60.BÖLÜM (BİR EFSANE'NİN SONU)

1 0 0
                                    


1hafta sonrasında Sumru ve Salim, üniversiteye başlama heyecanı içindedirler. Üniversitenin yeni başlangıcının tadını çıkarmak için hazırlanırlar.

Üniversite Kampüsü - İlk Gün

Üniversite kampüsü canlılıkla doluydu. Öğrenciler yeni sınıflarını bulmaya çalışıyor ve yeni arkadaşlar edinmeye çalışıyordu. Sumru ve Salim, kampüsün kalabalığına karışırlar.

Sumru: *(Heyecanlı bir şekilde) Salim, bu gerçekten büyük bir adım.

Salim: *(Gülümseyerek) Evet, Sumru. Birlikte olmak her şeyi daha da özel kılıyor.

İkisi de yeni bir başlangıcın tadını çıkarırken, sınıf arkadaşlarına ve kampüsün sunduğu olanaklara açık olurlar.

Derslik - İlk Ders

Sumru ve Salim, ilk derse katılırlar ve yeni ders arkadaşlarıyla tanışırlar. Üniversite eğitimlerine başladıkları bu an, yeni bir dönemin başlangıcıdır.

Öğrenci Arkadaşı: *(Samimi bir şekilde) Merhaba, ben Aylin. Siz de yeni misiniz?

Sumru: *(Gülümseyerek) Evet, Sumru. Bu da Salim.

Salim: *(Selam vererek) Merhaba.

Aylin, Sumru ve Salim ile hoş bir sohbet eder ve yeni arkadaşlıkların ilk tohumları atılır.

Üniversite - İlerleyen Haftalar

Sumru ve Salim, üniversite hayatının tadını çıkarmaya devam ederler. Derslerine çalışır, yeni arkadaşlıklar kurar ve birlikte büyüdükçe ilişkileri daha da güçlenir.

Üniversite, yeni deneyimlerle dolu bir dönemin başlangıcını temsil eder. İkisi de geleceğe umutla bakar ve beraber başarılar elde etmeyi hedefler.

GERÇEKLER

Farah: *(Nihayet açık bir şekilde) Tamam, Salim. Sana her şeyi anlatacağım. Ama önce sana bir şeyi söylemem gerekiyor.

Farah, derin bir nefes alır ve açıklamaya başlar.

Farah: *(Dürüstçe) Sumru benim ablam. Sumru'yu seninle buluşturan kişi bendim. Ama her şey başka bir şekilde planlanmıştı ve bu planın arkasındaki sebep... çok karmaşıktı.

Salim: *(Şaşkın bir şekilde) Ne? Sumru senin ablan mı?

Farah: *(Üzgün bir ifadeyle) Evet, ama her şey çok karmaşıktı, Salim. Lütfen bana inan.

Salim: *(Şaşkın ve öfkeli bir şekilde) Ama neden? Neden böyle bir şey yaptın?

Farah: *(Üzgün bir şekilde) Salim, bu uzun bir hikaye. Ama sana her şeyi anlatmam gerekiyor.




Salim, Farah'ın Sumru'nun ablası olduğunu ve geçmişte yaşanan karmaşık olayları açıkladığından beri zor bir dönem geçiriyordu. Bu açıklamalar, onun ve Sumru'nun ilişkisini sarsmıştı. Bir süre düşündükten sonra, Salim, Sumru ile bir görüşme ayarlar.

Salim: *(Kararlı bir şekilde) Sumru, seninle konuşmamız gerekiyor.

Sumru: *(Endişeli) Salim, ne oldu? Neden bu kadar ciddisin?

Salim: *(Derin bir nefes alarak) Bu zor bir karar, Sumru. Ama bu ilişkinin senin için daha iyi olacağına inanıyorum. Ben ayrılıyorum.

Sumru: *(Şok olmuş bir şekilde) Ne? Salim, neden?

Salim: *(Duygusal bir şekilde) Geçmişte yaşananların etkisi altındayım ve bu durum bize zarar veriyor gibi geliyor. Ayrıca, seninle olan ilişkimin karmaşıklığı beni rahatsız ediyor. Buna bir son vermek en iyisi olacak.

Sumru: *(Gözyaşları içinde) Salim, lütfen gitme. Seni kaybetmek istemiyorum.

Salim: *(Üzgün bir şekilde) Bu kararı düşünerek aldım, Sumru. Bu ayrılık, her ikimizin de daha iyi olması için gereken bir adım gibi geliyor.

Sumru, gözyaşları içinde Salim'e sarılır, ancak ayrılık kaçınılmazdır. Salim, Sumru'ya vedalaşır ve veda eder.

Salim: *(Duygusal bir şekilde) Her zaman seni seveceğim, Sumru. Umarım hayat sana en iyisini getirir.

Salim, ardını dönüp uzaklaşır ve diziden ayrılır. Bu ayrılık, Sumru için zorlu bir dönemin başlangıcı olacaktır.

Bu sırada, Kadir belirir ve duruma dahil olur.

Kadir: *(Kararlı bir şekilde) Salim haklı, Sumru. Bu ilişkinin senin için iyi olmadığını biliyorsun. Ve ben buradayım.

Sumru: *(Şaşkın ve endişeli) Kadir, sen ne yapıyorsun?

Kadir: *(Kararlı bir şekilde) Seni hala seviyorum, Sumru. Ve seninle yeniden birlikte olmak istiyorum.

Salim: *(Kabul eder bir şekilde) Ben giderim. Kadir gelir.

Salim, ardını dönüp uzaklaşır ve GİDER 

GiritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin