38.bölüm
bu beni içine çektikleri 3 kişilik savaştı hepimiz her tepede canımız pahasına savaş verdik bazen çocuğumuz için bazen aşk için bazende yalnızca huzurlu yaşayabilmek için verdik bu mücadeleyi ve günün sonunda birimiz bu savaşı tüm cephelerde kaybetti
Seher, hala hastanede tedavi altında olduğu sırada Talat, Damla'nın Hamza'yı başka bir evde tutsadığına dair bilgilere ulaşır. Kararlılıkla hareket eden Talat, Hamza'yı kurtarmak için planlarını yapmaya başlar.
Talat, gizlice Damla'nın tuttuğu eve sızar. Karanlık koridorlardan geçerken sessiz adımlarla ilerler. Sonunda Hamza'nın olduğu odaya ulaşır ve onu kurtarmak için hızla harekete geçer. Ancak, Damla'nın planı beklenmedik bir şekilde bozulur.
hastanede olan Seher'in hâlâ zayıf durumda olduğu bilgisine ulaşan Damla, onu hasatneye gidip öldürmeye karar verir. Seher'in zayıf olduğunu düşünerek işi kolaylaştırmaya çalışır. Karanlık bir gece, Damla hastane odasına gizlice girer ve Seher'in odasına yaklaşır.
Ancak, planları beklediği gibi gitmez. İçeriye girdiğinde, yerde yatan biri olduğunu fark eder. Lambalar aniden açılır ve ortaya çıkan kişi , Seher'in babasıdır. Damla şaşkınlık içinde geri çekilir.
Damla: "Sen burada ne yapıyorsun? Ne işin var burada?"
Seher'in babası: "Kızımı öldürmeye çalışan bir caniyle karşı karşıya olduğumu öğrendiğimde buraya gelmek zorunda kaldım. Senin oyunun burada sona erecek."
Damla, sinir ve panik içinde çılgınca bir kaçışa başlar. Seher'in babası Damla'yı yakalamaya çalışırken, depoda gerilim dolu bir kovalamaca başlar. Odaların içinden, karanlık koridorlardan geçerek dışarıya çıkarlar.
Sonunda, dışarıdaki bir tepede intahara kalkışır damla
Seher, hala hastanede toparlanırken, Talat yanına gelir ve Hamza'nın kurtarıldığını söyler. Seher duygusal bir şekilde Talat'ı sarılır ve birlikte geleceğe umutla bakmaya karar verirler.
damla Bir süre saklandıktan sonra, Damla'nın babası olan Ayhan, Seher'in yanına gelir. Ayhan, kızıyla konuşmak ve onu korumak istediğini belirtir.
Ayhan: "Seher, bana bir şans ver. Damla'nın değiştiğine inanıyorum. Onu kurtarmak istiyorum."
Seher, sinirle Damla'nın geçmişte yaptığı ihanetler ve kötü eylemler hala hafızasında canlıdır. Babasının bu isteğine karşı gelmek istese de, derin bir iç çekişle yanıt verir. sizin hain kızınız önce benden oğlumu aldı şimdi benide bu hale getirdi
Seher:Damla'nın yaptıkları unutulacak gibi değil. Şu anda onun yanında olmak istemiyorum."
Ayhan, hayal kırıklığı içinde, Seher'in kararını kabul etmek zorunda kalır. Ancak, kızıyla ilişkisini tamamen koparmamaya kararlıdır ve umutla ayrılır.
[1 Ay Sonra]
Aradan bir ay geçmiştir ve Seher ile Talat, zorlu bir kararla boşanmaya karar verirler. İkisi de birbirlerine olan sevgilerini korumaktadır, ancak yaşadıkları zorluklar ve travmalar ilişkilerini derinden etkilemiştir.
Boşanma süreci hüzünlü ve duygusal bir süreç olur. Seher ve Talat, adil bir şekilde mülkiyetlerini paylaşırken, aile ve arkadaşları da bu duruma uyum sağlamaya çalışır. Her iki taraf da kendi yollarına devam etmek için yeni bir başlangıç yapmayı umut eder.
Bu süreçte, Seher kendini yeniden keşfetme fırsatı bulur. Kendi gücünü ve bağımsızlığını hissetmek için çaba sarf eder. Yeni bir iş bulur ve kendi ayakları üzerinde durmaya başlar. Talat ise kendi iç yolculuğuna başlar ve hatalarından ders alarak kendini geliştirmeye odaklanır.
Seher, boşanma sonrası yeni bir başlangıç yapmak ve çocuğuyla daha sakin bir yaşam sürmek için annesinin yanına yerleşmeye karar verir. Hamza, Seher'in en değerli varlığıdır ve onunla birlikte annesinin yanında huzur içinde yaşamak istemektedir.
Seher'in annesi, kızının zorlu süreçte yanında olmuş ve destek olmuştur. Seher ve Hamza, annenin evinde kendilerine yeni bir hayat kurmaya başlarlar. Seher, kendi iç huzurunu ve gücünü bulmaya çalışırken, Hamza da büyümeye devam eder.
Bu yeni düzen, Seher ve Hamza için sakinlik ve güvenin sağlandığı bir liman haline gelir. Seher, çocuğuna annelik yaparken, kendi kişisel gelişimine de odaklanır. İçindeki tutkuyu yeniden keşfeder ve kendi yeteneklerini geliştirmek için adımlar atmaya başlar.
bir davetye gelir
Seher ve annesi, düğün davetiyelerini alır almaz şaşkınlık içinde kalır. Davetiyede, damadın Talat olduğunu ve gelin olarak Damla'nın yer aldığını görürler. Seher, büyük bir şok yaşar ve kalbi hızla çarpmaya başlar.
İçindeki gerilim ve şüpheyle dolan Seher, annesine ne yapacaklarını sorduğunda, annesi ona gitmek ve gerçeği öğrenmek için düğüne katılmaları gerektiğini söyler.
Düğün günü gelir ve Seher ve annesi salonun kapısından içeri adım atarlar. Kalabalık düğün ortamı içinde kendilerine yer bulurlar. Seher, Talat'ın gözlerine takılır ve hala ona olan duygularını bastırmaya çalışır.
Düğün ilerlerken, bir ara Seher ve Damla yalnız kalır. Seher, Damla'ya yaklaşır ve sessizce onunla konuşmak istediğini söyler. İkisi bir odada yalnız kaldıklarında gerilim artar.
Seher, Damla'ya karşı gerilim dolu bir şekilde yaklaşır ve ona sert bir ifadeyle "Seni gebertirim!" der. Ancak, hemen ardından şaka yapmadığını belirtir ve ciddi bir ifadeyle gözlerini Damla'ya diker.
Oda aniden gergin bir atmosfere bürünür. Herkes, Seher ve Damla arasındaki gerilimi hisseder ve merakla onlara bakar. Seher'in gözleri kararlılıkla yanmaktadır ve odadaki herkes onun ne yapacağını beklemektedir.
Tam o sırada, odanın penceresi bir kırılma sesiyle birlikte aniden patlar. Herkes hızla pencereye doğru bakar ve birnin düştüğünü görür. Odada büyük bir panik ve kaos başlar.
Seher, sert bir ifadeyle Damla'ya yaklaşırken, aniden bir düşme sesi duyulur. Herkes, sesin geldiği yöne döner ve gözlerini açarak şok olur. Damla, yere düşmüş halde yerde hareketsiz yatmaktadır.
Seher, hızla Damla'nın yanına koşar ve şok içinde ona bakar. Diğerlerinin de etrafına toplandığı anda panik hakim olur. Damla'nın bilinci kapalıdır ve durumu ciddidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Science FictionMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....