriniz Hyunjin'e kötü davranmıyosunuz, tamam mı!?" Felix'in sözüyle atka masadaki kurtlar ve büyücüler gülmeye başladı.
"Pardon da bunu uçan bi aptala mı sorucaz?" büyücülerin arasındaki kız konuşmuştu.
"Sen gidip süpürgenle oynasana cadıcık!" Felix'im noldu sana da böyle oldun sen?
"Sözlerine dikkat et velet, seni öldürmem saniyelerimi alır!"
"Ah, o kadar fazla mı? Benim seni öldürmem 1 saniye bile sürmez cadı kız, o yüzden o aptal çeneni kapa ve otur!"
Kız birden ayağa kalkıp elinden çıkardığı büyüyü bize fırlattığında Rose bizi bi su küresinin içine almıştı.
Felix bu anı bekliyomuş gibi Rose'nin küresinin içinden şimşek fıtlatıp kıza isabet ettirdi.
Su nedeniyle daha da güçlenen elektrik kızı fena çarpmıştı ve yere düşüp bayılmasına neden olmuştu.
"Lisa!" büyücüler hızla masalarından kalkıp kızın başına geçmişlerdi.
"SEN NAPTIĞINI SANIYOSUN VELET!"
"Hakettiğini verdiği sanıyorum cadılar, bana bulaşmayın demiştim." Felix'ime napmışlar lan!?
"Ah, neyseki merhametli bi periyim." ayağa kalkıp kızın yanına gitmiş ve gücüyle kızı iyileştirmişti.
"Bana bi daha bulaşma cadı, yoksa bu sefer merhametli olmam!" Felix kafeteryadan çıkıp gitmişti.
Hyunjin hızla kalkıp onun beşinden gitmiş ve bizi şaşkınlık içinde bırakmışlardı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Hyunjin)"Hey, beni koruduğun için sağol çilli peri."
"Vaaay, pericipe noldu?"
"Bilemem, sen bana hala vampircik mi diceksin?"
"Ne diyim, yakuşuklum falan mı?"
"Fena fikir değil aslında çilli." bana başta açık bi ağızla bakmış sonra eski haline dönüp gülmüştü.
"Peki yakışıklı, rica ederim. Zaten o kız sabahki olaydan dolayı hak ediyodu." sırıtmıştı.
"Ama, çok cesurca davrandım dimi!? Benden korktular!" o kadar tatlıydı ki şu an az önceki kişiyle aynı kişi olduğuna şaşırıyorum.
Saçlarını karıştırıp kolumu omzuna atmış ve onu kendime çekmiştim.
"Eee, nereye?"
"Ne biliyim, sadece havalı olmak için çıktım ordan." büyük bi kahkaha patlatıp tekrar saçını karıştırdım.
"Çilli, çok tatlısın ama sen! Dayanamıyorum ya!" dediğime gülüp o da kolunu sırtıma atmıştı.
"O zaman terasa çıkalım mı?" onu başımla onaylayıp omzundaki elimi onun beline attıktan sonra hızla terasa gitmiştik.
Geldiğimizde beni elimden tutup uyuya kaldığımız yere götürdü.
"Gel, buraya oturalım." gidip yanına oturmuş ve ilerideki ormanı izlemeye başlamıştık.
Başını omzuma yatırdığında ona bakmıştım. Taylı tatlı gülüp ileriyi izliyodu. Bu görüntü içimde tarif edemediğim ve ne olduğunu anlayamadığım bişeyi uyandırıyodu.
Ben de kafamı onun kafasına yaslayıp onunla beraber ileriye bakmaya başladım.
"Ykışıklı."
"Hm?"
"Burası bizim yerimiz olsun mu?"
"Ha?"
"Burası diyorum, bizim yerimiz olsun mu? Üzüldüğümüzde falan bi kaçış yeri olsun, sadece ikiniz bilelim."
"Olur." gülüp sonrada kucağıma yatmıştı. O yatınca onun bana yaptığı gibi saçlarıyla oynamaya başladım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Selooooo
Bu Hyunlix çok tantlı oldu yaaağağağağa 😍
Valla yicem bunları ama bi sonraki bölüm başka bi sjipi yapsam daha iyi olucak çünkü Hyunlix ficine dönmesini istemiyorum bunun ŞZJSŞSLAİALİASKİD
Umarım beğenmişsinizdir 💞
Umarım güzel yazabilmişimdir 💗Beğendiyseniz ne mutlu bana 💖
Oy vermeyi unutmayın!
Sizleri seviyoreeeeee 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Superno Skz x Bts x Bp
FantasyBu hikaye vampirler, kutlar, büyücüler ve periler arasındaki arkadaşlıklar, düşmanlıklar ve aşkları anlatmaktadır.