47.bölüm

5 3 0
                                    

Nehir, otobüs kazası sonrasında hastaneye kaldırılır ve acil müdahale alır. Bilincini yavaşça kazanan Nehir, geçmiş bölümlerden hatırladığı bazı sahneleri zihninde canlandırmaya başlar.

İlk Buluşma:
Nehir, Talat'la ilk buluşmalarını hatırlar. Masanın üzerinde romantik mum ışığı ve lezzetli yemeklerle dolu bir restoran. O anı, genç aşıkken içten bir gülümsemeyle hatırlar.

Aile Anıları:
Nehir, ailesi ve kardeşi Zahra ile güzel anılarını hatırlar. Birlikte yemek yapmanın, gülmenin ve mutlu anların tadını çıkardıkları zamanları canlandırır.

Geçmişin Gizemli Görüntüleri:
Nehir'in zihninde aniden beliren bazı gizemli görüntüler vardır. Özellikle geçmişte yaşanan bir olayın anıları, onun aklında karışık duygular uyandırır. Bu görüntüler onun geleceğini etkileyecek bir sırrın anahtarı olabileceğini düşündürür.

Doktorlar, Nehir'in nabzının hızlandığını fark ederler ve hemen müdahale ederler. Kalp atışlarındaki hızlanma, stres ve duygusal gerilim nedeniyle olabilir veya başka bir tıbbi nedeni olabilir. Doktorlar, Nehir'i dikkatlice inceleyerek durumunu değerlendirirler.

Doktor Nabzı oldukça yüksek. Durumunu kontrol altına almamız gerekiyor.

Doktor Elektrokardiyogram (EKG) alalım, kalp ritmini gözlemlemeliyiz.

Ve bu bölümde burada biter

GiritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin