Sumru, geçmişiyle yüzleşmek için Holding'e geri döndüğünde, Talat ile beklenmedik bir şekilde karşılaştı. İkisi arasında bir gerginlik hızla ortaya çıktı. Geçmişte yaşadıkları korkunç anılar, hala aralarında derin bir yara bırakmıştı.
Talat, Sumru'yu Holding'e gelmesi konusunda uyarırken, Sumru'nun eski hatalarını tekrarlamamasını istedi. Ancak, Sumru, hala kötü niyetli ve hırslı olduğunu gösterdi. Tartışma hızla şiddetli bir kavgaya dönüştü.
Tam o sırada, holdingin kapısından Salim adında bir yönetmen girdi. Olayları izlemeye başladı ve Sumru'yu etkileyici bir şekilde izledi. Salim, Sumru'yu izlerken kalbinin hızla attığını hissetti ve ona karşı beklenmedik bir çekim hissetti.
Kavganın ortasında Salim'in varlığını fark eden Sumru, bir an duraksadı. Talat da bu fırsattan yararlanarak Sumru'dan uzaklaşmaya çalıştı. Ancak, Salim, Sumru'ya doğru ilerleyerek aralarına girdi ve kavgayı durdurdu.
Salim, Sumru'yu sakinleştirmeye çalıştı ve ona karşı bir ilgi duyduğunu itiraf etti. Sumru ise bu durumu kendi avantajına çevirme fırsatını gördü. İçindeki kötülüğü kullanarak Salim'i etkisi altına almak istedi. Salim, Sumru'nun cazibesine kapıldı ve ona karşı hissettiği derin bir çekimle büyülendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....