2 hafta sonra, Seher bir mektup alır. Mektup Laura'dan gelmiştir. Seher, mektubu titreyen elleriyle açar ve Laura'nın son vasiyetini okumaya başlar. Gözleri dolu dolu olur ve
Seher sessizce mektubu okurken, gözleri yaşlarla dolmaya başlar. Laura'nın kaleminden dökülen her kelime, Seher'in kalbini sızlatır.
"Seherim,
Eğer bu mektubu okuyorsan, artık aramızda değilim. Hayatım boyunca sana bir anneden çok daha fazlası oldum. Seni büyütürken hissettiklerim, tarif edilemez bir sevgiyle doluydu. Seninle geçirdiğim her an, benim için en değerli hazineydi.
Ölümüm yaklaştığında, içimde birçok duygu birikti. Ancak, sana bir şey söylemek istiyorum. Benim için en önemli şey, senin mutlu olman ve hayatında huzuru bulman. Her zaman güçlü ve cesur olmanı diliyorum. İnan bana, içindeki gücü keşfedeceksin.
Ayrıca, seninle gurur duyuyorum. Yaptığın fedakarlıklar ve sevdiklerin için verdiğin mücadeleleri gördüm. Kendine güven ve geleceğine olan inancınla ilerle. Sen, hayatta her şeyi başarabilecek güçlü bir kadınsın.
Son olarak, unutma ki aşk her şeyi değiştirir. Etrafındaki insanlara sevgini göster ve her fırsatta onlara destek ol. Böylece, gerçek mutluluğu yakalayabilirsin.
Seherim, seni sonsuz sevgiyle kucaklıyorum. Bu mektubu okurken gözyaşlarına boğulduğunu tahmin ediyorum. Ama unutma, her gözyaşı bir anıyı temsil eder ve ben hep senin yanında olacağım.
Seni seviyorum, meleğim.
Laura"
Seher, mektubu bitirdikten sonra içini derin bir hüzün kaplar. Laura'nın sözleri kalbine dokunur ve onun sevgi dolu hatıraları gözünde canlanır. Gözyaşları boşanırken, Seher kendi kendine söz verir. Laura'nın son dileğini yerine getirecek ve mutlu bir hayat sürecektir.
Seher damla ile konuşmaya depoya gider
Depo, büyük bir gürültüyle sarsılırken, ışıklar yanıp sönmeye başlar. Alevler yükselirken, duman depoyu kaplar. Seher, panik içinde Damla'yı bulmak için etrafta koşuştururken, kalp atışları hızlanır.
Dumanlar arasında siluetler belirir. Seher, nefesini tutarak Damla'yı gözlemeye çalışır. Sonunda, Damla'nın hareketsiz bir şekilde yere düştüğünü fark eder. Hemen yanına koşar ve onu kucaklar.
Depoda panik ve kaos hakimdir. Seher, Damla'yı güvenli bir yere taşımak için elinden geleni yapar. Ancak, dumanlar ve alevler arasında ilerlemek hiç de kolay değildir. Bir yandan da patlama nedeniyle çökmekte olan depo duvarları risk oluşturur.
Seher, Damla'yı sımsıkı kolları arasına alırken, çaresizlik ve korku hissi içinde hızla depodan çıkmaya çalışır. İçerideki yangın ve patlamalar devam ederken, zaman her ikisi için de çok değerlidir.
sonra beklenmedik bir şey olur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....