57.BÖLÜM

2 0 0
                                    

Düğün töreni muhteşem bir şekilde sona ermişti. Sumru ve Salim, mutlu bir şekilde evliliklerinin tadını çıkarıyorlardı. Ancak, bu mutlu günün ardından karanlık bir sahne vardı.

Düğünün ardından, gece yavaşça çökmüştü. Sokaklar sessizdi, ancak Sumru ve Salim'in kalpleri mutlulukla doluydu. Bu mutlu çift, düğünlerinin ardından evlerine döndüler.

Evlerine geldiklerinde, kapıları açtılar ve içeri girdiler. Ancak, içeride garip bir sessizlik vardı. Her şey normal görünüyordu, ama bir şeyler farklıydı.

Salim, tedirgin bir şekilde Sumru'ya döndü: "Burada bir şeyler yolunda değil gibi görünüyor."

İkisi birlikte evin içini dolaştılar ve bir odaya geldiler. Oda kapısını açtıklarında, şok edici bir manzara ile karşılaştılar. Suat, yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu.

Sumru'nun yüreği hızla çarpmaya başladı ve panik içinde Suat'ın yanına koştu. Onu sarsmaya başladı: "Suat, uyan! Lütfen uyan!"

SALİM:Suat yaşıyor muydu

Gece gökyüzü yıldızlarla doluydu ve Ay'ın ışığı denizi aydınlatıyordu. Sumru ve Salim, romantik bir sahil yürüyüşüne çıkmışlardı. Ellerini tutmuş, birbirlerine gülümseyerek bakıyorlardı.

Sumru: *(Tutkulu bir şekilde) Salim, seninle her anı paylaşmak beni deli ediyor.

Salim: *(Aynı şekilde tutkulu) Sumru, seninle olmak hayatımın en güzel şeyi.

İkisi de birbirlerine daha da yaklaştılar ve dudakları buluştu. Öpücükleri, tutkulu bir aşkın ifadesiydi. Denizin hafif esen rüzgarı etraflarını sardı ve ikisinin saçları hafifçe savruldu.

Sumru: *(Nefes nefese) Seninle her anı yaşamak istiyorum, Salim.

Salim: *(Gülümseyerek) Ben de, Sumru. Seninle sonsuza kadar birlikte olmak istiyorum.

İkisi de sahilde, yıldızlar altında aşkla dolu bir gece geçirdiler. Tutkulu ve derin bir bağları vardı ve bu bağ her geçen gün daha da güçleniyordu. Sumru ve Salim'in aşkları, gökyüzündeki yıldızlar gibi sonsuzdu.

GiritHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin