Talat ve Seher, suçsuzluğunu kanıtlamak için bir yandan kendi soruşturmalarını yaparken, bir yandan da katilin peşine düşerler. Onlar için en büyük tehlike, gerçek katılımın onları hedef almasıdır. Zamanlar, çeşitli belgeler ve tanıklar sayesinde, katilin hapishane durumlarından biri olduğu ortaya çıkar.
Polisler, hapishane personelinin kim olduğunu belirlemek ve onu etkisiz hale getirmek için yola çıkma, Talat ve Seher de kendi güvenliklerini sağlamak ve katili bitirmek için her türlü riski gözetmek. İkisi, birlikte, cinayetlerin ardındaki gerçeği ortaya çıkarmak için bir plan yapıyorlar.
Damla ve Can, holdingler, yalılar, yatlar ve villalarla lüks bir yaşam sürmeye mağara. Zenginlikleri ve güçleriyle sevdikleri çift, iş dünyasında büyük bir etki yaratmış ve adeta kral ve kraliçe gibi kabul edilmeye başlamıştı.
Ancak, bu kutsal yaşamın ardında birçok sorun ve karmaşa da vardı. Damla, geçmişteki yalanlarını ve suçlamalarını unutmakta zorlanıyor, vicdan azabıyla boğuşuyordu. Can ise doğru olan takıntısı nedeniyle insan davranışlarını ihmal etmiş ve yalnızlık hissiyle mücadele ediyor.
Koğuşta geçen bir olay sonucu Seher'in başına beklenmedik bir şey gelir ve hemen elle kaldırılır. Diğer koğuş arkadaşı, endişeyle Seher'in yanına akın eder ve ne olduğunu hedeflemeye çalışırlar.
Hastanede, doktorlar Seher'i muayene ederken, yapılan tetkikler sonucunda ciddi bir sağlık sorunu olduğu ortaya çıkar. Seher'in durumu kritik hale gelir ve ameliyat edilmelidir. Koğuştaki diğer mahkumlar ve Seher'in yakınları büyük bir şok yaşar.
Seher'in aslında kaçma planları olduğunu öğreniyoruz. Ancak planını gerçekleştirmeye çalışmaya, beklenmedik bir şekilde Damla tarafından yakalanır. Damla, Seher'in kaçma girişimini öğrenmiş ve onu etkilemek için harekete geçmiştir.Seher, kaçma planını gerçekleştirmek için her detayını önceden düşünmüş ve hazırlıklarını yapmıştır. Ancak Damla'nın onu yakalamasıyla planın çökmesiyle sonuçlanır
Ve o anda....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Fiksi IlmiahMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....