9.bölüm

56 64 0
                                    

Alara Bir depoya girdi ve karşısında silahlı bir adam buldu. Adam, kızın aslında bir casus olduğunu ve Alara'nın onu öldürmesinin bir planın parçası olduğunu söyledi. Alara şok oldu ve kaçmaya çalıştı, ama adam ateş etti. Alara yere yığıldı ve son nefesini verdi.

Seher, Alara'nın bilgisayarını açtı ve son araştırmalarına baktı. Bir dosya dikkatini çekti. Dosyanın adı "canın Gerçek Kimliği" idi. Seher dosyayı açtı ve içindeki belgeleri okudu. Gördükleri karşısında dondu kaldı. Kızın gerçekten de bir casus olduğunu, ama asıl şok edici olanın onu öldüren adamın kimliği olduğunu anladı. Adam, Seher'in kocası Can'dı. Can, bir terör örgütüne çalışan bir ajan olarak Alara'yı tuzağa düşürmüştü. Seher, bunun gerçek olamayacağını düşündü, ama kanıtlar ortadaydı. Seher, Can'la yüzleşmek için evine koştu. Can'ı bulduğunda, ona hesap sordu. Can, her şeyi inkar etti, ama Seher ona inanmadı. Seher, Can'a tokat attı ve ondan boşanacağını söyledi. Can, Seher'i durdurmak istedi, ama Seher ondan uzaklaştı. Seher, polise gidip her şeyi anlattı. Can tutuklandı ve yargılandı. Seher, Alara'nın intikamını aldığını hissetti. Seher, Alara'nın intikamını aldığını hissetti, ama mutlu olamadı. Onu öldüren adamın kendi kocası olduğunu kabullenemedi. Ona nasıl güvendiğini, onu nasıl sevdiğini düşündü. Her şeyin bir yalan olduğunu anlamak onu kahretti. Seher, hayatına devam etmeye çalıştı, ama depresyona girdi. Kimseye güvenemedi, kimseyle konuşmadı. Bir gün, evinde ölü bulundu. Yanında bir not vardı. Notta şöyle yazıyordu: "Alara, seni çok özledim. Seninle olmak istiyorum. Affet beni."

GiritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin