44. Bölüm - Nehir ve Zahra'nın Oyunu Başlıyor)
Nehir ve Zahra, kardeşlerin geçmişte yaşadıkları zorlukları geride bırakmak ve yeni bir hayata başlamak için kendi planlarını yaparlar. Dolandırıcılık dünyasına girmemiş gibi görünen Nehir, kafe garsonu olarak çalışarak dikkat çekmeden planlarını uygulamaya başlar.
Zahra, Nehir ile birlikte gerçek kimliklerini saklayarak kafe işletmecisine yakınlaşır. Ona güven kazanmaya çalışırken, Nehir de kafe garsonu kimliğiyle kafe müşterileri arasında dolanarak insanların arasına karışır. İkili, kafe sahibinin güvenini kazanarak gizli planlarını hayata geçireceklerdir.
Nehir, dolandırıcılık dünyasında edindiği deneyimi kafe müşterileriyle ilişkilerine yansıtır. İnsanları manipüle eder ve gizlice onların güvenini kazanır. Kafe müşterileri, Nehir'in içten ve samimi tavırlarına aldanarak onunla bir bağ kurarlar.Zahra ise, kafe sahibine gizli bir işbirliği teklif eder. Onun güvenini kazanmak için kardeşi Nehir ile kusursuz bir plan yapar. Kafe sahibi, genç ve güzel kadına karşı açılır ve işbirliğine sıcak bakar.
Nehir ve Zahra, kafe sahibinin güvenini kazandıkça planlarına devam ederler. Ancak, kafe müşterilerinden biri olan gizemli ve şüpheli bir kişi, Nehir'in gerçek kimliğine dair şüphelenmeye başlar. Kafe garsonu olarak çalışan Nehir, bu gizemli kişinin dikkatini çekmemek için büyük bir çaba sarf eder.
Nehir ve Zahra, kafe çıkışında kimliklerini açığa çıkararak eve doğru ilerlerler. Kafe sahibi hala gerçek yüzlerini görememiştir ve onların asıl niyetlerinden habersizdir. Kardeşler, eve dönerken içten içe heyecan ve gerginlik yaşarlar.
Nehir (Düşünceli): Zahra, planımızda herhangi bir aksaklık olmadığından emin misin?
Zahra (Kararlı): Evet, Nehir. Her şey planladığımız gibi ilerliyor. Kafe sahibi bizi hala tanıyamıyor ve güveni kazanmamız gereken bir süreç olacak.
Nehir (Gülümseyerek): Doğru. Ama bir yandan da içimde bir endişe var. Bu gizemli müşteri, beni izlemeye devam ediyor gibi hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girit
Ciencia FicciónMersinde yaşayan bir aile'nin başına neler gelebilir ki en fazla.....