Seher ve Talat, içlerindeki kaçma isteklerini takip etmeye karar verirler. Birlikte yeni bir başlangıç yapmak için yurt dışına çıkmak için biletlerini götürmek. İçlerinde umut ve heyecanla dolu olan çift, öncü maceralarını düşerek hazırlıklara başlarlar.
Biletleri elinde tutan Seher, Talat'a dönerek gülümser. "Yeni bir başlangıç yapma vakti geldi. Hep birlikte hayatın bize sunacağı güzellikleri keşfedeceğiz," der.Seher ve Talat, planlar yaparken beklenmedik bir engelle karşılaşırlar. Talat'ın pasaportunda bir sorun olduğu ortaya çıkar. Havalimanında pasaport muhafazası sırasında görevliler, Talat'ın pasaportunu muhafaza etmek üzere onu bir yere yönlendirirler.
Seher endişeleriyle Talat'ın ardından girer. Orada, pasaport sorunuyla alıcılarla ilgilenirken Talat, ciddi bir ifadeyle ona bakar. "Seher, pasaportumda bir hata olduğunu söyledi. Sahiplerine göre bu durumunu çözemeyeceğiz," der.
Seher ve Talat'ın pasaport sorunu beklenmedik bir dönüş alır ve olaylar hızla karmaşık bir hal alır. Pasaportun teslimi için görevlilerle beklerken, birdenbire havaalanında bir güvenlik alarmı çalar.
Havalimanı polisinin acil bir durum olduğunu duyurur ve herkesin sakin olmasını ve gerekli güvenlik önlemlerine uymasını ister. İnsanlar panik içinde koşmaya başlar ve güvenlik görevlileri durumunu kontrol etmeye çalışır.
Seher ve Talat, panik havasının içinde birbirine sarılır ve birlikte gereksinimlerin arasından sıyrılmaya çalışırlar. Ancak, kesiciler içinde yok ederler ve hırsızlar. Seher, endişe dolu gözlerle etrafı tarar ve Talat'ı çalıştırmaya çalışır.
Tam o sırada, birkaç polis memuru talimatın gelir içinden ve Seher'e yaklaşıyor. "Bayan, seninle konuşmamız gerekiyor. Bizi takip edin," derler.
Seher, karışık duygularla polis memurlarını izler ve onları takip eder. Onları temizlerken, farklılıkların arasında kaybolan Talat'ı kesinlikle çalışır.
Polis memurları, Seher'i bir odası bekler ve sonraki yanlarına bir dedektif gelir. Dedektif, ciddi bir ifadeyle Seher'e bakar. "Bayan, sizinle ilgili bazı önemli bilgilerimiz var. Pasaport sorununun ardında daha büyük bir olay düşünüyoruz" der.
Seher suçluyla dedektife bakar. "Nasıl yani? Ne demek yazısı?" diye sorar.
Dedektif, bir çiçekleri ve içindeki belgeleri Seher'e gösterir. "Pasaport sorununun arkasında bir kimlik hırsızlığı vakası olduğunu tespit ettik.
Polisler, pasaport sorunuyla ilgili olarak Damla'yı ifadeye çağırır. Damla, planlı bir şekilde yalan bir ifade verir ve Talat ile Seher'in uyguladığı iddia eder. Polisler, bu ifade üzerine Talat ve Seher'i gözaltına alır.
Talat ve Seher, hırsızlık içinde polis aracına bindirilir ve hapishaneye götürülür. İçeride, onları bekleyen ve tehlike dolu bir ortam vardır. Diğer mahkumlar arasında karanlık karakterler ve suç hücreleri bulunmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....