Sumru ve Salim için stresli bir dönemin başlangıcıdır. Mahkeme günü gelir, Sumru ve Salim hazırlanır ve adliyeye giderler.
Mahkeme Salonu -
Mahkeme salonunda, Sumru ve Salim beklemektedir. Salim, Sumru'ya moral vermeye çalışırken, Sumru'nun yüzündeki endişeyi görebilirsiniz.
Avukat: *(Mahkeme salonuna girerek) Sayın Sumru, davayı başlatıyoruz.
Sumru, avukatıyla birlikte mahkeme salonunun içine girer ve duruşma başlar. Sumru, geçmişteki suçlamalarla yüzleşmek zorunda kaldığı için endişeli bir şekilde mahkemeye bakar.
Hakim: *(Ciddi bir şekilde) Sayın Sumru, suçlamaları ciddi buluyoruz ve bu davanın sonucu hayatınızı etkileyebilir. Lütfen duruşmada saygılı olun.
Sumru, mahkemede suçlananları duyduğunda kalbi hızla atmaya başlar ve baş dönmesi hisseder. Birden bayılır.
Salim: *(Panikle) Sumru!
Mahkeme salonu karışır ve Sumru'nun bayıldığına tanık olan herkes şaşkın bir şekilde bakar. Mahkeme salonu durur ve Sumru'nun sağlık durumu hızla değerlendirilmeye başlanır.
Salim: *(Endişeli bir şekilde) Lütfen, bir doktor çağırın!
Mahkeme salonunda Sumru'nun bayılmasının hemen ardından, acil servis çağrılır ve Sumru hızla hastaneye götürülür. Salim endişeli bir şekilde onun yanında kalır.
Hastane Acil Servis -
Sumru, hastaneye varır varmaz hızla müdahale edilir. Doktorlar, onun durumunu değerlendirmeye başlar.
Doktor: *(Hızlıca) Baygınlık geçirdi gibi görünüyor. Anlayışınız için teşekkür ederim, lütfen burada bekleyin.
Salim endişeli bir şekilde beklemeye başlar. Sumru, bayıldığı sırada gördüğü korkunç anıları düşünerek şoka girmiş gibidir. Gözleri açıktır ama kendisinde değildir.
Salim: *(Yumuşak bir sesle) Sumru, ben buradayım. Her şey yolunda olacak, inan bana.
Doktorlar, Sumru'nun durumunu değerlendirirken, Salim ve Sumru'nun arasındaki bağ daha da güçlenir. İkisi de bu zorlu anı birlikte atlatmanın önemini anlarlar.
Doktor: *(Salim'e) Endişelenmeyin, baygınlığı stres ve şok nedeniyle olmuş gibi görünüyor. Biraz dinlenmesi gerekiyor.
Sumru, bir süre sonra kendine gelir, ancak hala şoktadır ve yaşadıkları olayın etkisi altındadır.
Salim: *(Sevgiyle) İyi misin, Sumru?
Sumru: *(Titreyen bir sesle) Evet, Salim. Senin yanında olduğunu bilmek rahatlatıcı.
Sumru hastanede tedavi ediliyordu ve Salim endişeli bir şekilde yanındaydı. Sumru hala şoktaydı ve kendini toparlamakta zorlanıyordu.
Doktor: Sumru, biraz dinlenmen gerekecek. Bu stresli bir durumdu.
Sumru: *(Hala titreyen bir sesle) Tamam,
Bu sırada, odaya gizemli bir şekilde bir kadın girer. Kadın, hastanenin kimliği okunaklı bir şekilde yazılı bir kimlik kartı taşır, ancak daha fazla bilgi vermez.
Farah: *(Gizemli bir şekilde) Merhaba, ben Farah. Hemşireyim.
Salim: *(Şaşkın bir şekilde) Farah mı?
Farah: *(Ciddi bir ifadeyle) Evet, Farah. Sumru, seni görmeye geldim.
Sumru: *(Şaşkın ve hala şokta) Farah? Ama nasıl... Nasıl buradasın?
Farah: *(Dikkatlice) Sumru, uzun bir hikaye. Şu an senin yanında olmak istedim.
Salim, Farah'ın gelişi karşısında hala şaşkın ve şüpheli bir şekilde bakıyordu.
Salim: *(Dikkatlice) Farah, neden bu kadar gizemlisin? Ve Sumru'nun neden bu kadar şaşkın olduğunu anlayamıyorum.
Farah: *(Ciddiyetle) Sizi fazla endişelendirmek istemiyorum. Şimdi, Sumru'ya destek olmamız gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Bilim KurguMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....