@MeerteSchellevis
1. Hoe heb je #1 ontmoet?
Hoe heb ik hem ontmoet... Goede vraag weet je ik was toen 7 dat kan ik me amper nog herinneren.
2. Wanneer ben je verliefd op hem geworden?
Ik denk als ik het goed zeg de zomer van 2013. Dat was echt leuk toen hebben we namelijk samen met #3 en nog wat andere vrienden van mij en hem op een camping gestaan.
3. Waarom wilde je het geheim houden?
Omdat ik altijd zei dat ik geen vriendje wilde en nu heb ik dus met #1
4. Wie is jouw favoriete karakter in Why us? (Behalve je eigen personage, Destiny.) Een jongen en een meisje?
Als jongen Newt. (Duh) En als meisje... ik denk Jill. Maar die komt later nog in het verhaal.
5. Zullen we een keer samen een verhaal schrijven? Want ik ben wel goed in het verzinnen en zo maar in schrijven ben ik echt flut.
Ten eerste kan je hartstikke goed schrijven. En ten tweede: JA lijkt me erg leuk. Spreek ik je nog wel over.
6. Hoe kom je op zulke goede ideeën voor je boeken?
Meestal luister ik naar de Lyrics van de nummers die ik luister. (En mensen even 9/10 van de nummers die ik luister hebben geen Lyrics.) En dan kom ik op ideeën al moet ik toe geven dat ik nog nooit een nummer heb gehoord over een meisje dat niet kan praten of dat blind is (Will we ever get out of this?)
7. Als Thomas Brodie Sangster je verkering zou vragen, zou je dat dan over hebben voor je relatie met #1? (Ik zal hem niks door vertellen ik ken hem niet eens)
Ik ben stiekem getrouwd met hem dus... Ehm nee als ik eerlijk zou zijn. Ik zou dan bij #1 blijven want hoe erg ik ook van Thomas Brodie Sangster "houd" dat is broederliefde. Ik houd van hem als van een broer en van #1 ja. Ja dat is gewoon heel anders gewoon veel meer als echte verliefdheid.
8. Weet #3 (Kevin) ook wie je vriendinnen zijn?
Natuurlijk weet #3 dat. Over welke gekke moet ik anders praten? (Nee hoor girls love you <3.) Maar ja #3 weet wie dat zijn en het lijken hem hele leuke meiden.
@DaphnesStories
1. Wat was je eerste indruk van #1?
Nou hij leek mij een hele aardige en sportieve jongen en we zijn ook eerst heel lang vrienden geweest.
2. Zou je iets met schrijven willen doen in de toekomst?
Wie zou ik zijn als ik dat niet zou doen? Ik krijg zo veel complimenten over mijn schrijfstijl en ik vind het zo leuk om te doen dat er misschien wel een toekomst voor mij is in de schrijfwereld. En anders blijf ik het lekker online doen op Wattpad xD.
3. Wat is je favoriete pizza?
Dat was de Fruity Planet van Planet Pizza maar die zaak bestaat niet meer dus nu maak ik meestal zelf het deeg en de tomatensaus en beleg hem met waar ik dan maar ook trek in heb.
4. Wat is het leukste boek dat je ooit hebt gelezen?
Ik vind dit een hele gemene vraag. Want ik heb zo veel fantastische boeken gelezen. Hier op Wattpad maar ook boeken die echt gedrukt worden zoals bijvoorbeeld The Maze Runner. Ik denk dat als ik zou moeten kiezen tussen een verslag schrijven in het Frans en deze vraag beantwoorden dat ik voor het verslag zou gaan want dat is gewoon makkelijker dan deze vraag en voor de mensen die het nog niet wisten ik ben bagger in Frans. Maar ja deze vraag beantwoorden pfff. Kan ik niet gewoon een Frans verslag schrijven? Nee hé? Nou sorry ik kan echt niet kiezen. Ik kan nog geen eens een top drie selecteren en ja ik vind The Maze Runner serie fantastisch maar ik lees zoveel andere fantastische boeken dat ik nou niet zo één, twee, drie kan zeggen dat dat mijn favoriete boek of serie is. Dat kan ik gewoon weg niet.
JE LEEST
Without a Word ft. The Maze Runner
FanficWat heb je te zeggen als er geen geluid je mond verlaat? Wat is er te doen als iedereen je als dom beschouwd? Wat als er slecht 4 andere weten wat er echt is gebeurt? En Wat als er geen woorden overblijven om te spreken?