Acı Anılar

383 40 25
                                    

Selooo

Smut değil ama yine de böyle bişeyler olucak o yüzden rahatsız olanlar okumasın

Bu fice hiç smut yazmak istemiyorum ama kesin bişey de söylemice

Umarım beğenirsiniz 💗

İyi okumalar 💖
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Rose)

Işınlandığımız yer bizim oda olunca şaşırmıştım.

"Niye burdayız Lisa?"

"Seni yicem de o yüzden." birden beni yatağa yatırıp üstüme çıkmıştı.

Dudaklarımdan öpmeye başlamıştı. O alt dudağımı emerken ben de onun üst dudağını emiyodum.

Dudağımı ısırınca ağzımı atalayıp inlemiştim. O aralıktan faydalanıp dilini ağzımın içine göndermiş ve dilime dilini sürtmüştü. Bununla aynı anda inlediğimizde ben de ona ayak uydurup dilimi onun diline sürtüyodum. Diliyle dudağımı yalayıp geri çekildi.

"Immh~ Rose!" bacaklarımı beline dolayıp kollarımı da boynuna sarmıştım.

Giydiğim tişörtün yakası biraz açık olduğu için göğüslerim belli oluyodu. Eğilip göğüslerime yöneldi.

Birden üstümdeki tişörtü büyüyle yok etmiş ve beni sütyenle bırakmıştı.

"Şu anda sütyenini çıkartmak istiyorum Rose, izin veriyo musun?" ay soruyo bi de yerimmm! Kafamı sllamamla büyüyle sütyenimi de yok etmeiş ve eğilip göğsümü emmeye başlamıştı. Dayanamayıp sürekli inliyodum.

"Ah, senden çocuğum olsun isterdim." dediğimle hemen başını kaldırıp bana koyu gözlerle bakmıştı.

"Ciddi misin?" başımı sallamamla hemen dudağıma yapışmış ve sertçe üzerime yatmıştı. Bununla ağzının içine inlemiştim.

Geri çekilip çıplak göğüslerimden birine kafasını yaslamış ve diğerini yalamaya başlamıştı.

"Ben de senin gibi güzel bi çocuğum olmasını isterdim Rose." kıkırdayıp saçlarını okşamaya başladım.

Yalamayı bırakıp sadece uzanmış ve kollarını belimin altından geçirip bana sıkı sıkı sarılmıştı.

"Bi daha bensiz ormana falan gitmiyosun. Hata bensiz tuvalete bile gidemezsin tamam mı?" kıkırdayıp başımı sallamış ve gözlerimi kapatmıştım.

Gözlerim kapalıyken Lisa yatmaya devam etmişti ama üstümü göğüslerimi kapatıcak şekilde örtmüş ve o da uyumuştu sanırım. Ben de bi süre sonra uykuya daldım zaten.

(Jimin)

Yorulmuştum, uykum vardı ve her yerim acıyodu. Önümde oturan Felix yaralarımı iyileştiriyodu.

"Bitti!" tam Yoongi'ye yöneliceği zaman onu durdurdum.

"Ben yapmak istiyorum." başını sallayıp Hyunjin'in yanına gitmişti. Anca ona gitsin zaten ya!

Bacaklarını öne uzatmış ve sırtını taş duvara yaslamış olan Yoongi'nin yanına gidip kucağına oturmuş ve Lix'ten aldığım malzemeleri kenara koymuştum.

Superno Skz x Bts x BpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin