Seher, holdingin kontrolünü ele geçirmek ve markalarını yükseltmek için büyük bir reklam kampanyası düzenlemeye karar vermişti. Bu kampanyanın merkezinde, ünlü yönetmen Salim'i reklam filminin yönetmeni olarak seçmek vardı. Salim'in yetenekleri ve yaratıcılığı, holdingin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olabileceğini düşünüyordu.
Bir gün, Seher, holdingin merkezindeki toplantı odasında tüm yönetim ekibinin önünde bir konuşma yaptı. Heyecanlı bir şekilde, Salim'i reklam filminin yönetmeni olarak davet etti ve ona özel bir teklif sunmayı planladığını duyurdu. Salim'in vizyoner bakış açısına olan güvenini vurgulayarak, holdingin büyümesine katkıda bulunabileceğini ifade etti.
Toplantı salonunda sessiz bir bekleyiş oldu. Seher'in bu beklenmedik hamlesi, herkesi şaşırtmıştı. Ardından, Salim'i tanıyan ve yeteneklerine inanan birkaç kişi heyecanla alkışladı. Diğerleri ise merak ve endişeyle konuşmayı takip etti.
Konuşmasının sonunda Seher, Salim'e özel bir davet mektubu sunarak, reklam filminin yönetmenliği için holdingin kapılarının ona açık olduğunu söyledi. Mektupta, holdingin vizyonunu ve hedeflerini açıklayarak, Salim'in bu yolculukta yer almasını ve birlikte başarıya ulaşmayı teklif etti.
Seher'in cesur ve kararlı tavrı, Salim'in dikkatini çekti. Bu davetin, kariyerinde yeni bir yol açabileceğini düşündü. Holdingin büyük potansiyelini gören Salim, daveti kabul etmek için bir an önce geri dönüş yapacağını belirtti.
Böylece, Seher'in holdingin geleceğini şekillendirme hedefi bir adım daha ileriye taşınmış oldu. Salim'in cevabını beklerken, herkesin umut ve heyecan dolu bir şekilde reklam kampanyasının başlamasını bekledi. Seher'in vizyonu ve Salim'in yetenekleri, holdingin markalarını daha da yükseltecek ve başarıya ulaşmasını sağlayacaktı.
Salim'in reklam filmini izlemek için Seher'in arkadaşları da heyecanla holdingin merkezine gelmişti. Seher, arkadaşlarını ağırlamak için özel bir karşılama düzenlemişti. Holdingin girişinde, davetli arkadaşlarına hoş geldin demek için bekliyordu.
Nehir, Nilsu, Talat, Mert ve Erdem, Seher'in yanına gelerek ona tebriklerini iletti ve reklam filmini izlemek için sabırsızlandıklarını belirttiler. Seher ise gülümseyerek onları içeriye davet etti.
Holdingin gösterim salonunda, büyük bir perde açıldı ve Salim'in yaratıcı reklam filmi başladı. Reklam, müthiş bir görsel estetiğe sahipti ve holdingin markalarının gücünü vurguluyordu. Seher'in arkadaşları, reklamın başarısı karşısında etkilenmiş ve gururla dolmuşlardı.
Reklam filmi sona erdiğinde, Seher ve arkadaşları ayakta alkışladılar. Salon, umut ve başarıyla doluydu. Seher, arkadaşlarını yanına çağırdı ve onlara teşekkür etti. Birlikte büyük bir projeyi başardıklarını ve holdingin geleceğine yön verdiklerini hissediyorlardı.
Arkadaşlar, Seher'e reklamın büyüleyici ve etkileyici olduğunu söylediler. Salim'in vizyoner yönetmenliği ve holdingin yükselişine katkı sağlaması herkesi heyecanlandırmıştı. Birlikte, holdingin daha da büyüyüp gelişeceğine olan inançları daha da pekişmişti.
Bu özel anı paylaşan arkadaşlar, Seher'in yanında birbirlerini tebrik ederek ve geleceğe dair planlar yaparak geçirdiler. Holdingin başarısı için birlikte çalışmanın önemini vurguladılar ve daha da büyük hedeflere ulaşmak için birlikte hareket etmeye karar verdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....