37.BÖLÜM
Seher ve Talat, nihayetinde Damla ve Hamza'nın akıbetini keşfetmek için depoya ulaşırlar. Kapıyı açtıklarında içeride sadece boş bir depo görürler.
Seher: "Damla ve Hamza burada olmalı! Nerede olabilirler?"
Talat, endişeyle etrafı arar, ancak Damla ve Hamza'yı bulamaz.
Talat: "Bunun arkasında Damla olduğuna eminim. Onun yaptığı işler bu seviyede bir planlamayı gerektirir."
Tam o sırada, depodan gelen gizemli bir ses ikisini de irkiltir.
Ses: "Hoş geldiniz, Seher ve Talat. Benim küçük oyunumda nihayet buradasınız."
Seher ve Talat birbirlerine bakar ve sesin geldiği yöne doğru ilerlerler. Bir köşede, karanlıkta gizlenen Damla'yı görürler.
Seher: "Damla, ne yapıyorsun? Neden böyle bir oyun oynuyorsun?"
Damla, sinsi bir gülümsemeyle konuşur.
Damla: "Seher, artık senin gölgen altında kalmak istemiyorum. Her şeyi ele geçirmek için bu planı yaptım."
Talat: "Damla, ne diyorsun oğlum nerde Kendi arkadaşlarına ihanet etmekle ne kazanacaksın
Damla: "Benim kazanacağım her şey! Sizlerin gölgesinde ezilmiştim, ancak artık ben sahneye çıkıyorum. Hamza ile birlikte zenginlik ve güç benim olacak."
seherin gözü döner
seher:öldürürüm damla seni oğlum nerde damlaa
Seher, Damla'nın ihanetiyle karşı karşıya kaldığı anda sinirlerine hakim olamaz ve büyük bir sinir krizi geçirir. Depoda duvarlara doğru bağırarak ve yere çömelerek çaresizlik ve öfke dolu bir şekilde sarsılır.
Seher: "Nasıl yapabilir? Nasıl bana bunu yapabilir?"
damla kaçar
Talat telaşla yanına koşar ve Seher'i sakinleştirmeye çalışır.
Talat: "Seher, sakin ol! Her şey düzelecek. Şimdi bizim sana ihtiyacımız var."
Ancak Seher, kontrolünü kaybetmiştir ve hala duvarlara vurarak çığlık atmaya devam eder.
Seher: "Yeter! Yeter artık! Neden her şey böyle karmaşık olmalı? Neden her seferinde ihanete uğramak zorundayım?"
Talat, çaresizce Seher'in yanında dururken, Talat: "Seher, anlıyorum, çok zor bir durumdayız. Ama şimdi sakin olmalıyız. İçimizdeki gücü bulmalıyız."
Seher, yavaş yavaş sakinleşmeye başlar, gözleri yaşlı ve yorgun bir şekilde Talat'a bakar.
Talat, Seher'i kucaklar ve birlikte otururlar. Seher, sıkı sıkıya Talat'a sarılarak hıçkırıklara boğulurken, Talat da ona destek olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Ciencia FicciónMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....