32.bölüm
Sumru ve Talat, Seher'in kaybının acısıyla başlamaya başlar, kapı çalar. Herkes şaşkın bir şekilde kapıya bakar.
Talat: "Kapıyı açmalıyız, belki de bir misafirimiz vardır."
Sumru, hala hüzünler ve sarsılmış haldeyken kapıcılar. Orada, herkesin şok olduğu biri vardır: Laura.
Sumru: "Laura... Sen yaşıyorsun mu? Bu nasıl olabilir?"
Laura gülümser ve içeri adımını atar Laura: "Evet, ben yaşıyorum. Size açıklamam gereken birçok şey var."
Laura, Sumru ve Seher'in şaşkın bakışları arasında dururken sessizce konuşmaya başlar.
Laura: "Size anlatmam gereken bir gerçek var. Beni öldürmeye çalışan kişi. salimdi
Sumru ve Seher şaşkınlık içinde Laura'ya bakarlar,
Bir süre önce, salimle kavga etmiştik o zaman sonra işler karıştı ben vuruldum kimsenin haberi yoktu nasıl öldüğümden sonra zaten salim gitmiş
."Seher, endişeyle konuşur.
Seher: "Laura, bunu neden daha önce söylemedin? Belki de seninle ilgili tüm bu olayların nedenini bulabilirdik."
Laura'nın açıklamalarıyla şok olmuş bir şekilde duran Sumru ve Seher'in yanına ansızın Damla girer. Damla, odada Laura'yı görür ve gözlerine inanamaz.
Damla: "Laura... Sen
Laura, Damla'nın şok içindeki halini görür ve ona yaklaşır.
Laura: "Evet, hâlâ hayattayım Damla. hatırladın mı beni
Damla, titreyen sesiyle konuşur.
Damla: "ölmedin
Sumru ve Seher, şaşkınlık içinde olanları izler
Laura: "Damla, beni öldürmeye çalıştığını biliyorum. Salim'in sevgilisi olduğunu da öğrendim."
Damla, bir anlık şaşkınlıkla geri çekilir, ardından sinirle konuşur.
Laura, kararlı bir ifadeyle Damla'ya yaklaşır.
Laura: "Bu işte tek suçlu sen değilsin, Damla. Salim'in de bu olayda parmağı olduğunu biliyorum. Şimdi gerçekleri ortaya çıkarmak için elimden gelenei yapacam
Damla ve Laura arasında tansiyon yükselirken, Sumru ve Seher hızla araya girer ve durumu sakinleştirmeye çalışır.
Sumru: "Daha fazla tartışmak yerine, gerçekleri ortaya çıkarmak için bir araya gelmeliyiz. Bu sadece bizim değil, lauranında haklı ve damla sen nasıl bir insanın hayatımıza girdin gireli herşey karıştı
Damla, hala öfke dolu gözlerle Laura'ya bakar, ancak Sumru'nun sözlerine katılır.
Damla: "Tamam, doğru söylüyorsun. ben yaptım ben öldürmeye çalıştım ama sorun niye ya bir sor
kapı çalar ve polisler içeri adım atar. Herkes şaşkınlıkla polislere bakar.
Polis Memuru: "Biz polis departmanından geliyoruz. İlgili dosyalar doğrultusunda bazı ifadeler almak istiyoruz."
Sumru, Seher, Damla ve Laura bir araya gelir ve polis memurlarının yanına yaklaşır.
Sumru: "Elbette, size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Ne hakkında ifade vermemiz gerekiyor?"
Polis Memuru: "Salim'in ölümü ve onunla bağlantılı olaylar hakkında ifade almak istiyoruz. Her biriniz sırayla bize detaylı bilgi vereceksiniz."
Seher, bir an tereddüt eder, ancak kararlı bir şekilde konuşur.
Seher: "Evet, her şeyi anlatacağız. damlanın gerçek yüzünü ortaya çıkarmak önemli."
Polis Memuru, not defterini hazırlar ve sırayla her bir kişinim ifadesini alır. Her biri, ifade verir
Polis Memuru: "Teşekkür ederim, verdiğiniz bilgiler değerli olacak. Bu ifadeler ışığında soruşturmayı sürdüreceğiz."
Polisler ayrılırken, gerilim dolu bir sessizlik içinde kalır. Gerçeklerin ortaya çıkması için adımlar atılmıştır, ancak her biri hâlâ tehlikelerle dolu bir yolculukta olduklarının farkındadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....